Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích

vloženo

Hyundai IONIQ je první automobil na světě nabízený ve třech variantách elektrifikovaných poháněcích ústrojí. Modelovou řadu tvoří IONIQ Hybrid, IONIQ Electric a IONIQ Plug-in. Zákazníci se mohou navíc těšit na nejmodernější techniku v oblastech konektivity a bezpečnosti, doplněnou rozšířenou zárukou, která nemá konkurenci.

Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích

„Hyundai Motor se již výrazně osvědčil v oblasti elektrifikovaných poháněcích ústrojí výrobou průkopnického elektromobilu ix35 Fuel Cell s vodíkovými palivovými články, stejně jako prodejem několika hybridních modelů včetně verzí s možností vnějšího nabíjení po celém světě. Nyní představujeme IONIQ, což je náš první model, který budeme na trh dodávat s hybridním a elektrickým pohonem včetně variant s možností vnějšího nabíjení,“ uvedl Thomas A. Schmid, výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe.


IONIQ Hybrid a IONIQ Plug-in jsou vybaveny novým zážehovým čtyřválcem Kappa 1.6 GDI s přímým vstřikováním benzinu, nejvyšší tepelnou účinností ve své třídě (40 procent), největším výkonem 105 k a maximálním točivým momentem 147 N.m. Tento motor byl přizpůsoben pro hybridní aplikace a je kombinován s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou s bezprostředními reakcemi a hladkým řazením. Integrovaný elektromotor umožňuje jízdu s čistě elektrickým pohonem a poskytuje okamžitý točivý moment, zatímco podvozek s víceprvkovou zadní nápravou výrazně zvyšuje úroveň jízdní dynamiky.

Elektromotor modelu IONIQ Hybrid poskytuje největší výkon 32 kW (43,5 k) a maximální točivý moment 170 N.m a je napájen akumulátory Li-Poly s kapacitou 1,56 kWh, uloženými pod zadními sedadly. IONIQ Hybrid v kombinaci s motorem 1.6 GDI nabízí největší celkový výkon hybridní soustavy 103,6 kW (141 k) a točivý moment až 265 N.m. Tento model je schopen dosáhnout nejvyšší rychlosti 185 km/h a může se pochlubit kombinovanými emisemi CO2 pouhých 79 g/km.

new model Hyundai Ioniq

Řidiči, kteří se rozhodnou pro IONIQ Plug-in, se mohou spolehnout na výkonné akumulátory Li-Poly s kapacitou 8,9 kWh, které umožňují dojezd více než 50 kilometrů s čistě elektrickým pohonem. Kombinace elektromotoru o výkonu 45 kW (61 k) a čtyřválce Kappa 1.6 GDI umožňuje dosahovat kombinovaných emisí CO2 pouhých 32 g/km.

IONIQ Electric nabízí čistě elektrickou mobilitu díky akumulátorům Li-Poly s kapacitou 28 kWh, které umožňují dojezd více než 250 km. Okamžitě dostupný maximální točivý moment 295 N.m elektromotoru s největším výkonem 88 kW (120 k) je přenášen prostřednictvím jednostupňového redukčního převodu. Vůz dosahuje nejvyšší rychlosti 165 km/h.

Jochen Sengpiehl, viceprezident pro marketing ve společnosti Hyundai Motor Europe dodal: „Máme ambici stát se jednou z vedoucích značek v Evropě v oblasti elektrifikovaných vozidel a být v Top 3 v segmentech vozidel s hybridními a elektrickými pohony, včetně hybridního pohonu s vnějším nabíjením. S modelem IONIQ činíme elektrickou mobilitu dostupnější pro každého.“


Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích Fotografie k článku Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč
24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek