Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích

vloženo

Hyundai IONIQ je první automobil na světě nabízený ve třech variantách elektrifikovaných poháněcích ústrojí. Modelovou řadu tvoří IONIQ Hybrid, IONIQ Electric a IONIQ Plug-in. Zákazníci se mohou navíc těšit na nejmodernější techniku v oblastech konektivity a bezpečnosti, doplněnou rozšířenou zárukou, která nemá konkurenci.

Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích

„Hyundai Motor se již výrazně osvědčil v oblasti elektrifikovaných poháněcích ústrojí výrobou průkopnického elektromobilu ix35 Fuel Cell s vodíkovými palivovými články, stejně jako prodejem několika hybridních modelů včetně verzí s možností vnějšího nabíjení po celém světě. Nyní představujeme IONIQ, což je náš první model, který budeme na trh dodávat s hybridním a elektrickým pohonem včetně variant s možností vnějšího nabíjení,“ uvedl Thomas A. Schmid, výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe.


IONIQ Hybrid a IONIQ Plug-in jsou vybaveny novým zážehovým čtyřválcem Kappa 1.6 GDI s přímým vstřikováním benzinu, nejvyšší tepelnou účinností ve své třídě (40 procent), největším výkonem 105 k a maximálním točivým momentem 147 N.m. Tento motor byl přizpůsoben pro hybridní aplikace a je kombinován s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou s bezprostředními reakcemi a hladkým řazením. Integrovaný elektromotor umožňuje jízdu s čistě elektrickým pohonem a poskytuje okamžitý točivý moment, zatímco podvozek s víceprvkovou zadní nápravou výrazně zvyšuje úroveň jízdní dynamiky.

Elektromotor modelu IONIQ Hybrid poskytuje největší výkon 32 kW (43,5 k) a maximální točivý moment 170 N.m a je napájen akumulátory Li-Poly s kapacitou 1,56 kWh, uloženými pod zadními sedadly. IONIQ Hybrid v kombinaci s motorem 1.6 GDI nabízí největší celkový výkon hybridní soustavy 103,6 kW (141 k) a točivý moment až 265 N.m. Tento model je schopen dosáhnout nejvyšší rychlosti 185 km/h a může se pochlubit kombinovanými emisemi CO2 pouhých 79 g/km.

new model Hyundai Ioniq

Řidiči, kteří se rozhodnou pro IONIQ Plug-in, se mohou spolehnout na výkonné akumulátory Li-Poly s kapacitou 8,9 kWh, které umožňují dojezd více než 50 kilometrů s čistě elektrickým pohonem. Kombinace elektromotoru o výkonu 45 kW (61 k) a čtyřválce Kappa 1.6 GDI umožňuje dosahovat kombinovaných emisí CO2 pouhých 32 g/km.

IONIQ Electric nabízí čistě elektrickou mobilitu díky akumulátorům Li-Poly s kapacitou 28 kWh, které umožňují dojezd více než 250 km. Okamžitě dostupný maximální točivý moment 295 N.m elektromotoru s největším výkonem 88 kW (120 k) je přenášen prostřednictvím jednostupňového redukčního převodu. Vůz dosahuje nejvyšší rychlosti 165 km/h.

Jochen Sengpiehl, viceprezident pro marketing ve společnosti Hyundai Motor Europe dodal: „Máme ambici stát se jednou z vedoucích značek v Evropě v oblasti elektrifikovaných vozidel a být v Top 3 v segmentech vozidel s hybridními a elektrickými pohony, včetně hybridního pohonu s vnějším nabíjením. S modelem IONIQ činíme elektrickou mobilitu dostupnější pro každého.“


Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích Fotografie k článku Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy