Hyundai i40 sedan v prodeji

vloženo

Automobilka Hyundai uvedla na český trh svůj nový model i40 nahrazující Sonatu nejprve s karoserií kombi. Tu nově doplňuje klasický tříprostorový sedan s pořizovací cenou startující v základní výbavě Classic na 539.990 Kč, což je o 25.000 Kč méně, než v případě již prodávané verze kombi.

Hyundai i40 sedan v prodeji Základní cenu i40 můžete ponížit o 40.000 Kč, když oželíte Paket Start, který zahrnuje přední mlhovky, rádio s ovládáním na volantu, kůží potažený věnec volantu a hlavice řadící páky.

Základní výbava Classic se pojí výhradně s dvojicí pohoných jednotek. S benzínovým motorem 1.6 GDI o výkonu 99 kW ve spojení s manuální šestirychlostní převodovkou přijde na již zmíněný 539.990 Kč, přičemž se vznětovou 1.7 CRDi o výkonu 85 kW stojí i40 sedan o 30.000 Kč více. Výbava Classic zahrnuje: ABS, EBD, brzdový asistent, stabilizační systém, asistent pro rozjíždění do kopce, airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy pro přední sedadla, okenní airbagy pro všechny řady sedadel, kolenní airbag řidiče, aktivní přední opěrky hlavy, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, výškově a podélně nastavitelný volant, palubní počítač a ukazatel venkovní teploty a elektronická parkovací brzda s funkcí automatického brzdění, manuální klimatizaci, diodová světla pro denní svícení, přední mlhovky, integrované rádio, CD přehrávač, MP3, USB+AUX, vč. ovládání audiosystému tlačítky na volantu, kůží potažený volant a hlavici řadicí páky, středová opěrku rukou (vpředu i vzadu), el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, el. ovládaní předních i zadních oken, centrální zamykaní s dálkovým ovládáním a alarm, pneu 205/60 R16.

Druhý stupeň výbavy Comfort je spojen výhradně se vznětovým čtyřválcem 1.7 CRDi, který je dostupný ve dvou výkonnostních verzích (85 a 100 kW). Oproti základní výbavě získáte navíc chromové kliky dveří, LED denní světla, vyhřívaná přední sedadla, elektrické ovládání sedadla řidiče, bederní opěrku v sedadle řidiče, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, dvouzónovou automatickou klimatizaci s funkcí automatického odmlžování, chlazení přihrádky před spolujezdcem, tempomat s omezovačem rychlosti, přední i zadní parkovací čidla, vyhřívání předního skla pod stěrači, Bluetooth handsfree, dešťový senzor, solární přední skla, kola z lehkých slitin s pneumatikami 215/50 R17 a plnohodnotné náhradní kolo. Za uvedenou výbavu je nutné zaplatit oproti základní výbavě navíc 50.000 Kč, přičemž silnější diesel Vás přijde na dalších 20.000 Kč.

Třetí stupeň výbavy Style stojí oproti Comfortu opět o 50.000 Kč více. S výbavou se pojí silnější diesel 1.7 CRDi a nově benzínový dvoulitr GDI o výkonu 130 kW. Výbava proti druhé úrovni zahrnuje navíc xenonové světlomety, vyhřívání volantu, inteligentní klíč a startování tlačítkem, monitorování tlaku v pneumatikách, parkovací asistent s obrazem zadní kamery ve zpětném zrcátku a zatmavená zadní skla.

Nejvyšší stupeň Premium přináší (za opětovný rozdíl 50.000 Kč) osmnáctipalcová kola z lehkých slitin s pneumatikami 225/45, asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích, zadní boční airbagy, inteligentní parkovací poloautomatický systém, paměť nastavení sedadla řidiče, kožené čalounění sedadel s ventilačním systémem předních sedadel a vyhřívání předních i zadních sedadel. S výbavou Premium se pojí stejné pohonné jednotky jako u výbavy Style (1.7 CRDi 100 kW a 2.0 GDI). Vrchol nabídky tak pořídíte v případě dvoulitru GDI za 709.990 Kč, resp. 739.990 Kč v případě dieselu.

Příplatek za metalický lak činí ve všech výbavách 14.000 Kč, přičemž o druhého stupně výbavy si můžete připlatit 25.000 Kč za panoramatické dvoudílné střešní okno nebo 40.000 Kč za šestistupňovou automatickou převodovku s možností sekvenční volby. Od třetího stupně výbavy Style je možné připlácet 45.000 Kč za integrovanou navigaci (včetně zadní parkovací kamery, externího zesilovače a subwooferu). Systém úspory paliva ISG (Stop & Go) je možné kombinovat pouze s motory 1.6 GDI a 1.7 CRDi. V základu (Classic) přijde na 10.000 Kč), ve všech ostatních výbavách na rozumnějších 6.000 Kč.


Hyundai/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!