Hyundai i40 místo příchodu nové generace prošel modernizací

Letitý Hyundai i40 pokračuje. Aktuálně se dočkal omlazení, která přinesla kromě nové masky a nových bezpečnostních prvků novinku pod kapotou - nový turbodiesel 1.6 Smartstream plnící emisní normu Euro 6d Temp.

Hyundai Motor představuje modernizovaný model i40 s vylepšeným designem, novými bezpečnostními prvky a modernizovaným poháněcím ústrojím. Svěží vzhled a rozšířená výbava zvyšují atraktivitu modelu i40 pro evropské zákazníky. Modernizované motory splňují již nyní nejpřísnější současnou emisní normu Euro 6d Temp, která vstoupí v platnost až od 1. září 2019. Vylepšený model i40 je nabízen v karosářských variantách sedan a kombi.


Hyundai i40 se vyznačuje komfortním vnitřním prostorem pro cestující a zavazadla. Vylepšený design je v segmentu D ztělesněním svěžesti a modernosti. Ladná a dynamická silueta umocňuje výrazný vzhled nové přídě s novou kaskádovitou maskou chladiče, která je rodinnou identitou značky Hyundai. Elegantní profil završují nová 18“ kola z lehké slitiny, která pro zákazníky rozšiřují výběr 16“ a 17“ kol z lehké slitiny, převzatých od předchůdce.

Pro model i40 jsou rovněž nabízeny dvě nové barvy interiéru: červená Merlot a kombinace šedé a černé. Zákazníci si mohou nyní vybrat celkem čtyři barevné varianty včetně černé a béžové. Kompletní čalounění kůží se dodává ve všech barvách. Čalounění tkaninou může být černé nebo béžové. S barvou sedadel jsou sladěna na přání dodávaná kontrastní ozdobná obložení ve výplních dveří, která přispívají k elegantnímu a klidnému stylu interiéru. V šedo-černém interiéru jsou kombinovány černé výplně dveří a oranžové ozdobné prvky. Interiér v odstínu červená Merlot disponuje šedým prošíváním a ozdobnými prvky uprostřed výplní dveří v odstínu Merlot. Přístrojová deska má navíc ozdobné obložení s elegantním metalickým síťovým vzorem, který vylepšuje elegantní vzhled interiérů v odstínech červená Merlot a šedá.

hyundai i40 facelift

Hyundai i40 je nyní pro komfortní a bezpečnou jízdu vybaven souborem asistenčních systémů a prvků aktivní bezpečnosti Hyundai SmartSense. Asistent pro odvrácení kolize s překážkou vpředu FCA (Forward Collision-Avoidance Assist) upozorňuje řidiče na nouzové situace a v případě potřeby autonomně brzdí. FCA využívá kameru a pracuje ve třech krocích: Nejprve řidiče upozorní vizuálně i akusticky, a v závislosti na úrovni rizika kolize brzdí, nebo využije maximální brzdnou sílu, aby zabránil kolizi, resp. minimalizoval škody, je-li kolize neodvratitelná. Systém se aktivuje, pokud zaznamená vozidlo vpředu, jedoucí rychlostí 10 km/h nebo vyšší.

Hyundai modernizoval paletu poháněcích ústrojí s cílem optimalizovat provozní vlastnosti, zvýšit hospodárnost a splnit novou emisní normu Euro 6d Temp. Hyundai i40 je nyní k dispozici s nově vyvinutým vznětovým motorem Smartstream 1,6 litru ve dvou výkonových verzích. Standardní varianta poskytuje nejvyšší výkon 85 kW/115 k a maximální točivý moment 280 N.m, a to ve spojení s 6stupňovou mechanickou převodovkou (6MT) (kombinovaná spotřeba paliva po přepočtu na metodiku EU: 4,6 – 4,3 l/100 km; kombinované emise CO2 po přepočtu na metodiku EU: 120 – 113 g/km). Ještě více potěšení z jízdy poskytuje výkonnější varianta vznětového motoru Smartstream 1,6 litru, vyladěná na 100 kW/136 k a 320 N.m. Tuto jednotku mohou zákazníci objednávat buď s hospodárnou 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou (7DCT) (kombinovaná spotřeba paliva po přepočtu na metodiku EU: 4,7 – 4,3 l/100 km; kombinované emise CO2 po přepočtu na metodiku EU: 123 – 112 g/km), nebo s převodovkou 6MT (kombinovaná spotřeba paliva po přepočtu na metodiku EU: 4,6 – 4,3 l/100 km; kombinované emise CO2 po přepočtu na metodiku EU: 122 – 114 g/km). Konstrukce motorů Smartstream vylepšuje provozní vlastnosti a snižuje spotřebu paliva v reálném provozu.

Hyundai i40 se alternativně dodává se zážehovým motorem 1,6 litru (kombinovaná spotřeba paliva po přepočtu na metodiku EU: 6,7 – 6,2 l/100 km; kombinované emise CO2 po přepočtu na metodiku EU: 153 – 142 g/km). Motor GDI 1,6 litru o výkonu 100 kW/136 k je kombinován s šestistupňovou mechanickou převodovkou. Kompletní paleta motorů modelu i40 splňuje nové emisní normy Euro 6d Temp.

 

Vznětové motory

Zážehové motory

Motor

1.6 CRDi (85 kW/115 k)

1.6 CRDi (100 kW/136 k)

1.6 GDI (100 kW/136 k)

Převodovka

6MT

6MT

7DCT

6MT

Emise CO2 (g/km) město, přepočteno podle metodiky EU

134 – 130

137 – 130

136 – 124

184 – 174

Emise CO2 (g/km) mimo město, přepočteno podle metodiky EU

110 – 101

113 – 105

115 – 105

135 – 123

Emise CO2 (g/km) kombinované, přepočteno podle metodiky EU

120 – 113

122 – 114

123 – 112

153 – 142

Spotřeba paliva (l/100 km) město, přepočteno podle metodiky EU

5,1 – 5,0

5,2 – 4,9

5,2 – 4,7

8,0 – 7,6

Spotřeba paliva (l/100 km) mimo město, přepočteno podle metodiky EU

4,2 – 3,8

4,3 – 4,0

4,4 – 4,0

5,9 – 5,4

Spotřeba paliva (l/100 km) kombinovaná, přepočteno podle metodiky EU

4,6 – 4,3

4,6 – 4,3

4,7 – 4,3 

6,7 – 6,2


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Nový Ford Mustang v prodeji. Základ za 1,6 milionu korun má osmiválec
Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Honda ZR-V je miliónové SUV s výborným hybridem a neuvěřitelnou spotřebnou Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou Test: Kia Stonic 1.2 DPI - moc nejede, ale nic lepšího neseženete

Tipy z autobazarů

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

999 000 Kč

BMW Řada 5

Rok výroby 2020

850 000 Kč

Audi A6

Rok výroby 2017

589 000 Kč