Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie

vloženo

Základní standardní cena nošovického kombíku startuje na částce 414 990 Kč, za což získáte benzínovou šestnáctistovku CVVT o výkonu 100 koní a vstupní výbavu Entry. A to není žádná hitparáda. Daleko lepší je jít do akční limitované edice Best of Czech. Přeplňovaný tříválec 1.0 T-GDI za cenu 384 990 Kč bychom přeskočili a šli rovnou do čtyřválce 1.4 T-GDI s výkonem 140 koní za cenu 424 990 Kč. Špatně neuděláte ani s o 20 tisíc dražším dieselem 1.6 CRDi.

Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie

Zájemci o dvouspojkovou automatickou převodovku musejí sáhnout po voze z běžného ceníku a svého plechového miláčka mohou vybírat až od druhé výbavy Trikolor. Příplatek za automat činí vždy 50 000 Kč.


Nový Hyundai i30 kombi míří k českým prodejcům a zákazníci už mají možnost jej objednávat. Výroba vozu kompletně navrženého v německém Rüsselsheimu probíhá ve výrobním závodě ve slezských Nošovicích. Díky limitované edici cena i30 kombi spadla na částku 384 990 Kč, což je o devadesát korun více, než stojí Škoda Octavia s čtyřválcem 1.2 TSI. V přímém cenovém srovnání má navrh Hyundai, jelikož nabízí bohatší výbavu.

ceník hyundai i30 kombi

Zákazníci ocení prostorný a elegantní interiér s horizontálním uspořádáním, v němž displej informačního a zábavního systému vyčnívá z přístrojové desky. Osmipalcový dotykový displej navigačního systému nové generace nabízí nejmodernější funkce v oblasti konektivity, mezi něž patří Apple CarPlay, Android Auto a LIVE Services. K dispozici je rovněž systém bezdrátového nabíjení pro chytré telefony se standardem Qi. Zákazníci mají alternativně na výběr různé druhy audiosystémů, včetně audiosystému s 5“ kapacitním dotykovým displejem LCD s integrovanou dynamickou zadní kamerou, připojením Bluetooth a funkcí My Music.

limitovaná edice Best of Czech hyundai i30

Elegantní design modelu i30 kombi nevyžaduje žádné kompromisy ani u zavazadlového prostoru. Ten patří díky objemu 602 litrů (VDA 211) až 1650 litrů (VDA 214) se sklopenými sedadly vzadu mezi největší ve svém segmentu. Praktičnost vylepšuje dodatečný odkládací prostor pod podlahou zavazadlového prostoru s několika přihrádkami.

Vnější délka verze kombi činí 4585 mm výška je 1465 mm (1475 mm s podélnými střešními nosiči). Vnější šířka 1795 mm a rozvor 2650 mm jsou stejné jako u pětidveřové verze.

Hyundai Motor u nové generace modelu i30 nabízí vyspělou techniku v kombinaci s nejmodernějšími prvky výbavy v oblastech aktivní bezpečnosti a konektivity. Modelová řada i30 nabízí v oblasti aktivní bezpečnosti nejlepší standardní výbavu ve své třídě. Všechny verze jsou standardně vybaveny systémem autonomního nouzového brzdění, sledování únavy řidiče, asistentem dálkových světel a systémem pro jízdu v jízdním pruhu.

Systém autonomního nouzového brzdění AEB (Autonomous Emergency Braking) modelu i30 používá kameru a pracuje ve třech fázích. Nejprve řidiče vizuálně a akusticky upozorní. Vzroste-li riziko kolize, aktivuje brzdy, a pokud je kolize neodvratitelná, použije maximální brzdnou sílu, aby minimalizoval rozsah škod (v optimálním případě dokáže kolizi zcela zabránit). Na přání dodávaný systém pro rozpoznávání chodců používá radarový systém, umístěný v přední části vozidla a umožňující předejít kolizi s chodcem, nebo minimalizovat její následky.

Systém pro sledování únavy řidiče DAA (Driver Attention Alert) je funkcí, která sledováním jeho chování za volantem chrání řidiče. Z jeho reakcí odhalí nepozornost nebo únavu, a zabrání tak potenciální nehodě.

Vyspělý chytrý tempomat ASCC (Advanced Smart Cruise Control) udržuje automatickým zrychlováním a brzděním nastavenou rychlost jízdy až do 180 km/h a s ní i bezpečnou vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla. Pokud vozidla vpředu zastaví, systém brzdí až do úplného zastavení vozu. Jakmile se vozovka vpředu uvolní, zrychlí na požadovanou rychlost jízdy.

Systém pro sledování slepého úhlu BSD (Blind Spot Detector) s asistentem pro změnu jízdního pruhu sleduje situaci po stranách a vzadu. Pokud detekuje jiné vozidlo, objeví se ve vnějších zpětných zrcátkách vizuální upozornění.

Systém pro sledování vozidel přijíždějících ze stran při couvání RCTA (Rear-Cross Traffic Alert) snižuje vizuálním a akustickým upozorňováním řidiče při couvání z úzkých míst se špatným výhledem riziko kolize s vozidly přijíždějícími ze stran.

Asistent pro jízdu v jízdním pruhu LKAS (Lane Keeping Assist System) upozorní řidiče na nebezpečné manévry při jízdě rychlostí více než 60 km/h, a to na základě sledování polohy vozidla v jízdním pruhu. Řidič je nejprve akusticky a vizuálně upozorněn a poté následují zásahy do řízení tak, aby se vůz vrátil zpět k bezpečné jízdě ve svém pruhu.

Funkce informování o omezení rychlosti SLIF (Speed Limit Information Function) rozpoznává značky omezující rychlost jízdy a v reálném čase zobrazuje omezení rychlosti. Informace je zobrazována jak na displeji navigačního systému, tak i na displeji TFT.

Asistent dálkových světel HBA (High Beam Assist) detekuje za tmy protijedoucí i vpředu jedoucí vozidla a podle potřeby přepíná mezi dálkovými a tlumenými světly, čímž minimalizuje oslňování ostatních řidičů. Nejsou-li v dohledu žádná vozidla, HBA automaticky zapne dálková světla, aby měl řidič nejlepší možný výhled.

Řada motorů pro i30 kombi zahrnuje přeplňované motory s nízkým zdvihovým objemem, které se vyznačují hospodárným provozem a pohotovými reakcemi. Zákazníci mají na výběr tři zážehové motory a jeden turbodiesel 1,6 litru ve dvou výkonových verzích 110 k a 136 k. Kombi je k dispozici se zcela novým přeplňovaným zážehovým čtyřválcem Hyundai 1.4 T-GDI, který poskytuje nejvyšší výkon 140 k, a s novým tříválcem 1.0 T-GDI, vyladěným na nejvyšší výkon 120 k.

Lehká karoserie s vysokou tuhostí, v jejíž konstrukci mají 53% podíl vyspělé vysokopevnostní ocele, poskytuje ve spojení s řízením, které má o 10 % strmější převod, a nově vyvinutým podvozkem základ pro skvělé jízdní vlastnosti. Řidič si tak může užívat dynamickou jízdu společně s vysokou úrovní komfortu.


Petr Šikl, Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie Fotografie k článku Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie Fotografie k článku Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie Fotografie k článku Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie Fotografie k článku Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie Fotografie k článku Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie Fotografie k článku Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie Fotografie k článku Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie Fotografie k článku Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie Fotografie k článku Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie Fotografie k článku Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy