Hyundai i20 WRC se představí příští rok v Monte-Carlu

vloženo

Tým Hyundai Motorsport má za sebou další fázi testování nové generace speciálu i20 WRC. Čtyřdenní zkoušky v okolí španělského města Almeria byly součástí důležité fáze vývoje vozu, který bude mít svoji premiéru v příštím ročníku FIA World Rally Championship.

Hyundai i20 WRC se představí příští rok v Monte-Carlu

Testovací jezdec Kevin Abbring a jeho spolujezdec Sebastian Marshall se za volantem nové generace i20 WRC střídali s týmovou jedničkou Thierry Neuvillem a jeho spolujezdcem Nicolasem Gilsoulem. Hyundai Motorsport původně plánoval nasadit novinku do seriálu WRC již tuto sezónu, nicméně s ohledem na změny v homologaci posune premiéru nové generace i20 WRC na začátek příští sezóny na Rallye Monte-Carlo. Současný speciál Hyundai i20 WRC čeká ve zbývajících rallye v roce 2015 celá řada vylepšení tak, aby se tým ve své druhé sezóně v seriálu WRC udržel ve hře o stupně vítězů.

Šéf týmu Michel Nandan k tomu poznamenal: „Máme za sebou intenzivní týden plný testů. Kevin a Thierry pracovali hlavně na motoru a vyladění podvozku. Doufali jsme, že představíme nový vůz ještě v této sezoně, ale bohužel kvůli problémům s homologačním plánem se náš program zpozdí. Rozhodli jsme se pokračovat v práci na pětidveřové verzi nové generace i20 WRC, která bude soutěžit v Rallye Monte-Carlo v příštím roce. Nový plán nám tak dává více času, abychom zajistili, že nový speciál bude výkonnostně tam, kde chceme. Stávající Hyundai i20 WRC pak čeká několik důležitých vylepšení, které, jak doufáme, nás udrží v boji o stupně vítězů v právě probíhající sezóně."


Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai i20 WRC se představí příští rok v Monte-Carlu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi