Hyundai i20 s klimou za 189.990 Kč

vloženo

Přestože model i20 zdražil (mimo výbavy Classic) plošně o 5.000 Kč, můžete ho nyní pořídit za bezkonkurenční ceny díky dodatečnému bonusu ve výši 25.000 Kč. Za 189.990 Kč tak získáte pětidveřový vůz ve výbavě Inclusive zahrnují například klimatizaci. Ještě výhodnější je o 10.000 Kč dražší vrcholná výbava Inclusive Plus, která z i20 dělá plně vybavený malý automobil.

Hyundai i20 s klimou za 189.990 Kč Hyundai i20 s klimou za 189.990 Kč

Automobilka Hyundai poskytuje při koupi pětidveřového modelu i20 (ve výbavě Inclusive a Inclusive Plus) dodatečný bonus ve výši 25.000 Kč určený pro majitele starších vozidel. Nabídka finančního zvýhodnění se vztahuje na automobily objednané do 30. října u participujících autorizovaných dealerů Hyundai. Bonus rovněž platí pro zakoupení jednoho vozu na 1 zákazníka (v případě zájmu o zakoupení 2 a více vozů je možno využít výhodného programu pro velkoodběratele).


Díky dodatečnému bonusu klesla pořizovací cena i20 ve výbavě Inclusive zahrnující dokonce manuální klimatizaci na 189.990 Kč, přičemž v létě stejný model přišel na 209.990 Kč. Ano, počítáte správně. Bez využití dodatečného bonusu je takto vybavená i20 nyní dražší o 5.000 Kč. Při využití bonusu získáte za 189.990 Kč vůz vybavený manuální klimatizací, šesticí airbagů, centrálním zamykáním, posilovačem řízením, stavitelným volantem ve dvou osách nebo výškově stavitelným sedadlem řidiče. K tomu pětiletou péči o auto zahrnující záruku bez omezení kilometrů, asistenční službu a kondiční prohlídky zdarma. Za stabilizační systém ESP s protikluzovým systémem TCS je nutné připlatit 15.000 Kč.

Připlatíte-li 10.000 Kč, dosáhnete na nejvyšší výbavu Inclusive Plus, která přidává rádio s CD/MP3 přehrávačem, palubní počítač, elektrické ovládání předních oken a zrcátek nebo dálkové ovládání centrálního zamykání. Za 199.990 Kč dostanete solidně vybavený pětidveřový vůz. S vrcholnou výbavou se pojí i možnost volby dalších pohonných jednotek. Mimo základní zážehové dvanáctistovky tak můžete sáhnout po benzínové (+15.000 Kč s 5MT, +35.000 Kč s 4AT) nebo vznětové čtrnáctistovce (+50.000 Kč). Výbavu Inclusive Plus lze rozšířit za 7.000 Kč o paket Komfort zahrnující přední mlhovky, výškově stavitelné sedadlo řidiče, kožený volant a hlavici řadicí páky, USB konektor, směrová světla v zrcátkách, chromovanou masku chladiče, tónovaná skla nebo možnost regulace jasu přístrojové desky.

Jedno je jasné. V současné době nedává vůbec žádný smysl základní výbava Classic.

Hyundai, pš

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

26.05.2017
Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá
25.05.2017
Test: BMW X6 xDrive30d - když máte na výběr
25.05.2017
Range Rover Velar v Česku, připravte si něj 3 miliony
24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!
11.05.2017
Audi RS 5 Coupé v prodeji, za 450 koní zaplatíte 2,3 milionu
11.05.2017
O víkendu slibuje Toyota své modely se slevou až 120 000 Kč
10.05.2017
Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid