Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie

vloženo

Automobilka Hyundai odhalila omlazenou i20 před jeho ženevskou premiérou. Novinka dostala fluidní tvary po vzoru i30 a pod kapotou se objeví nový vznětový tříválec o objemu 1,1 litru s výkonem 55 kW.

Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Nedávno jsme přinesli redakční test modelu i20 a dnes tu máme jeho omlazenou verzi. Hyundai zveřejnil první snímky nového modelu i20 před jeho světovou premiérou na Ženevském autosalonu 2012. Nový model se stane středem pozornosti tři roky po uvedení původního modelu i20, od něhož se odlišuje svěžím designem a vylepšenou výbavou, ale také nejnižšími emisemi CO2 na současném trhu v kategorii vozidel poháněných konvenčními motory.

Mezi čtyři alternativy poháněcího ústrojí pro nový i20 se zařadí nový tříválcový vznětový motor „U-II“ 1,1 litru o výkonu 55 kW (75 k). V kombinaci s technologiemi vyvinutými společností Hyundai v rámci programu Blue Drive má tato verze hodnotu emisí CO2 pouhých 84 g/km, která je mezi vozy s konvenčním pohonem bezkonkurenčně nízká. Tento motor byl vyvinut v kompetenčním středisku společnosti Hyundai pro vznětové motory, které je součástí evropského výzkumného a vývojového střediska v německém Rüsselsheimu. Nový diesel bude nabízen společně s dalším vznětovým motorem, jehož emise CO2 jsou pod hranicí 100 g/km. Modernizovaný motor 1,4 litru „U-II“ o výkonu 66 kW (90 k) má v kombinaci s technologiemi Blue Drive emise CO2 96 g/km.

S debutem nového modelu i20 uplatňuje Hyundai filozofii fluidních tvarů poprvé také u svého malého vozu. Přepracovaný vnější design převzal charakteristické prvky stylu vozů Hyundai včetně typické šestiúhelníkové masky chladiče a nových světlometů. Stylisté z evropského designérského střediska Hyundai navrhli na základě jimi vytvořeného designu původního i20 pro zcela nový i20 modernější profil předních a zadních nárazníků, nově tvarovanou kapotu a nový design kol. Pokud jde o rozměry, zůstává šířka 1710 mm, výška 1490 mm a rozvor 2525 mm na stejné úrovni, zatímco délka byla v porovnání s předchůdcem prodloužena o 55 mm (vpředu o 30 mm, vzadu o 25 mm) na 3995 mm.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k novince v segmentu malých vozů poznamenal: „Model i20 se těší od svého uvedení na trh v roce 2009 velké oblibě evropských zákazníků díky kombinaci hospodárnosti, kvality, praktičnosti a výhodného poměru cena/výkon. S vylepšenou nabídkou motorů, která zahrnuje nejnižší hodnotu emisí CO2 u konvenčního pohonu, a s odvážnějším designem inspirovaným fluidními tvary osloví zcela nový i20 širší vrstvy zákazníků, včetně mladších spotřebitelů. Atraktivitu zcela nového modelu i20 dále zvyšuje jistota naší bezkonkurenční pětileté komplexní záruky Hyundai.

Stejně jako na všechny nově uváděné modely v Evropě se i na zcela nový i20 vztahuje program pětileté komplexní záruky Hyundai, která zahrnuje 5 let záruky bez omezení ujetých kilometrů, 5 let asistenční služby zdarma a 5 let kondičních prohlídek zdarma.

Hyundai, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!