Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie

vloženo

Automobilka Hyundai odhalila omlazenou i20 před jeho ženevskou premiérou. Novinka dostala fluidní tvary po vzoru i30 a pod kapotou se objeví nový vznětový tříválec o objemu 1,1 litru s výkonem 55 kW.

Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie

Nedávno jsme přinesli redakční test modelu i20 a dnes tu máme jeho omlazenou verzi. Hyundai zveřejnil první snímky nového modelu i20 před jeho světovou premiérou na Ženevském autosalonu 2012. Nový model se stane středem pozornosti tři roky po uvedení původního modelu i20, od něhož se odlišuje svěžím designem a vylepšenou výbavou, ale také nejnižšími emisemi CO2 na současném trhu v kategorii vozidel poháněných konvenčními motory.


Mezi čtyři alternativy poháněcího ústrojí pro nový i20 se zařadí nový tříválcový vznětový motor „U-II“ 1,1 litru o výkonu 55 kW (75 k). V kombinaci s technologiemi vyvinutými společností Hyundai v rámci programu Blue Drive má tato verze hodnotu emisí CO2 pouhých 84 g/km, která je mezi vozy s konvenčním pohonem bezkonkurenčně nízká. Tento motor byl vyvinut v kompetenčním středisku společnosti Hyundai pro vznětové motory, které je součástí evropského výzkumného a vývojového střediska v německém Rüsselsheimu. Nový diesel bude nabízen společně s dalším vznětovým motorem, jehož emise CO2 jsou pod hranicí 100 g/km. Modernizovaný motor 1,4 litru „U-II“ o výkonu 66 kW (90 k) má v kombinaci s technologiemi Blue Drive emise CO2 96 g/km.

S debutem nového modelu i20 uplatňuje Hyundai filozofii fluidních tvarů poprvé také u svého malého vozu. Přepracovaný vnější design převzal charakteristické prvky stylu vozů Hyundai včetně typické šestiúhelníkové masky chladiče a nových světlometů. Stylisté z evropského designérského střediska Hyundai navrhli na základě jimi vytvořeného designu původního i20 pro zcela nový i20 modernější profil předních a zadních nárazníků, nově tvarovanou kapotu a nový design kol. Pokud jde o rozměry, zůstává šířka 1710 mm, výška 1490 mm a rozvor 2525 mm na stejné úrovni, zatímco délka byla v porovnání s předchůdcem prodloužena o 55 mm (vpředu o 30 mm, vzadu o 25 mm) na 3995 mm.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k novince v segmentu malých vozů poznamenal: „Model i20 se těší od svého uvedení na trh v roce 2009 velké oblibě evropských zákazníků díky kombinaci hospodárnosti, kvality, praktičnosti a výhodného poměru cena/výkon. S vylepšenou nabídkou motorů, která zahrnuje nejnižší hodnotu emisí CO2 u konvenčního pohonu, a s odvážnějším designem inspirovaným fluidními tvary osloví zcela nový i20 širší vrstvy zákazníků, včetně mladších spotřebitelů. Atraktivitu zcela nového modelu i20 dále zvyšuje jistota naší bezkonkurenční pětileté komplexní záruky Hyundai.

Stejně jako na všechny nově uváděné modely v Evropě se i na zcela nový i20 vztahuje program pětileté komplexní záruky Hyundai, která zahrnuje 5 let záruky bez omezení ujetých kilometrů, 5 let asistenční služby zdarma a 5 let kondičních prohlídek zdarma.

Hyundai, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.01.2018
Mercedes Benz třídy G se vrací ve velkém stylu
14.01.2018
Akce 7 dní Peugeot již zítra, ušetříte desetitisíce
12.01.2018
Druhá generace Dacie Duster v prodeji, základ stojí stejně
11.01.2018
Test ojetiny: Golf IV – i po letech má co nabídnout
10.01.2018
Lexus RC 300h F Sport je ostrý hybrid, který vám nezakážou
09.01.2018
Hyundai Nexo představen, na vodík ujede 800 km
07.01.2018
Peugeot 308 má nový diesel 1.5 BlueHDi s cenou od 450 000 Kč
05.01.2018
Auto roku 2018 v ČR se obešlo bez překvapení, je jím Škoda Karoq
28.12.2017
Test: Peugeot 3008 GT Line - druhý pokus vyšel na jedničku
26.12.2017
Nová limitovaná série Škody Fabia přináší nejsilnější motorizaci
22.12.2017
Test: Honda Civic 5D 1.0 Turbo VTEC - Vlčí mládě
19.12.2017
Nový Nissan Leaf přijde minimálně na 850 000 Kč
18.12.2017
Test ojetiny: Seat Cordoba: čtyřdveřová baculka
17.12.2017
Nissan Micra nově pod čtvrt milionu korun
16.12.2017
Audi A8 nově se sportovním paketem pro exteriér a sportovnímí sedadly
15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky