Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie

vloženo

Automobilka Hyundai odhalila omlazenou i20 před jeho ženevskou premiérou. Novinka dostala fluidní tvary po vzoru i30 a pod kapotou se objeví nový vznětový tříválec o objemu 1,1 litru s výkonem 55 kW.

Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie

Nedávno jsme přinesli redakční test modelu i20 a dnes tu máme jeho omlazenou verzi. Hyundai zveřejnil první snímky nového modelu i20 před jeho světovou premiérou na Ženevském autosalonu 2012. Nový model se stane středem pozornosti tři roky po uvedení původního modelu i20, od něhož se odlišuje svěžím designem a vylepšenou výbavou, ale také nejnižšími emisemi CO2 na současném trhu v kategorii vozidel poháněných konvenčními motory.


Mezi čtyři alternativy poháněcího ústrojí pro nový i20 se zařadí nový tříválcový vznětový motor „U-II“ 1,1 litru o výkonu 55 kW (75 k). V kombinaci s technologiemi vyvinutými společností Hyundai v rámci programu Blue Drive má tato verze hodnotu emisí CO2 pouhých 84 g/km, která je mezi vozy s konvenčním pohonem bezkonkurenčně nízká. Tento motor byl vyvinut v kompetenčním středisku společnosti Hyundai pro vznětové motory, které je součástí evropského výzkumného a vývojového střediska v německém Rüsselsheimu. Nový diesel bude nabízen společně s dalším vznětovým motorem, jehož emise CO2 jsou pod hranicí 100 g/km. Modernizovaný motor 1,4 litru „U-II“ o výkonu 66 kW (90 k) má v kombinaci s technologiemi Blue Drive emise CO2 96 g/km.

S debutem nového modelu i20 uplatňuje Hyundai filozofii fluidních tvarů poprvé také u svého malého vozu. Přepracovaný vnější design převzal charakteristické prvky stylu vozů Hyundai včetně typické šestiúhelníkové masky chladiče a nových světlometů. Stylisté z evropského designérského střediska Hyundai navrhli na základě jimi vytvořeného designu původního i20 pro zcela nový i20 modernější profil předních a zadních nárazníků, nově tvarovanou kapotu a nový design kol. Pokud jde o rozměry, zůstává šířka 1710 mm, výška 1490 mm a rozvor 2525 mm na stejné úrovni, zatímco délka byla v porovnání s předchůdcem prodloužena o 55 mm (vpředu o 30 mm, vzadu o 25 mm) na 3995 mm.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k novince v segmentu malých vozů poznamenal: „Model i20 se těší od svého uvedení na trh v roce 2009 velké oblibě evropských zákazníků díky kombinaci hospodárnosti, kvality, praktičnosti a výhodného poměru cena/výkon. S vylepšenou nabídkou motorů, která zahrnuje nejnižší hodnotu emisí CO2 u konvenčního pohonu, a s odvážnějším designem inspirovaným fluidními tvary osloví zcela nový i20 širší vrstvy zákazníků, včetně mladších spotřebitelů. Atraktivitu zcela nového modelu i20 dále zvyšuje jistota naší bezkonkurenční pětileté komplexní záruky Hyundai.

Stejně jako na všechny nově uváděné modely v Evropě se i na zcela nový i20 vztahuje program pětileté komplexní záruky Hyundai, která zahrnuje 5 let záruky bez omezení ujetých kilometrů, 5 let asistenční služby zdarma a 5 let kondičních prohlídek zdarma.

Hyundai, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč