Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie

vloženo

Automobilka Hyundai odhalila omlazenou i20 před jeho ženevskou premiérou. Novinka dostala fluidní tvary po vzoru i30 a pod kapotou se objeví nový vznětový tříválec o objemu 1,1 litru s výkonem 55 kW.

Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie

Nedávno jsme přinesli redakční test modelu i20 a dnes tu máme jeho omlazenou verzi. Hyundai zveřejnil první snímky nového modelu i20 před jeho světovou premiérou na Ženevském autosalonu 2012. Nový model se stane středem pozornosti tři roky po uvedení původního modelu i20, od něhož se odlišuje svěžím designem a vylepšenou výbavou, ale také nejnižšími emisemi CO2 na současném trhu v kategorii vozidel poháněných konvenčními motory.


Mezi čtyři alternativy poháněcího ústrojí pro nový i20 se zařadí nový tříválcový vznětový motor „U-II“ 1,1 litru o výkonu 55 kW (75 k). V kombinaci s technologiemi vyvinutými společností Hyundai v rámci programu Blue Drive má tato verze hodnotu emisí CO2 pouhých 84 g/km, která je mezi vozy s konvenčním pohonem bezkonkurenčně nízká. Tento motor byl vyvinut v kompetenčním středisku společnosti Hyundai pro vznětové motory, které je součástí evropského výzkumného a vývojového střediska v německém Rüsselsheimu. Nový diesel bude nabízen společně s dalším vznětovým motorem, jehož emise CO2 jsou pod hranicí 100 g/km. Modernizovaný motor 1,4 litru „U-II“ o výkonu 66 kW (90 k) má v kombinaci s technologiemi Blue Drive emise CO2 96 g/km.

S debutem nového modelu i20 uplatňuje Hyundai filozofii fluidních tvarů poprvé také u svého malého vozu. Přepracovaný vnější design převzal charakteristické prvky stylu vozů Hyundai včetně typické šestiúhelníkové masky chladiče a nových světlometů. Stylisté z evropského designérského střediska Hyundai navrhli na základě jimi vytvořeného designu původního i20 pro zcela nový i20 modernější profil předních a zadních nárazníků, nově tvarovanou kapotu a nový design kol. Pokud jde o rozměry, zůstává šířka 1710 mm, výška 1490 mm a rozvor 2525 mm na stejné úrovni, zatímco délka byla v porovnání s předchůdcem prodloužena o 55 mm (vpředu o 30 mm, vzadu o 25 mm) na 3995 mm.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k novince v segmentu malých vozů poznamenal: „Model i20 se těší od svého uvedení na trh v roce 2009 velké oblibě evropských zákazníků díky kombinaci hospodárnosti, kvality, praktičnosti a výhodného poměru cena/výkon. S vylepšenou nabídkou motorů, která zahrnuje nejnižší hodnotu emisí CO2 u konvenčního pohonu, a s odvážnějším designem inspirovaným fluidními tvary osloví zcela nový i20 širší vrstvy zákazníků, včetně mladších spotřebitelů. Atraktivitu zcela nového modelu i20 dále zvyšuje jistota naší bezkonkurenční pětileté komplexní záruky Hyundai.

Stejně jako na všechny nově uváděné modely v Evropě se i na zcela nový i20 vztahuje program pětileté komplexní záruky Hyundai, která zahrnuje 5 let záruky bez omezení ujetých kilometrů, 5 let asistenční služby zdarma a 5 let kondičních prohlídek zdarma.

Hyundai, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie Fotografie k článku Hyundai i20 po faceliftu - první fotografie
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem