Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou

vloženo

Automobilka Hyundai představila hlavní novinky pro rok 2015. Kromě třídveřové verze Coupé modelu i20 se objeví pod kapotou i30 přeplňovaná šestnáctistovka T-GDI s výkonem 186 koní, která zrychlí na stovku za osm sekund. Oproti tomu Hyundai i40 dostane novou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku spojenou se vznětovou sedmnáctistovkou CRDi.

Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou

Hyundai i20 ve třídveřové verzi
Model i20 Coupé je prvním třídveřovým vozem segmentu B, který Hyundai zkonstruoval. Od pětidveřového provedení se liší nejen počtem dveří, ale i celkovým pojetím. Proto novinka dostala označení Coupé, které nejlíp vystihuje jeho styl a ambice. Dynamický exteriér a neobyčejný design interiéru by měl zaujmout především mladé, lifestylově orientované motoristy.


Model Hyundai i20 Coupé má jedinečnou siluetu s výrazně skloněnými střešními sloupky, které mu spolu s nepřehlédnutelnými prolisy na bocích a výše posazenými nárazníky vpředu i vzadu propůjčují jednoznačný sportovní vzhled. Na druhou stranu zůstane Hyundai i20 Coupé i velmi praktickým vozem, který s objemem 336 litrů nabídne největší zavazadlový prostor ve své třídě. Z motorových pohonů budou na výběr tři zážehové a dvě vznětové jednotky s výkonem od 75 do 100 koní.

Hyundai i30 nabídne sportovní Turbo
Nový model i30 přinese atraktivní změny v designu, výbavě i použité technice. Novince dominuje zvýrazněná šestiúhelníková přední maska chladiče a nová šestnácti- či sedmnáctipalcová litá kola. Nová i30 se pochlubí také zvýšenou účinností motorů, nižší spotřebou paliva a emisí, novou sedmistupňovou převodovkou a v neposlední řadě také „ostrou“ verzí Turbo.

Zcela nové provedení i30 Turbo nabídne pod kapotou přeplňovaný motor 1,6 T-GDI s výkonem 186 koňských sil (137 kW), s nímž vyvine maximální rychlost až 219 km/h a dokáže zrychlit z nuly na 100 km/h za 8,0 sekundy. Sportovní jízdě dodají jistotu sportovní tlumiče, osmnáctipalcová kola i sportovní sedadla v interiéru. Ta jsou vyvedena v kontrastním červeném provedení stejně jako například volant, hlavice řadicí páky nebo obložení ve dveřích. Exkluzívní model vyvinuli v technickém centru Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu a vyrábět se bude stejně jako ostatní verze i30 v nošovickém závodě.

Hyundai i40 s novou převodovkou
Nabídku značky Hyundai obohatí v roce 2015 nová i40 ve verzi sedan a kombi. Model, který významně přispěl k pozitivnímu vnímání celé značky mezi evropskými zákazníky, přinese vylepšený design karosérie, výkonnější a úspornější motory, dvouspojkovou převodovku i nové aktivní bezpečnostní prvky.

Hyundai i40 přijde s novým pojetím předních a zadních světel, přední maskou chladiče a nárazníky. Nově nabídne například i LED mlhovky, jež byly dříve představeny na luxusním modelu Genesis. Velkou novinkou je sedmistupňová dvouspojková převodovka, která bude k dispozici pro verzi s dieselem 1,7 litru o výkonu 141 k (104 kW) s volbou buď plně automatického nebo poloautomatického režimu (řazení pod volantem).

Další vylepšení nabídne nový model i40 ve výbavě, v níž nemusí chybět například systém ATCC (pomáhá vozidlu co nejplynuleji zatočit), Lane Keeping Assist System (asistent jízdy v jednom pruhu) nebo Smart High Beam System (zamezuje oslnění protijedoucích aut dálkovými světly). K dispozici bude i Stop & Go systém, který šetří palivo a snižuje emise. Co se týče motorů, nový Hyundai i40 rozšíří nabídku na čtyři dieselové a benzínové motory s výkony od 115 do 165 koní, respektive 85 až 121 kW.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up