Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou

vloženo

Automobilka Hyundai představila hlavní novinky pro rok 2015. Kromě třídveřové verze Coupé modelu i20 se objeví pod kapotou i30 přeplňovaná šestnáctistovka T-GDI s výkonem 186 koní, která zrychlí na stovku za osm sekund. Oproti tomu Hyundai i40 dostane novou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku spojenou se vznětovou sedmnáctistovkou CRDi.

Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou

Hyundai i20 ve třídveřové verzi
Model i20 Coupé je prvním třídveřovým vozem segmentu B, který Hyundai zkonstruoval. Od pětidveřového provedení se liší nejen počtem dveří, ale i celkovým pojetím. Proto novinka dostala označení Coupé, které nejlíp vystihuje jeho styl a ambice. Dynamický exteriér a neobyčejný design interiéru by měl zaujmout především mladé, lifestylově orientované motoristy.


Model Hyundai i20 Coupé má jedinečnou siluetu s výrazně skloněnými střešními sloupky, které mu spolu s nepřehlédnutelnými prolisy na bocích a výše posazenými nárazníky vpředu i vzadu propůjčují jednoznačný sportovní vzhled. Na druhou stranu zůstane Hyundai i20 Coupé i velmi praktickým vozem, který s objemem 336 litrů nabídne největší zavazadlový prostor ve své třídě. Z motorových pohonů budou na výběr tři zážehové a dvě vznětové jednotky s výkonem od 75 do 100 koní.

Hyundai i30 nabídne sportovní Turbo
Nový model i30 přinese atraktivní změny v designu, výbavě i použité technice. Novince dominuje zvýrazněná šestiúhelníková přední maska chladiče a nová šestnácti- či sedmnáctipalcová litá kola. Nová i30 se pochlubí také zvýšenou účinností motorů, nižší spotřebou paliva a emisí, novou sedmistupňovou převodovkou a v neposlední řadě také „ostrou“ verzí Turbo.

Zcela nové provedení i30 Turbo nabídne pod kapotou přeplňovaný motor 1,6 T-GDI s výkonem 186 koňských sil (137 kW), s nímž vyvine maximální rychlost až 219 km/h a dokáže zrychlit z nuly na 100 km/h za 8,0 sekundy. Sportovní jízdě dodají jistotu sportovní tlumiče, osmnáctipalcová kola i sportovní sedadla v interiéru. Ta jsou vyvedena v kontrastním červeném provedení stejně jako například volant, hlavice řadicí páky nebo obložení ve dveřích. Exkluzívní model vyvinuli v technickém centru Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu a vyrábět se bude stejně jako ostatní verze i30 v nošovickém závodě.

Hyundai i40 s novou převodovkou
Nabídku značky Hyundai obohatí v roce 2015 nová i40 ve verzi sedan a kombi. Model, který významně přispěl k pozitivnímu vnímání celé značky mezi evropskými zákazníky, přinese vylepšený design karosérie, výkonnější a úspornější motory, dvouspojkovou převodovku i nové aktivní bezpečnostní prvky.

Hyundai i40 přijde s novým pojetím předních a zadních světel, přední maskou chladiče a nárazníky. Nově nabídne například i LED mlhovky, jež byly dříve představeny na luxusním modelu Genesis. Velkou novinkou je sedmistupňová dvouspojková převodovka, která bude k dispozici pro verzi s dieselem 1,7 litru o výkonu 141 k (104 kW) s volbou buď plně automatického nebo poloautomatického režimu (řazení pod volantem).

Další vylepšení nabídne nový model i40 ve výbavě, v níž nemusí chybět například systém ATCC (pomáhá vozidlu co nejplynuleji zatočit), Lane Keeping Assist System (asistent jízdy v jednom pruhu) nebo Smart High Beam System (zamezuje oslnění protijedoucích aut dálkovými světly). K dispozici bude i Stop & Go systém, který šetří palivo a snižuje emise. Co se týče motorů, nový Hyundai i40 rozšíří nabídku na čtyři dieselové a benzínové motory s výkony od 115 do 165 koní, respektive 85 až 121 kW.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte