Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou

vloženo

Automobilka Hyundai představila hlavní novinky pro rok 2015. Kromě třídveřové verze Coupé modelu i20 se objeví pod kapotou i30 přeplňovaná šestnáctistovka T-GDI s výkonem 186 koní, která zrychlí na stovku za osm sekund. Oproti tomu Hyundai i40 dostane novou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku spojenou se vznětovou sedmnáctistovkou CRDi.

Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou

Hyundai i20 ve třídveřové verzi
Model i20 Coupé je prvním třídveřovým vozem segmentu B, který Hyundai zkonstruoval. Od pětidveřového provedení se liší nejen počtem dveří, ale i celkovým pojetím. Proto novinka dostala označení Coupé, které nejlíp vystihuje jeho styl a ambice. Dynamický exteriér a neobyčejný design interiéru by měl zaujmout především mladé, lifestylově orientované motoristy.


Model Hyundai i20 Coupé má jedinečnou siluetu s výrazně skloněnými střešními sloupky, které mu spolu s nepřehlédnutelnými prolisy na bocích a výše posazenými nárazníky vpředu i vzadu propůjčují jednoznačný sportovní vzhled. Na druhou stranu zůstane Hyundai i20 Coupé i velmi praktickým vozem, který s objemem 336 litrů nabídne největší zavazadlový prostor ve své třídě. Z motorových pohonů budou na výběr tři zážehové a dvě vznětové jednotky s výkonem od 75 do 100 koní.

Hyundai i30 nabídne sportovní Turbo
Nový model i30 přinese atraktivní změny v designu, výbavě i použité technice. Novince dominuje zvýrazněná šestiúhelníková přední maska chladiče a nová šestnácti- či sedmnáctipalcová litá kola. Nová i30 se pochlubí také zvýšenou účinností motorů, nižší spotřebou paliva a emisí, novou sedmistupňovou převodovkou a v neposlední řadě také „ostrou“ verzí Turbo.

Zcela nové provedení i30 Turbo nabídne pod kapotou přeplňovaný motor 1,6 T-GDI s výkonem 186 koňských sil (137 kW), s nímž vyvine maximální rychlost až 219 km/h a dokáže zrychlit z nuly na 100 km/h za 8,0 sekundy. Sportovní jízdě dodají jistotu sportovní tlumiče, osmnáctipalcová kola i sportovní sedadla v interiéru. Ta jsou vyvedena v kontrastním červeném provedení stejně jako například volant, hlavice řadicí páky nebo obložení ve dveřích. Exkluzívní model vyvinuli v technickém centru Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu a vyrábět se bude stejně jako ostatní verze i30 v nošovickém závodě.

Hyundai i40 s novou převodovkou
Nabídku značky Hyundai obohatí v roce 2015 nová i40 ve verzi sedan a kombi. Model, který významně přispěl k pozitivnímu vnímání celé značky mezi evropskými zákazníky, přinese vylepšený design karosérie, výkonnější a úspornější motory, dvouspojkovou převodovku i nové aktivní bezpečnostní prvky.

Hyundai i40 přijde s novým pojetím předních a zadních světel, přední maskou chladiče a nárazníky. Nově nabídne například i LED mlhovky, jež byly dříve představeny na luxusním modelu Genesis. Velkou novinkou je sedmistupňová dvouspojková převodovka, která bude k dispozici pro verzi s dieselem 1,7 litru o výkonu 141 k (104 kW) s volbou buď plně automatického nebo poloautomatického režimu (řazení pod volantem).

Další vylepšení nabídne nový model i40 ve výbavě, v níž nemusí chybět například systém ATCC (pomáhá vozidlu co nejplynuleji zatočit), Lane Keeping Assist System (asistent jízdy v jednom pruhu) nebo Smart High Beam System (zamezuje oslnění protijedoucích aut dálkovými světly). K dispozici bude i Stop & Go systém, který šetří palivo a snižuje emise. Co se týče motorů, nový Hyundai i40 rozšíří nabídku na čtyři dieselové a benzínové motory s výkony od 115 do 165 koní, respektive 85 až 121 kW.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.09.2018
Uhrančivý Peugeot 508 má české ceny
20.09.2018
Kia Sportage po modernizaci přijde minimálně na 514 980 Kč
17.09.2018
Test: Vstříc pohodě! Citroën Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 163
k
12.09.2018
Ušetřete při koupi nového auta, Peugeot i Toyota budou mít své dny
11.09.2018
Test ojetiny: Volvo S60 – lepší než myslíte
07.09.2018
BMW X2 M35i je tady, vrchol nabídky umí stovku za pět sekund
30.08.2018
Test ojetiny: Citroën C2 VTR a VTS – pro ty, co se nebojí
29.08.2018
Nová generace roadsteru BMW Z4 se představuje v edici M40i First Edition
28.08.2018
Fantastická Čtyřka! BMW 440i M Performance
28.08.2018
Nepostradatelné vybavení do garáže, které ušetří čas i námahu
27.08.2018
Test ojetiny: Opel Astra 1.4 Turbo (video)
24.08.2018
Třetí generace modelu Kia Ceed je tady, stojí od 379 980 Kč
23.08.2018
Test ojetiny: Renault Mégane II – špatná pověst sráží ceny
22.08.2018
Mitsubishi Space Star se dostává do Česka a nebude drahé
21.08.2018
Mladoboleslavská Škoda vyrobila milionté SUV
20.08.2018
BMW 330d M Sport Shadow Edition - Naděje žije!
17.08.2018
Mitsubishi Outlander PHEV prošel modernizací a je po všech stránkách lepší
15.08.2018
Volkswagen Grand California je revolučním kempingovým vozem s koupelnou
14.08.2018
Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory
12.08.2018
Test ojetiny: Mitsubishi ASX 1.6 DI-D 4WD (video)