Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou

vloženo

Automobilka Hyundai představila hlavní novinky pro rok 2015. Kromě třídveřové verze Coupé modelu i20 se objeví pod kapotou i30 přeplňovaná šestnáctistovka T-GDI s výkonem 186 koní, která zrychlí na stovku za osm sekund. Oproti tomu Hyundai i40 dostane novou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku spojenou se vznětovou sedmnáctistovkou CRDi.

Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Hyundai i20 ve třídveřové verzi
Model i20 Coupé je prvním třídveřovým vozem segmentu B, který Hyundai zkonstruoval. Od pětidveřového provedení se liší nejen počtem dveří, ale i celkovým pojetím. Proto novinka dostala označení Coupé, které nejlíp vystihuje jeho styl a ambice. Dynamický exteriér a neobyčejný design interiéru by měl zaujmout především mladé, lifestylově orientované motoristy.

Model Hyundai i20 Coupé má jedinečnou siluetu s výrazně skloněnými střešními sloupky, které mu spolu s nepřehlédnutelnými prolisy na bocích a výše posazenými nárazníky vpředu i vzadu propůjčují jednoznačný sportovní vzhled. Na druhou stranu zůstane Hyundai i20 Coupé i velmi praktickým vozem, který s objemem 336 litrů nabídne největší zavazadlový prostor ve své třídě. Z motorových pohonů budou na výběr tři zážehové a dvě vznětové jednotky s výkonem od 75 do 100 koní.

Hyundai i30 nabídne sportovní Turbo
Nový model i30 přinese atraktivní změny v designu, výbavě i použité technice. Novince dominuje zvýrazněná šestiúhelníková přední maska chladiče a nová šestnácti- či sedmnáctipalcová litá kola. Nová i30 se pochlubí také zvýšenou účinností motorů, nižší spotřebou paliva a emisí, novou sedmistupňovou převodovkou a v neposlední řadě také „ostrou“ verzí Turbo.

Zcela nové provedení i30 Turbo nabídne pod kapotou přeplňovaný motor 1,6 T-GDI s výkonem 186 koňských sil (137 kW), s nímž vyvine maximální rychlost až 219 km/h a dokáže zrychlit z nuly na 100 km/h za 8,0 sekundy. Sportovní jízdě dodají jistotu sportovní tlumiče, osmnáctipalcová kola i sportovní sedadla v interiéru. Ta jsou vyvedena v kontrastním červeném provedení stejně jako například volant, hlavice řadicí páky nebo obložení ve dveřích. Exkluzívní model vyvinuli v technickém centru Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu a vyrábět se bude stejně jako ostatní verze i30 v nošovickém závodě.

Hyundai i40 s novou převodovkou
Nabídku značky Hyundai obohatí v roce 2015 nová i40 ve verzi sedan a kombi. Model, který významně přispěl k pozitivnímu vnímání celé značky mezi evropskými zákazníky, přinese vylepšený design karosérie, výkonnější a úspornější motory, dvouspojkovou převodovku i nové aktivní bezpečnostní prvky.

Hyundai i40 přijde s novým pojetím předních a zadních světel, přední maskou chladiče a nárazníky. Nově nabídne například i LED mlhovky, jež byly dříve představeny na luxusním modelu Genesis. Velkou novinkou je sedmistupňová dvouspojková převodovka, která bude k dispozici pro verzi s dieselem 1,7 litru o výkonu 141 k (104 kW) s volbou buď plně automatického nebo poloautomatického režimu (řazení pod volantem).

Další vylepšení nabídne nový model i40 ve výbavě, v níž nemusí chybět například systém ATCC (pomáhá vozidlu co nejplynuleji zatočit), Lane Keeping Assist System (asistent jízdy v jednom pruhu) nebo Smart High Beam System (zamezuje oslnění protijedoucích aut dálkovými světly). K dispozici bude i Stop & Go systém, který šetří palivo a snižuje emise. Co se týče motorů, nový Hyundai i40 rozšíří nabídku na čtyři dieselové a benzínové motory s výkony od 115 do 165 koní, respektive 85 až 121 kW.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má
11.03.2017
BMW řady 5 Touring - víme, kolik za něj musíte zaplatit
11.03.2017
Facelift Nissanu Qashqai se povedl, přijde již v červenci
10.03.2017
Fiat Tipo Kombi – Čechům na míru
09.03.2017
Toyota Yaris GRMN dostala 1.8 dopovanou kompresorem a samosvorný diferenciál