Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou

vloženo

Automobilka Hyundai představila hlavní novinky pro rok 2015. Kromě třídveřové verze Coupé modelu i20 se objeví pod kapotou i30 přeplňovaná šestnáctistovka T-GDI s výkonem 186 koní, která zrychlí na stovku za osm sekund. Oproti tomu Hyundai i40 dostane novou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku spojenou se vznětovou sedmnáctistovkou CRDi.

Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou

Hyundai i20 ve třídveřové verzi
Model i20 Coupé je prvním třídveřovým vozem segmentu B, který Hyundai zkonstruoval. Od pětidveřového provedení se liší nejen počtem dveří, ale i celkovým pojetím. Proto novinka dostala označení Coupé, které nejlíp vystihuje jeho styl a ambice. Dynamický exteriér a neobyčejný design interiéru by měl zaujmout především mladé, lifestylově orientované motoristy.


Model Hyundai i20 Coupé má jedinečnou siluetu s výrazně skloněnými střešními sloupky, které mu spolu s nepřehlédnutelnými prolisy na bocích a výše posazenými nárazníky vpředu i vzadu propůjčují jednoznačný sportovní vzhled. Na druhou stranu zůstane Hyundai i20 Coupé i velmi praktickým vozem, který s objemem 336 litrů nabídne největší zavazadlový prostor ve své třídě. Z motorových pohonů budou na výběr tři zážehové a dvě vznětové jednotky s výkonem od 75 do 100 koní.

Hyundai i30 nabídne sportovní Turbo
Nový model i30 přinese atraktivní změny v designu, výbavě i použité technice. Novince dominuje zvýrazněná šestiúhelníková přední maska chladiče a nová šestnácti- či sedmnáctipalcová litá kola. Nová i30 se pochlubí také zvýšenou účinností motorů, nižší spotřebou paliva a emisí, novou sedmistupňovou převodovkou a v neposlední řadě také „ostrou“ verzí Turbo.

Zcela nové provedení i30 Turbo nabídne pod kapotou přeplňovaný motor 1,6 T-GDI s výkonem 186 koňských sil (137 kW), s nímž vyvine maximální rychlost až 219 km/h a dokáže zrychlit z nuly na 100 km/h za 8,0 sekundy. Sportovní jízdě dodají jistotu sportovní tlumiče, osmnáctipalcová kola i sportovní sedadla v interiéru. Ta jsou vyvedena v kontrastním červeném provedení stejně jako například volant, hlavice řadicí páky nebo obložení ve dveřích. Exkluzívní model vyvinuli v technickém centru Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu a vyrábět se bude stejně jako ostatní verze i30 v nošovickém závodě.

Hyundai i40 s novou převodovkou
Nabídku značky Hyundai obohatí v roce 2015 nová i40 ve verzi sedan a kombi. Model, který významně přispěl k pozitivnímu vnímání celé značky mezi evropskými zákazníky, přinese vylepšený design karosérie, výkonnější a úspornější motory, dvouspojkovou převodovku i nové aktivní bezpečnostní prvky.

Hyundai i40 přijde s novým pojetím předních a zadních světel, přední maskou chladiče a nárazníky. Nově nabídne například i LED mlhovky, jež byly dříve představeny na luxusním modelu Genesis. Velkou novinkou je sedmistupňová dvouspojková převodovka, která bude k dispozici pro verzi s dieselem 1,7 litru o výkonu 141 k (104 kW) s volbou buď plně automatického nebo poloautomatického režimu (řazení pod volantem).

Další vylepšení nabídne nový model i40 ve výbavě, v níž nemusí chybět například systém ATCC (pomáhá vozidlu co nejplynuleji zatočit), Lane Keeping Assist System (asistent jízdy v jednom pruhu) nebo Smart High Beam System (zamezuje oslnění protijedoucích aut dálkovými světly). K dispozici bude i Stop & Go systém, který šetří palivo a snižuje emise. Co se týče motorů, nový Hyundai i40 rozšíří nabídku na čtyři dieselové a benzínové motory s výkony od 115 do 165 koní, respektive 85 až 121 kW.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou Fotografie k článku Hyundai i20 Coupé, i30 Turbo nebo i40 s dvouspojkovou převodovkou
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech
04.06.2018
BMW M550d xDrive Touring - neviditelný supersport
01.06.2018
Test ojetiny: Mercedes třídy C – druhá generace ostudu neudělá
31.05.2018
Nová Honda CR-V poskytne více prostoru, komfortu a spoustu moderních technologií
23.05.2018
Modernizovaná Kia Sportage oficiálně představena
22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší