Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku

vloženo

Na zvyšující se poptávku po praktických městských automobilech odpovídá Hyundai příkladně - svého zástupce v této kategorii, model Atos, vylepšuje ve všech směrech. Zákazníci si jej budou moci zakoupit již v říjnu.

Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku První model Atos Prime se představil v roce 1997 a od té doby patří k nejoblíbenějším miniautomobilům vůbec.
Malý, přesto velký
Je to především proto, že ač při celkově malých rozměrech vozu poskytuje uživateli nečekaně mnoho užitku. Podíl na tom mají hlavně celková výška vozu 1570 milimetrů a prakticky „krabicovitě“ pojatá karosérie. Samotný vůz přitom měří na délku pouhých 3565 mm a do šířky 1525 mm, takže se s ním velmi dobře manévruje. Model Atos Prime umožňuje pohodlnou přepravu čtyř dospělých osob včetně jejich zavazadel. Na svou třídu má vůz dostatečně velký rozvor (2380 mm), takže za nesklopenými sedadly zbývá ještě 220 litrů volného místa pro zavazadla. Cestují-li ve voze pouze dva pasažéři, lze opěradla zadních sedaček sklopit (vzadu vznikne téměř rovná plocha) a vytvořit uvnitř Atosu až 889 litrů prostoru. K zavazadlům je díky širokému vstupu dobrý přístup, a příliš vysoko není ani nakládací hrana. Malý Hyundai tak lze variabilitou přirovnat až k možnostem velkoprostorových vozů. Pro větší zavazadlový prostor není ani třeba sklápět sedadla, stačí posunout zadní sedadlo vpřed,. Vnitřní prostor nad hlavou činí v Atosu 1020 mm, vzadu 935 mm, místo pro nohy je pak v rozmezí od 680 do 880 milimetrů.
Spolehlivý motor, bohatá výbava
O pohon Atosu Prime se stará dostačující dvanáctiventilová jedenáctistovka. Jde o benzínový čtyřválec, který z přesného zdvihového objemu 1086 cm3 dává výkon 46,3 kW a nejvyšší točivý moment 97,1 N.m při 3.000 min-1. Největší rychlost Atose je 147 km/h a z 0 na 100 km/h zrychluje za 15,2 s. Spotřeba benzinu mimo město je 4,9 l/100 km a v městském provozu 6,8 l/100 km. Výkon je přenášen prostřednictvím pětistupňové ručně řazené převodovky na přední kola. Brzdy jsou vpředu kotoučové, vzadu bubnové. Na českém trhu je Atos Prime nabízen ve dvou úrovních výbavy: Active a Dynamic. V prvním případě kupující ve voze najde airbag řidiče, imobilizér, zadní dělená sedadla, centrální zamykání, přípravu pro autorádio se čtyřmi reproduktory a anténou a nárazníky v barvě vozu. Ve druhé nabízené verzi Dynamic se standardní výbava rozšiřuje o airbag pro spolujezdce a boční madla a vnější zpětná zrcátka v barvě vozu. U této verze lze rovněž doobjednat manuální klimatizaci. Nabídka pro rok 2006
U Atosu Prime pro modelový rok 2006 došlo k řadě vylepšení - pestřejší je například nabídka barev pro karosérii, nové jsou kryty kol a částečných úprav doznala i mřížka chladiče. Uvnitř malého modelu jsou nové především potahy sedadel, standardem všech nových Atosů je od nynějška otáčkoměr. Atraktivní zůstává Hyundai Atos Prime i v otázce ceny, která je velmi konkurenceschopná a začíná od 189 000 Kč vč. DPH. Malý Hyundai je tak i nadále dostupný široké skupině zákazníků.

Zdroj: HYUNDAI Motor CZ

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší
07.05.2018
Volkswagen Golf GTI TCR jede až 264 km/h
07.05.2018
V čem se liší zimní a letní pneu od těch celoročních?
05.05.2018
Nissan Juke po modernizaci má nové výbavy
04.05.2018
Test ojetiny: Fiat Punto II - nadčasový ital
03.05.2018
BMW 6 Gran Turismo dostalo vznětový čtyřválec, jezdí pod pět litrů
30.04.2018
Test: Lexus NX300h - auto z budoucnosti potěší spotřebou
26.04.2018
Volkswagen Golf Sportsvan nově s výhodnou výbavou Maraton Edition
25.04.2018
Nový Hyundai i20 je chytřejší a bezpečnější
24.04.2018
Ford Fiesta ST má české ceny, půl milionu nestačí
23.04.2018
Toyota Hilux ve speciální edici 2018: Nezničitelná legenda teď s nejvyšší výbavou
18.04.2018
Nové BMW M2 Competition má výkon 410 koní
16.04.2018
Test ojetiny: Hyundai Getz – konkurent Fabie stále v kurzu
11.04.2018
Audi A6 Avant si zachovalo přes sportovní tvary velký kufr