Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku

vloženo

Na zvyšující se poptávku po praktických městských automobilech odpovídá Hyundai příkladně - svého zástupce v této kategorii, model Atos, vylepšuje ve všech směrech. Zákazníci si jej budou moci zakoupit již v říjnu.

Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku První model Atos Prime se představil v roce 1997 a od té doby patří k nejoblíbenějším miniautomobilům vůbec.
Malý, přesto velký
Je to především proto, že ač při celkově malých rozměrech vozu poskytuje uživateli nečekaně mnoho užitku. Podíl na tom mají hlavně celková výška vozu 1570 milimetrů a prakticky „krabicovitě“ pojatá karosérie. Samotný vůz přitom měří na délku pouhých 3565 mm a do šířky 1525 mm, takže se s ním velmi dobře manévruje. Model Atos Prime umožňuje pohodlnou přepravu čtyř dospělých osob včetně jejich zavazadel. Na svou třídu má vůz dostatečně velký rozvor (2380 mm), takže za nesklopenými sedadly zbývá ještě 220 litrů volného místa pro zavazadla. Cestují-li ve voze pouze dva pasažéři, lze opěradla zadních sedaček sklopit (vzadu vznikne téměř rovná plocha) a vytvořit uvnitř Atosu až 889 litrů prostoru. K zavazadlům je díky širokému vstupu dobrý přístup, a příliš vysoko není ani nakládací hrana. Malý Hyundai tak lze variabilitou přirovnat až k možnostem velkoprostorových vozů. Pro větší zavazadlový prostor není ani třeba sklápět sedadla, stačí posunout zadní sedadlo vpřed,. Vnitřní prostor nad hlavou činí v Atosu 1020 mm, vzadu 935 mm, místo pro nohy je pak v rozmezí od 680 do 880 milimetrů.
Spolehlivý motor, bohatá výbava
O pohon Atosu Prime se stará dostačující dvanáctiventilová jedenáctistovka. Jde o benzínový čtyřválec, který z přesného zdvihového objemu 1086 cm3 dává výkon 46,3 kW a nejvyšší točivý moment 97,1 N.m při 3.000 min-1. Největší rychlost Atose je 147 km/h a z 0 na 100 km/h zrychluje za 15,2 s. Spotřeba benzinu mimo město je 4,9 l/100 km a v městském provozu 6,8 l/100 km. Výkon je přenášen prostřednictvím pětistupňové ručně řazené převodovky na přední kola. Brzdy jsou vpředu kotoučové, vzadu bubnové. Na českém trhu je Atos Prime nabízen ve dvou úrovních výbavy: Active a Dynamic. V prvním případě kupující ve voze najde airbag řidiče, imobilizér, zadní dělená sedadla, centrální zamykání, přípravu pro autorádio se čtyřmi reproduktory a anténou a nárazníky v barvě vozu. Ve druhé nabízené verzi Dynamic se standardní výbava rozšiřuje o airbag pro spolujezdce a boční madla a vnější zpětná zrcátka v barvě vozu. U této verze lze rovněž doobjednat manuální klimatizaci. Nabídka pro rok 2006
U Atosu Prime pro modelový rok 2006 došlo k řadě vylepšení - pestřejší je například nabídka barev pro karosérii, nové jsou kryty kol a částečných úprav doznala i mřížka chladiče. Uvnitř malého modelu jsou nové především potahy sedadel, standardem všech nových Atosů je od nynějška otáčkoměr. Atraktivní zůstává Hyundai Atos Prime i v otázce ceny, která je velmi konkurenceschopná a začíná od 189 000 Kč vč. DPH. Malý Hyundai je tak i nadále dostupný široké skupině zákazníků.

Zdroj: HYUNDAI Motor CZ

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Nic zásadní se po modernizaci nezměnilo. Nový je design přední části s nově navrženou maskou chladiče, nové jsou LED světlomety s matrixovou technologií pro dálková světla či LED mlhové světlomety se světelným kroužkem..

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Modely S6 Limuzína, S6 Avant a S7 Sportback dostanou dieselový šestiválec TDI s elektricky poháněným dmychadlem a 48V..

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Zabodovat v tvrdé konkurenci nejlepších je těžké. Lexus s vrcholným modelem má po letech prolamování ledu nejblíže k..

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer Plug-In Hybrid přijíždí na trh ve dvou jasně odlišených variantách: jako sportovně stylizovaný..

Test: Kia Ceed SW 1.6 CRDi - nudný jako Golf, dobrý jako Golf

Test: Kia Ceed SW 1.6 CRDi - nudný jako Golf, dobrý jako Golf

Třetí generace Ceedu vsází na usedlé křivky, zlepšuje již dobré a ničím zásadně nevybočuje z hlavního proudu...