Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku

vloženo

Na zvyšující se poptávku po praktických městských automobilech odpovídá Hyundai příkladně - svého zástupce v této kategorii, model Atos, vylepšuje ve všech směrech. Zákazníci si jej budou moci zakoupit již v říjnu.

Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku První model Atos Prime se představil v roce 1997 a od té doby patří k nejoblíbenějším miniautomobilům vůbec.
Malý, přesto velký
Je to především proto, že ač při celkově malých rozměrech vozu poskytuje uživateli nečekaně mnoho užitku. Podíl na tom mají hlavně celková výška vozu 1570 milimetrů a prakticky „krabicovitě“ pojatá karosérie. Samotný vůz přitom měří na délku pouhých 3565 mm a do šířky 1525 mm, takže se s ním velmi dobře manévruje. Model Atos Prime umožňuje pohodlnou přepravu čtyř dospělých osob včetně jejich zavazadel. Na svou třídu má vůz dostatečně velký rozvor (2380 mm), takže za nesklopenými sedadly zbývá ještě 220 litrů volného místa pro zavazadla. Cestují-li ve voze pouze dva pasažéři, lze opěradla zadních sedaček sklopit (vzadu vznikne téměř rovná plocha) a vytvořit uvnitř Atosu až 889 litrů prostoru. K zavazadlům je díky širokému vstupu dobrý přístup, a příliš vysoko není ani nakládací hrana. Malý Hyundai tak lze variabilitou přirovnat až k možnostem velkoprostorových vozů. Pro větší zavazadlový prostor není ani třeba sklápět sedadla, stačí posunout zadní sedadlo vpřed,. Vnitřní prostor nad hlavou činí v Atosu 1020 mm, vzadu 935 mm, místo pro nohy je pak v rozmezí od 680 do 880 milimetrů.
Spolehlivý motor, bohatá výbava
O pohon Atosu Prime se stará dostačující dvanáctiventilová jedenáctistovka. Jde o benzínový čtyřválec, který z přesného zdvihového objemu 1086 cm3 dává výkon 46,3 kW a nejvyšší točivý moment 97,1 N.m při 3.000 min-1. Největší rychlost Atose je 147 km/h a z 0 na 100 km/h zrychluje za 15,2 s. Spotřeba benzinu mimo město je 4,9 l/100 km a v městském provozu 6,8 l/100 km. Výkon je přenášen prostřednictvím pětistupňové ručně řazené převodovky na přední kola. Brzdy jsou vpředu kotoučové, vzadu bubnové. Na českém trhu je Atos Prime nabízen ve dvou úrovních výbavy: Active a Dynamic. V prvním případě kupující ve voze najde airbag řidiče, imobilizér, zadní dělená sedadla, centrální zamykání, přípravu pro autorádio se čtyřmi reproduktory a anténou a nárazníky v barvě vozu. Ve druhé nabízené verzi Dynamic se standardní výbava rozšiřuje o airbag pro spolujezdce a boční madla a vnější zpětná zrcátka v barvě vozu. U této verze lze rovněž doobjednat manuální klimatizaci. Nabídka pro rok 2006
U Atosu Prime pro modelový rok 2006 došlo k řadě vylepšení - pestřejší je například nabídka barev pro karosérii, nové jsou kryty kol a částečných úprav doznala i mřížka chladiče. Uvnitř malého modelu jsou nové především potahy sedadel, standardem všech nových Atosů je od nynějška otáčkoměr. Atraktivní zůstává Hyundai Atos Prime i v otázce ceny, která je velmi konkurenceschopná a začíná od 189 000 Kč vč. DPH. Malý Hyundai je tak i nadále dostupný široké skupině zákazníků.

Zdroj: HYUNDAI Motor CZ

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku Fotografie k článku Hyundai Atos Prime rozšířil nabídku
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka