Hyundai a úspěšné šrotovné
Prezident společnosti Hyundai Motor Czech schválil šrotovné Hyundai. Akce začala platit od 15. července a původně zahrnovala jen 200 vozů Hyundai. Tento počet byl na základě značného zájmu navýšen o dalších 100. Všech 300 tak bylo prodáno během necelých 14 dnů. Značka Hyundai tímto svým krokem nejen přispěla k čistšímu ovzduší v ČR, ale nabídla zákazníkům i zajímavou cenu vozů.
Generální ředitel Hyundai Motor Czech, Zdeněk Fořt tuto úspěšnou kampaň zhodnotil: „Nejenže noví majitelé vozů Hyundai si zakoupili zcela nový a moderní vůz s mnoha bezpečnostními prvky, bohatou výbavou a 3 až 5letou zárukou, ale zároveň svojí koupí přispěli k ochraně životního prostředí vyřazením svého starého automobilu. Hyundai, jako jediná firma na českém trhu, totiž skutečně všechny staré vozy v rámci této akce nechala sešrotovat.“
Kampaň „Prezident schválil šrotovné“ však nebyla jen zajímavá svojí originální nabídkou a podporou ekologie, ale rozvířila i zajímavou diskusi v médiích o užitečnosti a dopadech takto zaměřených akcí.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidelHyundai I30 1.6 CRDi 1. Maj. ČR DPH
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi/147kW Premium 4x4 DCT
Hyundai I30 1.6 ,ČR, Aut. klima
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější články
Test: Peugeot e-208 GT je malý elektromobil s velkým dojezdem a dobrým srdcem
Facelift přinesl nejen kosmetické úpravy, ale také nový infotainment a vylepšený elektrický pohon ...
Nový Citroën C3 Aircross na délce 4,4 metru nabídne až 7 míst
Citroën představil první snímky nového modelu C3 Aircross, který sdílí s hatchbackem C3 stejný styl, jenž je příslibem p ...
Mazda CX-80 představena. Vrchol nabídne šestiválec a sedm míst
Dnes se na evropském trhu představuje zbrusu nová Mazda CX-80 se třemi řadami sedaček. ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Peugeot 308
Rok výroby 2024
BMW Řada 3
Rok výroby 2006
Audi A4
Rok výroby 2011
Mercedes-Benz Třídy S
Rok výroby 2017