Hybridní Lexus GS 300h za cenu GS 250

vloženo

Lexus přichází při příležitosti uvedení nového plně hybridního modelu Lexus GS 300h na trh se speciální časově limitovanou nabídkou. Až do konce února 2014 sjednotí ceny nového hybridního modelu GS 300h se základním modelem GS 250. Vlastnit vůz s pokročilou plně hybridní technologií skýtající celou řadu podstatných výhod při jeho provozu lze tak dnes za stejných cenových podmínek jako verzi s konvenčním benzínovým motorem.

Hybridní Lexus GS 300h za cenu GS 250 Hybridní Lexus GS 300h za cenu GS 250

Rozšířením konstrukční řady prémiových sedanů GS o nový model GS 300h se Lexus stává celosvětově prvním výrobcem prémiových vozů, jenž nabízí hned dva plně hybridní modely v téže konstrukční řadě.Nový GS 300h je vybaven pohonem Lexus Hybrid Drive druhé generace, podobným jednotce používané modelem IS 300h. Přináší výrazné snížení spotřeby paliva a emisí CO2, NOx i pevných částic, aniž by tím utrpěly výkonové parametry. Plně hybridní soustava pohonu kombinuje výkonný elektromotor (105 kW / 143 k) se zážehovým čtyřválcem 2,5 l používajícím Atkinsonův cyklus, ventilový rozvod DOHC, systém vstřikování paliva D-4S nové generace, časování ventilů Dual VVT-i a vysoce hospodárný systém recirkulace výfukových plynů (EGR).


Motor dosahuje nejvyššího výkonu 133 kW / 181 k při 6.000 ot/min a maxima točivého momentu 221 Nm při 4.200 až 5.400 ot/min. Celkový systémový výkon činí 164 kW / 223 k a přenáší se na zadní kola prostřednictvím bezestupňové elektronicky řízené převodovky ECVT (Continuously Variable Transmission) hybridní soustavy pohonu. Nový plně hybridní Lexus na druhé straně vykazuje ultra-nízké emise CO2 na úrovni od 109 g/km a průměrnou spotřebu paliva pod 4,7 l/100 km.

Nový model GS 300h do 28.2.2014 pořídíte za ceny benzínové verze GS 250. Místo 1 300.000 Kč tak v základní výbavě Comfort zaplatíte nyní jen 1 195.000 Kč.

Výhody plně hybridního pohonu modelu Lexus GS 300h:
  • Pohon Lexus Hybrid Drive modelu GS 300h byl speciálně navržen tak, aby zaručil mimořádně dlouhou životnost a nízké náklady na údržbu.
  • Hnací ústrojí nemá např. spojku, startér, nebo alternátor, tedy po dobu životnosti vozidla není třeba tyto komponenty servisovat ani měnit jako je tomu u konvenčních vozů. Tradičně používaný rozvodový řemen byl nahrazen bezúdržbovým rozvodovým řetězem. 
  • Technologie pohonu Lexus Hybrid Drive má pozitivní dopady i na opotřebení brzd a pneumatik. Díky účinnosti rekuperačního brzdění, které zajišťuje polovinu veškeré brzdné síly při brzdění, se výrazně snižuje opotřebení brzdového obložení i kotoučů. Podstatně delší je i životnost pneumatik GS 300h. Tlak v pneumatikách, který je v případě hybridních vozů o 20 % vyšší, pomáhá snižovat opotřebení bočnice pneumatiky; nižší opotřebení běhounu pneumatik je zase dáno hladkým a lineárním přenosem výkonu i rovnoměrným rozložením hmotnosti vozu. GS 300h během prvních 90.000 km provozu zpravidla nevyžaduje výměnu brzdových kotoučů, pouze jednu sadu nových brzdových destiček a jednu sadu nových pneumatik. 
  • Baterie plně hybridního pohonu byla přísně testována z pohledu výkonu a životnosti, na základě více než 15 let praktických zkušeností z provozu. Byla navržena tak, aby spolehlivě sloužila po celou dobu životnosti vozidla, a v nových modelech GS již nezabírá místo v zavazadlovém prostoru. Objem kufru je tak běžných 451 l. 
  • GS 300h produkuje ultra-nízké emise CO2 již od 109 g/km, spojené s výtečnou spotřebou paliva 4,7 l/100 km. 
  • Lexus poskytuje rozsáhlou záruku za jakost (záruka), která pokrývá veškeré vady, které lze připsat chybě při výrobě nebo montáži vozidla. Záruka je poskytována v délce 3 let nebo do ujetí 100.000 kilometrů, dle toho, co nastane dříve. Během prvního roku je záruka poskytována bez ohledu na počet ujetých kilometrů. 
  • Pro vozidla s hybridním pohonem je na komponenty hybridního systému poskytována časově rozšířená záruka v délce 5 let nebo do ujetí 100.000 km. Během prvního roku je záruka poskytována bez ohledu na počet ujetých kilometrů.
  • Záruka na povrchovou korozi a vadu laku je 3 roky, záruka na prorezavění karoserie 12 let, v obou případech bez ohledu na počet ujetých kilometrů. 
  • V případě výskytu vady v době záruky má kupující právo na bezplatné odstranění vady opravou.
  • Bezplatné silniční asistenční služby Lexus Euro Assistance 24 jsou poskytovány po dobu 3 let bez ohledu na počet ujetých kilometrů.
  • V České republice jsou vozy s hybridním pohonem osvobozeny od silniční daně.

LEXUS CZECH & SLOVAK REPUBLIC

Vyhledat vozidla v inzerci: Lexus

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hybridní Lexus GS 300h za cenu GS 250 Fotografie k článku Hybridní Lexus GS 300h za cenu GS 250 Fotografie k článku Hybridní Lexus GS 300h za cenu GS 250 Fotografie k článku Hybridní Lexus GS 300h za cenu GS 250 Fotografie k článku Hybridní Lexus GS 300h za cenu GS 250 Fotografie k článku Hybridní Lexus GS 300h za cenu GS 250 Fotografie k článku Hybridní Lexus GS 300h za cenu GS 250
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit