Hummer H2 a H3 může za 33 tisíc jezdit na bioethanol E85

vloženo

Pro Hummer H2 a H3 je k dipozici instalační kit Bioethanol E85, která výrazně zredukuje finanční prostředky vynaložené do pohonných hmot!

Hummer H2 a H3 může za 33 tisíc jezdit na bioethanol  E85 HUMMER centrum s.r.o. je jediným autorizovaným servisem a společnost schválená Ministerstvem dopravy ČR k provádění instalace KITU BIOETHANOLU E85 do těchto vozidel.
Samozřejmostí je zápis instalace kitu do technickeho průkazu vozidla, výhodou pak osvobození od platby silniční daně na tento vůz.

Velkou výhodou E85, nabízeného u vybraných čerpacích stanicí, je cena, která je minimálně o 30% nižší (průměrná cena v ČR 22,90 Kč / 1 litr), nemusíte mít nádrž navíc, zvyšuje se výkon motoru na základě vyššího čísla oktanové směsi, spotřeba je i trochu nižší a samozřejmostí je nižší DPH než u běžných pohonných hmot. Tento kit Vás neomezuje tankovat poměr benzínu a bioethanolu libovolně, dle možnosti přislušné čerpací stanice.

Jednoduše a levně: pokud uvidíte čerpací stanici s palivem E85, natankujte do plna! Zda bude v nabídce jen benzín natural, natankujte pouze to nezbytné! Nezáleží tedy na vzájemném aktuálním poměru těchto paliv v nádrži vozu!

H2 Instalační kit na bioethanol: 28.355,- CZK
Drobný materiál: 190,- CZK
Montáž instalačního kitu 4.725,- CZK
Celkem: 33.270,- CZK

Více na:  www.H-E85.cz

-MO-/TZ Hummer centrum

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hummer H2 a H3 může za 33 tisíc jezdit na bioethanol  E85 Fotografie k článku Hummer H2 a H3 může za 33 tisíc jezdit na bioethanol  E85 Fotografie k článku Hummer H2 a H3 může za 33 tisíc jezdit na bioethanol  E85 Fotografie k článku Hummer H2 a H3 může za 33 tisíc jezdit na bioethanol  E85 Fotografie k článku Hummer H2 a H3 může za 33 tisíc jezdit na bioethanol  E85 Fotografie k článku Hummer H2 a H3 může za 33 tisíc jezdit na bioethanol  E85 Fotografie k článku Hummer H2 a H3 může za 33 tisíc jezdit na bioethanol  E85
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!