Honda uvádí zcela nový Civic pro Evropu

vloženo

Společnost Honda Motor Europe Ltd. představila evropskému trhu zcela nový Civic osmé generace. Širší a nižší než předchozí Civic, si prakticky zachovává všechny stylové charakteristiky konceptu tohoto vozu, který byl představen na Ženevském autosalonu v březnu 2005.

Honda uvádí zcela nový Civic pro Evropu Tento nový model bude mít premiéru na Frankfurtském autosalonu v září 2005 a v prodeji na všech evropských trzích bude začátkem roku 2006. První generace modelu Civic byla do prodeje uvedena v roce 1972 a od té doby prošel tento model řadou vývojových změn, aby si zachoval pozici nejúspěšnějšího automobilu, který je v Hondě vyráběn.
Civic tvoří zhruba jednu třetinu celkových celosvětových prodejů vozů značky Honda. Současná sedmá generace vozu Civic je vyráběna v 11 zemích a prodávána na 160 trzích po celém světě. Nastupující osmá generace vozu Civic slibuje podstatné změny a pokusí se zavést nové standardy ve vysoce konkurenčním evropském C segmentu, a částečně ve vyšší střední / luxusní třídě. Koncept vozu, představený v Ženevě v březnu 2005, již odhalil záměr Hondy posunout Civic více sportovním, emocionálním a zábavným směrem. Klíčem k dosažení těchto kvalit je klínovitý vzhled kabiny vozu, nižší výška vozu, větší šířka a menší délka vozu.
Délka vozu je nyní o 35 mm menší než u jeho předchůdce a výška vozu je o 35 mm nižší. Aby se ale vytvořil jeho dynamičtější vzhled a lepší ovládání, Honda se rozhodla zvětšit šířku vozu o 65 mm, přední rozchod kol o 34 mm a zadní rozchod kol o 45 mm. Přesto, že je nový Civic kratší a nižší zvenčí, nabízí více prostoru v kabině a zavazadlovém prostoru. Uvnitř vozu, Honda přijala koncept „Dual Link“ (rozdvojený displej), ve kterém důležité informace o jízdě, včetně rychlosti vozu, jsou zobrazovány v horní části přístrojové desky, zatímco ostatní informace jsou zobrazovány v dolní části. Tento design dovoluje řidiči koncentrovat se na jízdu a zároveň přijímat důležité signály, které zvyšují jednoduchost ovládání a zábavný charakter tohoto vozu. V rámci užitné hodnoty mohou být zadní sedadla sklopena, aby se vytvořil další úložný prostor v zadní části vozu. Zadní sedadla mají systém sklopení a zapuštění jedním pohybem, který okamžitě vytváří rovnou nákladní plochu. Celková velikost zavazadlového prostoru je velmi působivá – díky centrálnímu umístění palivové nádrže, dosahuje velikosti 485 litrů. Tato flexibilita a variabilita sedadel a úložných prostor ve sportovně vyhlížejícím voze Civic každého překvapí. Existují tři různá provedení motorů, ze kterých si budou moci zákazníci vybrat: benzínový 1339 cm3 61kW/83k, benzínový 1798 cm3 103kW/140k nebo naftový 2204 cm3 103kW/140k. Všechny motory jsou vyráběny v kombinaci se 6-ti stupňovou manuální převodovkou, což činí Hondu Civic prvním vozem v segmentu C, který je vybaven touto převodovkou ve všech svých motorových verzích. Benzínové pohonné jednotky mohou být vybaveny také 6-ti stupňovou automatizovanou převodovkou. Všechny verze modelu Civic jsou vybaveny ABS a elektronickým rozdělovačem brzdné síly (EBD) pro optimální výkon, který přizpůsobuje brzdnou sílu k dosažení maximálního brzdného výkonu a stability. Nový Civic je dále u některých provedení vybaven stabilizačním systémem VSA, navrženým tak, aby pomáhal řidiči v udržování kontroly nad vozem při zatáčení, zrychlování a náhlých manévrech tím, že používá brzdnou sílu na levých a pravých kolech dle potřeby a ovládá škrtící klapku a brzdové systémy. Pasivní bezpečnost je odjakživa pro Hondu prioritou. Nový Civic má pokrokový systém zapnutí bezpečnostních pásů pro upozornění pasažérů sedících vzadu a obě přední sedadla jsou vybavena dvojitými předpínači bezpečnostních pásů. Aktivní přední opěrky hlavy mají rozhodující vliv při ochraně pasažérů proti nebezpečné hyperextenzi krku. Očekávaný výsledek nárazových testů Euro NCAP pro novou generaci vozu Civic je 5 hvězdiček pro bezpečnost při předním a bočním nárazu, 3 hvězdičky pro bezpečnost chodců a 4 hvězdičky pro ochranu dětí, což dělá tento vůz jedním z nejbezpečnějších automobilů ve své třídě, zejména s přihlédnutím k faktu, že vůz má nejkratší přední převis v segmentu C.

Zdroj: honda.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Honda uvádí zcela nový Civic pro Evropu Fotografie k článku Honda uvádí zcela nový Civic pro Evropu Fotografie k článku Honda uvádí zcela nový Civic pro Evropu Fotografie k článku Honda uvádí zcela nový Civic pro Evropu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.06.2017
Test ojetiny: Volvo XC60 D5 - odvěký hrdina
22.06.2017
Toyota Yaris nemusí být nudná - je tu nová edice Selection Gold
21.06.2017
Nový crossover Kia Stonic bude možné koupit již v říjnu
20.06.2017
Audi R8 Spyder V10 Plus - stíhačka na léto
19.06.2017
Test: Škoda Octavia 1.8 TSI - čtyřoká volba rozumu
18.06.2017
Místo nové generace prošel Lexus CT 200h lehkou modernizací
17.06.2017
Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI
16.06.2017
Malé SUV Hyundai Kona kompletně odhaleno, máme nové fotografie a informace
15.06.2017
BMW 330i - potomek atmosferických šestiválců
14.06.2017
Nástupce BMW 5 GT je tady, je to model 6 Gran Turismo
13.06.2017
Test ojetiny: Škoda Octavia Kombi RS 2.0 TSI - praktická ďáblice
12.06.2017
Volkswagen Arteon a jeho čtyři moderní vychytávky
10.06.2017
Kdo nejvíc škodí ovzduší: auto, letadlo, nebo sopka?
09.06.2017
Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč
09.06.2017
Škoda Kodiaq 1.4 TSI 4x4 6MT - cestou do školky
08.06.2017
Omlazený Fiat 500L je pořád stejný, má ale 40 % nových dílů
07.06.2017
Malý crossover Kia Stonic bude v prodeji ještě letos
06.06.2017
Škoda Octavia RS 245 - rychlík z Mladé Boleslavi se kompletně představuje
05.06.2017
Peugeot 308 po faceliftu - máme nové fotografie a informace
03.06.2017
BMW řady 8 zahubí řadu 6, bude i ostrá M8