Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory

vloženo

Tři roky na trhu znamenají facelift, který přinesl kromě omlazené karoserie i nové potahové materiály v kabině, přepracovaná sedadla či celou řadu dalších vylepšení. První modernizované kusy dorazí během října, ovšem jen ve spojení s benzínovou patnáctistovkou i-VTEC. Na vznětovou šestnáctistovku i-DTEC si zájemci musejí počkat do příštího roku, stejně jako na přeplňovanou patnáctistovku VTEC Turbo.

Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory

Honda představila první detaily o svém dosud nejsofistikovanějším malém SUV, modelu HR-V 2019. Nový model vyniká vylepšeným stylem karoserie, mnoha vylepšeními interiéru a řadou moderních technologií.


K vylepšením elegantního designu karoserie patří výraznější vyjádření charakteristického tvaru křídla vozů Honda s novým, tmavým chromovaným panelem s vysokým leskem, který nahrazuje kombinaci černé barvy a chromu nad mřížkou. V předním nárazníku jsou hlubší průřezy pro nasávání vzduchu, v nichž jsou umístěny kulaté mlhovky, a světlomety jsou nyní standardně vybaveny projekčními čočkami s přepracovanými denními LED světly.

Vzadu tmavě chromovaný doplněk podél výklopných dveří zrcadlí nové obložení v přední části vozu a zadní světla jsou usazena v tmavším krytu.

Modely vyšších tříd jsou vybaveny novými 17palcovými litými koly a vývod výfuku je opatřen unikátní chromovou koncovkou. Světlomety a zadní světla jsou vylepšeny na plně diodové provedení a u zadních krytů světel je použito moderní tmavě kouřové tónování.

Pro model HR-V 2019 bude Honda nabízet osm barev karoserie, mezi nimi nově i barvu Midnight Blue Beam Metallic. Ostatní nabízené barvy jsou: Milano Red, Platinum White a Crystal Black v perleťovém provedení, a metalízové odstíny Lunar Silver, Modern Steel, Brilliant Sporty Blue a Ruse Black.

Vůz HR-V si uchovává svoji vysokou univerzálnost včetně jedinečného systému sedadel Honda Magic Seat®. Sedadla řidiče a předního spolujezdce byla přepracována a byly provedeny změny sedáku a opěradla, aby poskytovaly lepší celkovou podporu těla, zejména v oblasti ramen. U standardního textilního potahu je nyní použit kvalitnější materiál a u modelů vyšší třídy je pro působivější provedení použita kombinace látky a kůže s dvojitým prošitím.

Od uvedení na trh bude vůz Honda HR-V 2019 k dostání s velmi úsporným 1,5litrovým nepřeplňovaným zážehovým motorem i-VTEC, který disponuje vysokým výkonem 130 HP (96 kW) a maximálním točivým momentem 155 Nm při 4 600 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h dosáhne vůz se šestirychlostní manuální převodovkou (6MT) za 10,7 sekundy, s volitelnou převodovkou CVT pak za 11,2 sekundy. Zážehový motor nabízí impozantní kombinaci výkonu a úsporného provozu s průměrnou spotřebou paliva 5,3 l/100 km a oficiálními průměrnými emisemi CO2 121 g/km u modelu s převodovkou CVT.

U motoru i-VTEC byla použita metoda pokročilého „plateau honování“, která vytváří velmi hladký povrch a tím snižuje úroveň tření mezi písty a vložkami válců. Vedení rozvodového řetězu je rovněž opatřeno novou vrstvou pro snížení tření, což dále napomáhá snižovat dlouhodobé opotřebení a zlepšuje úspornost motoru.

Společnost Honda přidala ve voze HR-V další protihlukovou izolaci, mimo jiné kolem přední oddělovací přepážky a podběhů kol, zavazadlového prostoru a panelů předních i zadních dveří, čímž došlo ke snížení hluku v interiéru. V závislosti na třídě budou modely HR-V 2019 poprvé vybaveny technologií aktivního odhlučnění ANC (Active Noise Cancellation). Technologie ANC sleduje pomocí dvou kabinových mikrofonů nízkofrekvenční hluk a poté ho skrze reproduktory potlačuje přesně načasovanými signály v opačné fázi.

Výroba vozu HR-V 2019 ve variantách s 1,5litrovým motorem i-VTEC již probíhá a dodávky budou zahájeny od října. Následně bude od jara 2019 k dostání také sportovněji laděný 1,5litrový motor VTEC TURBO společně s 1,6litrovým vznětovým motorem i-DTEC.


redakce, Honda

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory Fotografie k článku Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory Fotografie k článku Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory Fotografie k článku Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory Fotografie k článku Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory Fotografie k článku Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory Fotografie k článku Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám konstruktéři pomyslnou jízdní baladu servírují. Aktuálně jsme proto nuceni jezdit modelem C5, který patří..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

BMW řady 5 je auto vyšší střední třídy a patří k oblíbeným manažerským vozům. V pořadu Autocentral se můžete podívat na..