Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat

03. 01. 2015
Sdílet článek

Pro rok 2015 Honda nadělila svému populárnímu SUV v podobě modelu CR-V novou vznětovou šestnáctistovku i-DTEC s výkonem 160 koní, která může být spojená s manuální šestirychlostní převodovkou nebo automatickou devítirychlostní převodovkou.

Díky inovacím stylingu karosérie modelu CR-V, který bude k dispozici na jaře 2015, má vůz mohutnější a sportovnější vzhled s jedinečným stylem Honda. Nejnápadnější změny jsou patrné na čelní straně: přepracované světlomety nyní přecházejí do nové mřížky. Navíc nový nárazník a spodní kryt motoru dávají modelu CR-V širší vzhled, zdůrazňují jeho zvýšenou stabilitu a zároveň opticky snižují těžiště vozu. Konečně zadní sdružená LED světla byla přestylizována tak, aby model CR-V získal ladnější trojrozměrnou podobu.


Společnost Honda si dala za cíl vytvořit stylovější a funkčnější interiér; dosáhla toho změnou tvaru chromované linky, která probíhá přes celou šířku palubní desky, a použitím vysoce kvalitních povrchových materiálů na hlavních prvcích interiéru. Univerzálnost a pohodlí zvyšuje posuvná loketní opěrka (60 mm dopředu a dozadu) mezi předními sedadly.

Nové účinnější motory
Model CR-V s pohonem obou náprav bude k dispozici s výkonnějším vznětovým motorem a zcela novou úspornou devítistupňovou automatickou převodovkou. Nový čtyřválcový vznětový motor 1,6 i-DTEC z řady Honda Earth Dreams Technology nabízí v porovnání se svým předchůdcem značně vyšší maximální výkon 160 PS a točivý moment 350 Nm.

Tento motor lze kombinovat se dvěma převodovkami: buď šestistupňovou manuální, která dosahuje méně než 130 g/km emisí CO2 (což je nejméně v této třídě), nebo novou devítistupňovou automatickou převodovkou, která umožňuje plně využít účinnost nejnovějšího motoru. V případě kombinace s devítistupňovou převodovkou dosahuje model CR-V méně než 135 g/km emisí CO2, což je o celých 20 % méně v porovnání s předchozí pětistupňovou automatickou převodovkou.

Model CR-V s pohonem jedné nápravy a vznětovým motorem v kombinaci s manuální převodovkou přebírá pohon z aktuálního modelu, který je vybaven motorem 1,6 i-DTEC o výkonu 120 PS a jeho emise činí pouhých 115 g/km. Nadále je k dispozici benzínový motor 2,0 i-VTEC o výkonu 155 PS, který nyní vyhovuje emisním předpisům Euro 6.

Zcela nová technologie
Evropští zákazníci modelu CR-V 2015 budou moci jako jedni z prvních využívat Honda Connect, nový inovativní systém společnosti Honda. Tento systém, který bude v této řadě součástí standardní výbavy, nabízí větší pohodlí, možnost připojení za jízdy a širokou nabídku funkcí prostřednictvím 7palcového dotykového displeje. Cestující na předních sedadlech mají prostřednictvím systému Honda Connect rychlý přístup k bohaté nabídce možností: od údajů vozu přes zadní parkovací kameru a hudbu až po připojení telefonu prostřednictvím Bluetooth; rovněž mohou využívat technologii MirrorLink.

Tento nový systém nabízí přístup k Internetu, devět předinstalovaných aplikací (včetně přístupu ke službě Honda App Center), volitelnou satelitní navigaci Garmin, zobrazení zvuku, příjem rozhlasového vysílání AM/FM/DAB a internetového rádia, telefonní rozhraní a připojení Bluetooth. Kromě toho je k dispozici zadní parkovací kamera s dynamickými pokyny a celá řada údajů vozu, například denní počitadlo kilometrů, údaje o úspoře paliva a délce jízdy.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Honda Motor Europe

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

145 000 Kč

Peugeot 308

Rok výroby 2024

567 999 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

265 777 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč