Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat

vloženo

Pro rok 2015 Honda nadělila svému populárnímu SUV v podobě modelu CR-V novou vznětovou šestnáctistovku i-DTEC s výkonem 160 koní, která může být spojená s manuální šestirychlostní převodovkou nebo automatickou devítirychlostní převodovkou.

Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat

Díky inovacím stylingu karosérie modelu CR-V, který bude k dispozici na jaře 2015, má vůz mohutnější a sportovnější vzhled s jedinečným stylem Honda. Nejnápadnější změny jsou patrné na čelní straně: přepracované světlomety nyní přecházejí do nové mřížky. Navíc nový nárazník a spodní kryt motoru dávají modelu CR-V širší vzhled, zdůrazňují jeho zvýšenou stabilitu a zároveň opticky snižují těžiště vozu. Konečně zadní sdružená LED světla byla přestylizována tak, aby model CR-V získal ladnější trojrozměrnou podobu.


Společnost Honda si dala za cíl vytvořit stylovější a funkčnější interiér; dosáhla toho změnou tvaru chromované linky, která probíhá přes celou šířku palubní desky, a použitím vysoce kvalitních povrchových materiálů na hlavních prvcích interiéru. Univerzálnost a pohodlí zvyšuje posuvná loketní opěrka (60 mm dopředu a dozadu) mezi předními sedadly.

Nové účinnější motory
Model CR-V s pohonem obou náprav bude k dispozici s výkonnějším vznětovým motorem a zcela novou úspornou devítistupňovou automatickou převodovkou. Nový čtyřválcový vznětový motor 1,6 i-DTEC z řady Honda Earth Dreams Technology nabízí v porovnání se svým předchůdcem značně vyšší maximální výkon 160 PS a točivý moment 350 Nm.

Tento motor lze kombinovat se dvěma převodovkami: buď šestistupňovou manuální, která dosahuje méně než 130 g/km emisí CO2 (což je nejméně v této třídě), nebo novou devítistupňovou automatickou převodovkou, která umožňuje plně využít účinnost nejnovějšího motoru. V případě kombinace s devítistupňovou převodovkou dosahuje model CR-V méně než 135 g/km emisí CO2, což je o celých 20 % méně v porovnání s předchozí pětistupňovou automatickou převodovkou.

Model CR-V s pohonem jedné nápravy a vznětovým motorem v kombinaci s manuální převodovkou přebírá pohon z aktuálního modelu, který je vybaven motorem 1,6 i-DTEC o výkonu 120 PS a jeho emise činí pouhých 115 g/km. Nadále je k dispozici benzínový motor 2,0 i-VTEC o výkonu 155 PS, který nyní vyhovuje emisním předpisům Euro 6.

Zcela nová technologie
Evropští zákazníci modelu CR-V 2015 budou moci jako jedni z prvních využívat Honda Connect, nový inovativní systém společnosti Honda. Tento systém, který bude v této řadě součástí standardní výbavy, nabízí větší pohodlí, možnost připojení za jízdy a širokou nabídku funkcí prostřednictvím 7palcového dotykového displeje. Cestující na předních sedadlech mají prostřednictvím systému Honda Connect rychlý přístup k bohaté nabídce možností: od údajů vozu přes zadní parkovací kameru a hudbu až po připojení telefonu prostřednictvím Bluetooth; rovněž mohou využívat technologii MirrorLink.

Tento nový systém nabízí přístup k Internetu, devět předinstalovaných aplikací (včetně přístupu ke službě Honda App Center), volitelnou satelitní navigaci Garmin, zobrazení zvuku, příjem rozhlasového vysílání AM/FM/DAB a internetového rádia, telefonní rozhraní a připojení Bluetooth. Kromě toho je k dispozici zadní parkovací kamera s dynamickými pokyny a celá řada údajů vozu, například denní počitadlo kilometrů, údaje o úspoře paliva a délce jízdy.

Honda Motor Europe

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat Fotografie k článku Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat Fotografie k článku Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!
11.05.2017
Audi RS 5 Coupé v prodeji, za 450 koní zaplatíte 2,3 milionu
11.05.2017
O víkendu slibuje Toyota své modely se slevou až 120 000 Kč
10.05.2017
Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid
09.05.2017
Omlazená Škoda Rapid Spaceback je levnější, ceny začínají na 299 900 Kč
08.05.2017
Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel
06.05.2017
Test: Renault Mégane GrandCoupe Energy dCi 130 - šarmantní kompakt
06.05.2017
Kempovat s MINI? Ano, s modelem Countryman je to možné
05.05.2017
Renault Kadjar dostal motor 1,6 TCe s výkonem 165 koní