Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat

vloženo

Pro rok 2015 Honda nadělila svému populárnímu SUV v podobě modelu CR-V novou vznětovou šestnáctistovku i-DTEC s výkonem 160 koní, která může být spojená s manuální šestirychlostní převodovkou nebo automatickou devítirychlostní převodovkou.

Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat

Díky inovacím stylingu karosérie modelu CR-V, který bude k dispozici na jaře 2015, má vůz mohutnější a sportovnější vzhled s jedinečným stylem Honda. Nejnápadnější změny jsou patrné na čelní straně: přepracované světlomety nyní přecházejí do nové mřížky. Navíc nový nárazník a spodní kryt motoru dávají modelu CR-V širší vzhled, zdůrazňují jeho zvýšenou stabilitu a zároveň opticky snižují těžiště vozu. Konečně zadní sdružená LED světla byla přestylizována tak, aby model CR-V získal ladnější trojrozměrnou podobu.


Společnost Honda si dala za cíl vytvořit stylovější a funkčnější interiér; dosáhla toho změnou tvaru chromované linky, která probíhá přes celou šířku palubní desky, a použitím vysoce kvalitních povrchových materiálů na hlavních prvcích interiéru. Univerzálnost a pohodlí zvyšuje posuvná loketní opěrka (60 mm dopředu a dozadu) mezi předními sedadly.

Nové účinnější motory
Model CR-V s pohonem obou náprav bude k dispozici s výkonnějším vznětovým motorem a zcela novou úspornou devítistupňovou automatickou převodovkou. Nový čtyřválcový vznětový motor 1,6 i-DTEC z řady Honda Earth Dreams Technology nabízí v porovnání se svým předchůdcem značně vyšší maximální výkon 160 PS a točivý moment 350 Nm.

Tento motor lze kombinovat se dvěma převodovkami: buď šestistupňovou manuální, která dosahuje méně než 130 g/km emisí CO2 (což je nejméně v této třídě), nebo novou devítistupňovou automatickou převodovkou, která umožňuje plně využít účinnost nejnovějšího motoru. V případě kombinace s devítistupňovou převodovkou dosahuje model CR-V méně než 135 g/km emisí CO2, což je o celých 20 % méně v porovnání s předchozí pětistupňovou automatickou převodovkou.

Model CR-V s pohonem jedné nápravy a vznětovým motorem v kombinaci s manuální převodovkou přebírá pohon z aktuálního modelu, který je vybaven motorem 1,6 i-DTEC o výkonu 120 PS a jeho emise činí pouhých 115 g/km. Nadále je k dispozici benzínový motor 2,0 i-VTEC o výkonu 155 PS, který nyní vyhovuje emisním předpisům Euro 6.

Zcela nová technologie
Evropští zákazníci modelu CR-V 2015 budou moci jako jedni z prvních využívat Honda Connect, nový inovativní systém společnosti Honda. Tento systém, který bude v této řadě součástí standardní výbavy, nabízí větší pohodlí, možnost připojení za jízdy a širokou nabídku funkcí prostřednictvím 7palcového dotykového displeje. Cestující na předních sedadlech mají prostřednictvím systému Honda Connect rychlý přístup k bohaté nabídce možností: od údajů vozu přes zadní parkovací kameru a hudbu až po připojení telefonu prostřednictvím Bluetooth; rovněž mohou využívat technologii MirrorLink.

Tento nový systém nabízí přístup k Internetu, devět předinstalovaných aplikací (včetně přístupu ke službě Honda App Center), volitelnou satelitní navigaci Garmin, zobrazení zvuku, příjem rozhlasového vysílání AM/FM/DAB a internetového rádia, telefonní rozhraní a připojení Bluetooth. Kromě toho je k dispozici zadní parkovací kamera s dynamickými pokyny a celá řada údajů vozu, například denní počitadlo kilometrů, údaje o úspoře paliva a délce jízdy.

Honda Motor Europe

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat Fotografie k článku Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat Fotografie k článku Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

30.04.2017
Video k testu: Honda Civic 5D 1.5 VTEC Turbo - Předzvěst rekordmana?
29.04.2017
Nové BMW M550d xDrive dostalo čtyři turbodmychadla
28.04.2017
Zapomeňte na Škodu Yeti, je tu Škoda Karoq
28.04.2017
Za Peugeot 5008 zaplatíte minimálně půl milionu
27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě