Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat

vloženo

Pro rok 2015 Honda nadělila svému populárnímu SUV v podobě modelu CR-V novou vznětovou šestnáctistovku i-DTEC s výkonem 160 koní, která může být spojená s manuální šestirychlostní převodovkou nebo automatickou devítirychlostní převodovkou.

Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat

Díky inovacím stylingu karosérie modelu CR-V, který bude k dispozici na jaře 2015, má vůz mohutnější a sportovnější vzhled s jedinečným stylem Honda. Nejnápadnější změny jsou patrné na čelní straně: přepracované světlomety nyní přecházejí do nové mřížky. Navíc nový nárazník a spodní kryt motoru dávají modelu CR-V širší vzhled, zdůrazňují jeho zvýšenou stabilitu a zároveň opticky snižují těžiště vozu. Konečně zadní sdružená LED světla byla přestylizována tak, aby model CR-V získal ladnější trojrozměrnou podobu.


Společnost Honda si dala za cíl vytvořit stylovější a funkčnější interiér; dosáhla toho změnou tvaru chromované linky, která probíhá přes celou šířku palubní desky, a použitím vysoce kvalitních povrchových materiálů na hlavních prvcích interiéru. Univerzálnost a pohodlí zvyšuje posuvná loketní opěrka (60 mm dopředu a dozadu) mezi předními sedadly.

Nové účinnější motory
Model CR-V s pohonem obou náprav bude k dispozici s výkonnějším vznětovým motorem a zcela novou úspornou devítistupňovou automatickou převodovkou. Nový čtyřválcový vznětový motor 1,6 i-DTEC z řady Honda Earth Dreams Technology nabízí v porovnání se svým předchůdcem značně vyšší maximální výkon 160 PS a točivý moment 350 Nm.

Tento motor lze kombinovat se dvěma převodovkami: buď šestistupňovou manuální, která dosahuje méně než 130 g/km emisí CO2 (což je nejméně v této třídě), nebo novou devítistupňovou automatickou převodovkou, která umožňuje plně využít účinnost nejnovějšího motoru. V případě kombinace s devítistupňovou převodovkou dosahuje model CR-V méně než 135 g/km emisí CO2, což je o celých 20 % méně v porovnání s předchozí pětistupňovou automatickou převodovkou.

Model CR-V s pohonem jedné nápravy a vznětovým motorem v kombinaci s manuální převodovkou přebírá pohon z aktuálního modelu, který je vybaven motorem 1,6 i-DTEC o výkonu 120 PS a jeho emise činí pouhých 115 g/km. Nadále je k dispozici benzínový motor 2,0 i-VTEC o výkonu 155 PS, který nyní vyhovuje emisním předpisům Euro 6.

Zcela nová technologie
Evropští zákazníci modelu CR-V 2015 budou moci jako jedni z prvních využívat Honda Connect, nový inovativní systém společnosti Honda. Tento systém, který bude v této řadě součástí standardní výbavy, nabízí větší pohodlí, možnost připojení za jízdy a širokou nabídku funkcí prostřednictvím 7palcového dotykového displeje. Cestující na předních sedadlech mají prostřednictvím systému Honda Connect rychlý přístup k bohaté nabídce možností: od údajů vozu přes zadní parkovací kameru a hudbu až po připojení telefonu prostřednictvím Bluetooth; rovněž mohou využívat technologii MirrorLink.

Tento nový systém nabízí přístup k Internetu, devět předinstalovaných aplikací (včetně přístupu ke službě Honda App Center), volitelnou satelitní navigaci Garmin, zobrazení zvuku, příjem rozhlasového vysílání AM/FM/DAB a internetového rádia, telefonní rozhraní a připojení Bluetooth. Kromě toho je k dispozici zadní parkovací kamera s dynamickými pokyny a celá řada údajů vozu, například denní počitadlo kilometrů, údaje o úspoře paliva a délce jízdy.

Honda Motor Europe

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat Fotografie k článku Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat Fotografie k článku Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Šestá generace šestihvězdičkového Subaru Outback představena

Šestá generace šestihvězdičkového Subaru Outback představena

Novou generaci Subaru Outback japonská automobilka odhalila na autosalonu v NewYorku, kde se představila s 2,4litrovým přeplňovaným boxerem pod kapotou. Ten ze sebe doluje 260 koní výkonu. V Evropě se podle všeho..

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Nic zásadní se po modernizaci nezměnilo. Nový je design přední části s nově navrženou maskou chladiče, nové jsou LED..

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Modely S6 Limuzína, S6 Avant a S7 Sportback dostanou dieselový šestiválec TDI s elektricky poháněným dmychadlem a 48V..

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Zabodovat v tvrdé konkurenci nejlepších je těžké. Lexus s vrcholným modelem má po letech prolamování ledu nejblíže k..

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer Plug-In Hybrid přijíždí na trh ve dvou jasně odlišených variantách: jako sportovně stylizovaný..