Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat

vloženo

Pro rok 2015 Honda nadělila svému populárnímu SUV v podobě modelu CR-V novou vznětovou šestnáctistovku i-DTEC s výkonem 160 koní, která může být spojená s manuální šestirychlostní převodovkou nebo automatickou devítirychlostní převodovkou.

Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat

Díky inovacím stylingu karosérie modelu CR-V, který bude k dispozici na jaře 2015, má vůz mohutnější a sportovnější vzhled s jedinečným stylem Honda. Nejnápadnější změny jsou patrné na čelní straně: přepracované světlomety nyní přecházejí do nové mřížky. Navíc nový nárazník a spodní kryt motoru dávají modelu CR-V širší vzhled, zdůrazňují jeho zvýšenou stabilitu a zároveň opticky snižují těžiště vozu. Konečně zadní sdružená LED světla byla přestylizována tak, aby model CR-V získal ladnější trojrozměrnou podobu.


Společnost Honda si dala za cíl vytvořit stylovější a funkčnější interiér; dosáhla toho změnou tvaru chromované linky, která probíhá přes celou šířku palubní desky, a použitím vysoce kvalitních povrchových materiálů na hlavních prvcích interiéru. Univerzálnost a pohodlí zvyšuje posuvná loketní opěrka (60 mm dopředu a dozadu) mezi předními sedadly.

Nové účinnější motory
Model CR-V s pohonem obou náprav bude k dispozici s výkonnějším vznětovým motorem a zcela novou úspornou devítistupňovou automatickou převodovkou. Nový čtyřválcový vznětový motor 1,6 i-DTEC z řady Honda Earth Dreams Technology nabízí v porovnání se svým předchůdcem značně vyšší maximální výkon 160 PS a točivý moment 350 Nm.

Tento motor lze kombinovat se dvěma převodovkami: buď šestistupňovou manuální, která dosahuje méně než 130 g/km emisí CO2 (což je nejméně v této třídě), nebo novou devítistupňovou automatickou převodovkou, která umožňuje plně využít účinnost nejnovějšího motoru. V případě kombinace s devítistupňovou převodovkou dosahuje model CR-V méně než 135 g/km emisí CO2, což je o celých 20 % méně v porovnání s předchozí pětistupňovou automatickou převodovkou.

Model CR-V s pohonem jedné nápravy a vznětovým motorem v kombinaci s manuální převodovkou přebírá pohon z aktuálního modelu, který je vybaven motorem 1,6 i-DTEC o výkonu 120 PS a jeho emise činí pouhých 115 g/km. Nadále je k dispozici benzínový motor 2,0 i-VTEC o výkonu 155 PS, který nyní vyhovuje emisním předpisům Euro 6.

Zcela nová technologie
Evropští zákazníci modelu CR-V 2015 budou moci jako jedni z prvních využívat Honda Connect, nový inovativní systém společnosti Honda. Tento systém, který bude v této řadě součástí standardní výbavy, nabízí větší pohodlí, možnost připojení za jízdy a širokou nabídku funkcí prostřednictvím 7palcového dotykového displeje. Cestující na předních sedadlech mají prostřednictvím systému Honda Connect rychlý přístup k bohaté nabídce možností: od údajů vozu přes zadní parkovací kameru a hudbu až po připojení telefonu prostřednictvím Bluetooth; rovněž mohou využívat technologii MirrorLink.

Tento nový systém nabízí přístup k Internetu, devět předinstalovaných aplikací (včetně přístupu ke službě Honda App Center), volitelnou satelitní navigaci Garmin, zobrazení zvuku, příjem rozhlasového vysílání AM/FM/DAB a internetového rádia, telefonní rozhraní a připojení Bluetooth. Kromě toho je k dispozici zadní parkovací kamera s dynamickými pokyny a celá řada údajů vozu, například denní počitadlo kilometrů, údaje o úspoře paliva a délce jízdy.

Honda Motor Europe

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat Fotografie k článku Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat Fotografie k článku Honda CR-V dostane nový motor a devítistupňový automat
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik