Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím...

vloženo

Honda oznámila, že v řadě evropských zemích bude ke konci roku 2010 ukončen prodej modelu Civic Type R.

Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím...

Sportovní, vysokootáčkový Civic Type R s výkonem 148 kW byl představen ve formě konceptu na autosalonu v Ženevě v roce 2006. Kombinace ostrých hran a agresivního vzhledu byla zcela odlišná od svého konzervativnějšího předchůdce. Produkční verze byla odhalena na autosalonu v Paříži v roce 2006, přičemž vzhled byl téměř identický s původním konceptem.


Důvodem pro ukončení prodeje ve většině států Evropy je, že vůz v současnosti nesplňuje požadavky emisní normy Euro 5. Na trzích, na které se zavedení této emisní normy vztahuje, je možné nabízet model Type R pouze do ledna 2011. Vůz bude nadále nabízen pouze na trzích, kde bude vyhovovat legislativním požadavkům. Výroba modelu bude pokračovat jako doposud, výhradně v anglické továrně ve městě Swindon.

-MO-/TZ Honda, foto archiv

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím...
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.07.2018
Volkswagen Amarok V6 zvládá terén dobře
20.07.2018
Rain Man s mobilem: Jsem výborný řidič
18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí
16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů
13.07.2018
Test ojetiny: Ford Fiesta – levný a líbivý
12.07.2018
Toyota C-HR a RAV4 nově v edici Prime, ušetříte až 157 tisíc korun
11.07.2018
Test: Suzuki S-Cross 1.0 Booster je nejracionálnější volbou
03.07.2018
Nissan GT-R50 od Italdesignu má 720 koní
02.07.2018
Na nové Audi A6 zatím 1,5 milionu korun nestačí
28.06.2018
Nový Ford KA+ přijíždí na český trh za cenu od 272 990 Kč
28.06.2018
Tipy pro instalaci tažného zařízení
27.06.2018
Test ojetiny: Fiat Panda – pohledná krabička může být i 4x4
25.06.2018
Honda Civic Type R - Nabroušená katana!
20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna