Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím...

vloženo

Honda oznámila, že v řadě evropských zemích bude ke konci roku 2010 ukončen prodej modelu Civic Type R.

Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím...

Sportovní, vysokootáčkový Civic Type R s výkonem 148 kW byl představen ve formě konceptu na autosalonu v Ženevě v roce 2006. Kombinace ostrých hran a agresivního vzhledu byla zcela odlišná od svého konzervativnějšího předchůdce. Produkční verze byla odhalena na autosalonu v Paříži v roce 2006, přičemž vzhled byl téměř identický s původním konceptem.


Důvodem pro ukončení prodeje ve většině států Evropy je, že vůz v současnosti nesplňuje požadavky emisní normy Euro 5. Na trzích, na které se zavedení této emisní normy vztahuje, je možné nabízet model Type R pouze do ledna 2011. Vůz bude nadále nabízen pouze na trzích, kde bude vyhovovat legislativním požadavkům. Výroba modelu bude pokračovat jako doposud, výhradně v anglické továrně ve městě Swindon.

-MO-/TZ Honda, foto archiv

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím... Fotografie k článku Honda Civic Type R v Evropě končí. Kvůli emisím...
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte