Honda Civic dostala nový diesel a lepší cenu

vloženo

S modelovým rokem 2013 postihlo model Civic hned několik vylepšení. Nejzásadnější novinkou je nový úsporný diesel 1.6 i-DTEC, nová manuální převodka, výbava Lifestyle, signalizace při nouzovém brzdění či upravený displej i-MID, drobné retuše karoserie a hlavně snížení pořizovacích cen díky akční nabídce.

Honda Civic dostala nový diesel a lepší cenu S modelovým rokem 2013 přichází na trh nová motorizace 1.6 i-DTEC o výkonu 88 kW (120 koní) při 4.000 ot./min. a maximem točivého momentu 300 Nm při 2.000 ot./min. Honda slibuje průměrnou kombinovanou spotřebou 3,6 l/100 km. Nový motor 1.6 i-DTEC je prvním hnacím ústrojím z řady motorů Earth Dreams Technology značky Honda, který je v Evropě představen. Diesel 1.6 i-DTEC je nejlehčím dieselovým motorem v dané třídě, přičemž ve srovnání s dosavadním dieselem 2.2 i-DTEC je lehčí o celých 47 kilogramů (hlava válců a blok motorů je vyroben z hliníku, lehčí jsou písty i ojnice, klikový hřídel je vyroben z vysoko-pevnostní oceli, lehčí je i výfukové potrubí odlité z nerezu atd.). Nový diesel je speciálně určen pro evropské trh a své uplatnění najde na podzim u Hondy CR-V s pohonem předních kol nebo příští rok v Civicu Tourer (kombi). S novým dieselem se pojí i zbrusu nová lehká šestistupňová manuální převodovka. V nabídce i nadále zůstávají dva benzínové motory i-VTEC o objemu 1,4 a 1,8 litru a jeden dieselový i-DTEC o objemu 2,2 litru.

K dispozici je nově pět výbavových stupňů. Ke stávajícím výbavám S, Comfort, Sport a Executive přibyla výbava Lifestyle, která se cenově zařadí mezi výbavy Sport a Executive. Výbava Lifestyle obsahuje duální automatickou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, prémiový audiosystém s příjmem digitálního vysílání DAB/DAB+ se subwooferem, tmavá boční a zadní skla, parkovací senzory (vpředu a vzadu), bi-HID světlomety s ostřikovači předních světlometů, automatické přepínání dálkových světel (HSS) a další. Výbava Comfort nově obsahuje tempomat s omezovačem rychlosti, výbava Sport pak Bluetooth Hands Free (HFT) a nejvyšší Executive nově obsahuje příjem digitálního vysílání DAB/DAB+.  Novinkou u všech výbav je funkce časového spínání světel a upravené ovládání systému i-MID u kterého se zjednodušil přístup k vybraným provozním informacím. Pro vyšší bezpečnost disponují nově všechny výbavy signalizací při nouzovém brzdění.

Výbavy Comfort a Sport lze za příplatek 9.000 Kč objednat s vyhřívanými předními sedadly a ostřikovači předních světlometů. Za příplatek 25.000 Kč lze tyto výbavy objednat s SD navigací. Výbavu Lifestyle lze za příplatek 25.000 Kč objednat s koženým interiérem. Výbavy Lifestyle a Executive lze za příplatek 49.000 Kč objednat s HDD navigací s audio-video vstupem. Výbavu Executive lze za příplatek 65.000 Kč objednat s tzv. pokročilým systémem podpory řízení, který obsahuje adaptivní tempomat (ACC) a systém pro zmírnění následků nehody (CMBS).

Pětidvéřový Civic přijde v základní výbavě ve spojení s novým dieselem 1.6 i-DTEC na 464.000 Kč, což je o 35.000 Kč méně než verze s motorem 2.2 i-DTEC. Oproti tomu u druhého a třetího výbavového stupně je cenový mezi diesely pouhých 10.000 Kč, za což mohou akční ceny vztahující se na diesel 2.2 i-DTEC. Nejlevněji současnou Hondu Civic pořídíte s benzínovou 1.4 iVTEC/73 kW v základní výbavě S za cenu 329.000 Kč.

Honda

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Honda Civic dostala nový diesel a lepší cenu Fotografie k článku Honda Civic dostala nový diesel a lepší cenu Fotografie k článku Honda Civic dostala nový diesel a lepší cenu Fotografie k článku Honda Civic dostala nový diesel a lepší cenu Fotografie k článku Honda Civic dostala nový diesel a lepší cenu Fotografie k článku Honda Civic dostala nový diesel a lepší cenu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.02.2017
Mitsubishi Outlander 2017 - myšák reaguje na požadavky zákazníků
27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!