Hodnota značky Hyundai stoupá

vloženo

Ilustrační foto k článku Hodnota značky Hyundai stoupá -         Obsadila 75. místo v průzkumu nejlepších značek Best Global Brands provedeného firmami BusinessWeek/Interbrand
-         Skok o devět bodů v pořadí je největší mezi výrobci automobilů
-         Značka Hyundai předčila několik renomovaných soupeřů  

Podle studie Best Global Brands provedené pro rok 2006 poradenskou společností Interbrand ve spolupráci s mediální organizací BusinessWeek se sídlem v New Yorku je značka Hyundai Motor Co. jednou z nejlepších světových značek díky umístění na celkové 75. pozici.  

Sedmnácti procentní meziroční vylepšení hodnoty značky Hyundai vyneslo korejskému výrobci titul nejrychleji rostoucí automobilové značky a také místo mezi pěti nejrychleji rostoucími značkami vůbec.  Při svém debutu v žebříčku Best Global Brands v minulém roce se Hyundai umístil na 84. místě.  

Síla značky Hyundai s odhadovanou hodnotou 4,1 miliardy amerických dolarů již teď převyšuje několik soupeřů v oboru.  

“Tato studie nám říká co již vlastně mnoho lidí ví: Že značka Hyundai je hvězda, která rychle stoupá vzhůru,“ řekl vice-prezident firmy Hyundai pro značku Brandon Yea. “Naše řízení značky je podporováno stálým zlepšováním kvality našich výrobků,“ dodal Brandon Yea.  

Změnilo se také to, jak veřejnost vnímá značku Hyundai a to díky zvyšující se kvalitě vozů Hyundai. Tato kvalita také nastartovala stálý růst prodejů a důvěry ve značku mezi zákazníky a prodejci.    

Řízení značky se stalo nejvyšší prioritou díky tomu, že Hyundai se snaží najít co nejlepší vyvážení mezi růstem kvality a kvantity. Řízení značky se dnes také dotýká rozhodování v navrhování vozů, marketingu a komunikaci stejně tak jako v oboru maloobchodu a poprodejního servisu.  

 

Pozice v 2006 Interbrand Výsledek za rok 2006
100. Pozice v rámci automobilového průmyslu Značka Hodnota značky

(Miliardy $)

7. 1 Toyota 27,9
10. 2 M. Benz 21,8
15. 3 BMW 19,6
19. 4 Honda 17,0
29. 5 Ford 11,0
56. 6 VW 6,0
74. 7 Audi 4,2
75. 8 Hyundai 4,1
80. 9 Porsche 3,9
90. 10 Nissan 3,1
92. 11 Lexus 3,1

Zdroj: Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě