Gerry McGovern posílil konstrukční tým Land Rover

vloženo

Land Rover výrazně posílil svůj konstrukční tým, když do funkce ředitele pro konstrukční vývoj společnosti jmenoval Gerry McGoverna. Ten tak bude úzce spolupracovat s Geoffem Upexem - šéfem oddělení konstrukce. Gerry McGovern přichází od značky Lincoln/Mercury. "Gerry je pro tuto funkci tím pravým," prohlásil viceprezident konstrukce koncernu Ford Motor Company J. Mays.

 "V čele konstrukčního týmu Freelanderu všem dokázal, že perfektně rozumí stylu a povaze Land Roveru a jeho předchozí působení v Lincoln-Mercury a Ingeni naznačily jeho schopnost proniknout do tajů mezinárodních trhů a díky tomu jasně definovat značku a produktovou strategii." Zvýšený důraz na konstrukční vývoj Land Roveru odráží strategii Jaguaru a je klíčem k dalšímu posílení čelního postavení na světovém trhu sportovních užitkových automobilů (SUV). "Poslední dobou dochází ke zrychlení vývoje a uvádění nových modelů Land Roverů a my chceme tuto rychlost ještě dále zvýšit," prohlásil Matthew Taylor, generální ředitel společnosti Land Rover.


 "Nový Land Rover LR3 měl na newyorském autosalonu mimořádný úspěch a naše vůbec první koncepční vozidlo Range Stormer si od svého světového debutu v lednu získalo mnoho příznivců." "Jmenováním Gerryho McGoverna do nové funkce chceme dále posílit náš špičkový konstrukční tým. Naším cílem je využít obrovský potenciál a růstové příležitosti této uznávané značky a jsem si jist, že se dvěma předními světovými konstruktéry se nám to podaří. Neocenitelná je i Gerryho zkušenost ze Spojených států, protože právě na tento klíčový trh chceme zaměřit svou pozornost," dodal Taylor. McGovern, který bude působit v Gaydonu spolu s G. Upexem, byl ředitelem londýnského konstrukčního a tvůrčího centra Ingeni skupiny Ford Motor Company. Tamější tým konstruktérů a designérů z různých oblastí se zabýval vývojem vozidel a koncepcí pro osm značek skupiny, navrhoval luxusní vozy pro značky Premier Automotive Group a rovněž konstruoval výrobky pro externí společnosti (například mobilní telefony, nábytek a interiér letadel). Ve druhé polovině roku 2003 společnost s ohledem na složitou hospodářskou a podnikovou situaci přeřadila konstruktéry z centra Ingeni do jiných funkcí s cílem podpořit klíčové programy.

Před nástupem na vrcholný post v konstrukčním centru Ingeni v srpnu roku 2003 působil McGovern jako ředitel konstrukce Lincoln-Mercury, což byla jeho první práce v oblasti konstrukce poté, co začal v roce 1999 pracovat pro Ford Motor Company. Svého času působil jako ředitel studia Land Rover ve společnosti Rover Group v anglickém Warwickshire, kde odpovídal za klíčové výrobky pro Land Rover. V době, kdy už pracoval pro společnost Land Rover, se významným způsobem podílel na výrobě dalších vozidel z portfolia společnosti - za zmínku určitě stojí například velmi úspěšný MGF. Na začátku své profesní dráhy Gerry McGovern rovněž pracoval u Chrysler Corporation, a to jak ve Velké Británii, tak v USA. Má za sebou i konstruktérskou praxi v Peugeotu, kde se zabýval návrhy modelů osobních i nákladních vozů.

Zdroj: A.M.T. Group, s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up
22.06.2017
Test ojetiny: Volvo XC60 D5 - odvěký hrdina
22.06.2017
Toyota Yaris nemusí být nudná - je tu nová edice Selection Gold
21.06.2017
Nový crossover Kia Stonic bude možné koupit již v říjnu
20.06.2017
Audi R8 Spyder V10 Plus - stíhačka na léto
19.06.2017
Test: Škoda Octavia 1.8 TSI - čtyřoká volba rozumu
18.06.2017
Místo nové generace prošel Lexus CT 200h lehkou modernizací
17.06.2017
Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI
16.06.2017
Malé SUV Hyundai Kona kompletně odhaleno, máme nové fotografie a informace
15.06.2017
BMW 330i - potomek atmosferických šestiválců
14.06.2017
Nástupce BMW 5 GT je tady, je to model 6 Gran Turismo
13.06.2017
Test ojetiny: Škoda Octavia Kombi RS 2.0 TSI - praktická ďáblice
12.06.2017
Volkswagen Arteon a jeho čtyři moderní vychytávky
10.06.2017
Kdo nejvíc škodí ovzduší: auto, letadlo, nebo sopka?
09.06.2017
Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč
09.06.2017
Škoda Kodiaq 1.4 TSI 4x4 6MT - cestou do školky
08.06.2017
Omlazený Fiat 500L je pořád stejný, má ale 40 % nových dílů
07.06.2017
Malý crossover Kia Stonic bude v prodeji ještě letos
06.06.2017
Škoda Octavia RS 245 - rychlík z Mladé Boleslavi se kompletně představuje
05.06.2017
Peugeot 308 po faceliftu - máme nové fotografie a informace