Gerry McGovern posílil konstrukční tým Land Rover

vloženo

Land Rover výrazně posílil svůj konstrukční tým, když do funkce ředitele pro konstrukční vývoj společnosti jmenoval Gerry McGoverna. Ten tak bude úzce spolupracovat s Geoffem Upexem - šéfem oddělení konstrukce. Gerry McGovern přichází od značky Lincoln/Mercury. "Gerry je pro tuto funkci tím pravým," prohlásil viceprezident konstrukce koncernu Ford Motor Company J. Mays.

Ilustrační foto k článku Gerry McGovern posílil konstrukční tým Land Rover  "V čele konstrukčního týmu Freelanderu všem dokázal, že perfektně rozumí stylu a povaze Land Roveru a jeho předchozí působení v Lincoln-Mercury a Ingeni naznačily jeho schopnost proniknout do tajů mezinárodních trhů a díky tomu jasně definovat značku a produktovou strategii." Zvýšený důraz na konstrukční vývoj Land Roveru odráží strategii Jaguaru a je klíčem k dalšímu posílení čelního postavení na světovém trhu sportovních užitkových automobilů (SUV). "Poslední dobou dochází ke zrychlení vývoje a uvádění nových modelů Land Roverů a my chceme tuto rychlost ještě dále zvýšit," prohlásil Matthew Taylor, generální ředitel společnosti Land Rover.

 "Nový Land Rover LR3 měl na newyorském autosalonu mimořádný úspěch a naše vůbec první koncepční vozidlo Range Stormer si od svého světového debutu v lednu získalo mnoho příznivců." "Jmenováním Gerryho McGoverna do nové funkce chceme dále posílit náš špičkový konstrukční tým. Naším cílem je využít obrovský potenciál a růstové příležitosti této uznávané značky a jsem si jist, že se dvěma předními světovými konstruktéry se nám to podaří. Neocenitelná je i Gerryho zkušenost ze Spojených států, protože právě na tento klíčový trh chceme zaměřit svou pozornost," dodal Taylor. McGovern, který bude působit v Gaydonu spolu s G. Upexem, byl ředitelem londýnského konstrukčního a tvůrčího centra Ingeni skupiny Ford Motor Company. Tamější tým konstruktérů a designérů z různých oblastí se zabýval vývojem vozidel a koncepcí pro osm značek skupiny, navrhoval luxusní vozy pro značky Premier Automotive Group a rovněž konstruoval výrobky pro externí společnosti (například mobilní telefony, nábytek a interiér letadel). Ve druhé polovině roku 2003 společnost s ohledem na složitou hospodářskou a podnikovou situaci přeřadila konstruktéry z centra Ingeni do jiných funkcí s cílem podpořit klíčové programy.

Před nástupem na vrcholný post v konstrukčním centru Ingeni v srpnu roku 2003 působil McGovern jako ředitel konstrukce Lincoln-Mercury, což byla jeho první práce v oblasti konstrukce poté, co začal v roce 1999 pracovat pro Ford Motor Company. Svého času působil jako ředitel studia Land Rover ve společnosti Rover Group v anglickém Warwickshire, kde odpovídal za klíčové výrobky pro Land Rover. V době, kdy už pracoval pro společnost Land Rover, se významným způsobem podílel na výrobě dalších vozidel z portfolia společnosti - za zmínku určitě stojí například velmi úspěšný MGF. Na začátku své profesní dráhy Gerry McGovern rovněž pracoval u Chrysler Corporation, a to jak ve Velké Británii, tak v USA. Má za sebou i konstruktérskou praxi v Peugeotu, kde se zabýval návrhy modelů osobních i nákladních vozů.

Zdroj: A.M.T. Group, s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.03.2017
Autodrom Most se potýká s existenčními problémy, mohou za to radní města Mostu!
29.03.2017
Škoda Vision E - předobraz elektrického a autonomního Kodiaqu Coupé?
27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq