Gerry McGovern posílil konstrukční tým Land Rover

vloženo

Land Rover výrazně posílil svůj konstrukční tým, když do funkce ředitele pro konstrukční vývoj společnosti jmenoval Gerry McGoverna. Ten tak bude úzce spolupracovat s Geoffem Upexem - šéfem oddělení konstrukce. Gerry McGovern přichází od značky Lincoln/Mercury. "Gerry je pro tuto funkci tím pravým," prohlásil viceprezident konstrukce koncernu Ford Motor Company J. Mays.

 "V čele konstrukčního týmu Freelanderu všem dokázal, že perfektně rozumí stylu a povaze Land Roveru a jeho předchozí působení v Lincoln-Mercury a Ingeni naznačily jeho schopnost proniknout do tajů mezinárodních trhů a díky tomu jasně definovat značku a produktovou strategii." Zvýšený důraz na konstrukční vývoj Land Roveru odráží strategii Jaguaru a je klíčem k dalšímu posílení čelního postavení na světovém trhu sportovních užitkových automobilů (SUV). "Poslední dobou dochází ke zrychlení vývoje a uvádění nových modelů Land Roverů a my chceme tuto rychlost ještě dále zvýšit," prohlásil Matthew Taylor, generální ředitel společnosti Land Rover.


 "Nový Land Rover LR3 měl na newyorském autosalonu mimořádný úspěch a naše vůbec první koncepční vozidlo Range Stormer si od svého světového debutu v lednu získalo mnoho příznivců." "Jmenováním Gerryho McGoverna do nové funkce chceme dále posílit náš špičkový konstrukční tým. Naším cílem je využít obrovský potenciál a růstové příležitosti této uznávané značky a jsem si jist, že se dvěma předními světovými konstruktéry se nám to podaří. Neocenitelná je i Gerryho zkušenost ze Spojených států, protože právě na tento klíčový trh chceme zaměřit svou pozornost," dodal Taylor. McGovern, který bude působit v Gaydonu spolu s G. Upexem, byl ředitelem londýnského konstrukčního a tvůrčího centra Ingeni skupiny Ford Motor Company. Tamější tým konstruktérů a designérů z různých oblastí se zabýval vývojem vozidel a koncepcí pro osm značek skupiny, navrhoval luxusní vozy pro značky Premier Automotive Group a rovněž konstruoval výrobky pro externí společnosti (například mobilní telefony, nábytek a interiér letadel). Ve druhé polovině roku 2003 společnost s ohledem na složitou hospodářskou a podnikovou situaci přeřadila konstruktéry z centra Ingeni do jiných funkcí s cílem podpořit klíčové programy.

Před nástupem na vrcholný post v konstrukčním centru Ingeni v srpnu roku 2003 působil McGovern jako ředitel konstrukce Lincoln-Mercury, což byla jeho první práce v oblasti konstrukce poté, co začal v roce 1999 pracovat pro Ford Motor Company. Svého času působil jako ředitel studia Land Rover ve společnosti Rover Group v anglickém Warwickshire, kde odpovídal za klíčové výrobky pro Land Rover. V době, kdy už pracoval pro společnost Land Rover, se významným způsobem podílel na výrobě dalších vozidel z portfolia společnosti - za zmínku určitě stojí například velmi úspěšný MGF. Na začátku své profesní dráhy Gerry McGovern rovněž pracoval u Chrysler Corporation, a to jak ve Velké Británii, tak v USA. Má za sebou i konstruktérskou praxi v Peugeotu, kde se zabýval návrhy modelů osobních i nákladních vozů.

Zdroj: A.M.T. Group, s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.05.2017
Toyota Aygo v edici Selection vsází na design
28.05.2017
Škoda Superb upevňuje své postavení novou výbavou
27.05.2017
Volkswagen Caddy TGI se chlubí dojezdem 610 km, resp. 760 km ve verzi Maxi
26.05.2017
Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá
25.05.2017
Test: BMW X6 xDrive30d - když máte na výběr
25.05.2017
Range Rover Velar v Česku, připravte si něj 3 miliony
24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!