Gerry McGovern posílil konstrukční tým Land Rover

vloženo

Land Rover výrazně posílil svůj konstrukční tým, když do funkce ředitele pro konstrukční vývoj společnosti jmenoval Gerry McGoverna. Ten tak bude úzce spolupracovat s Geoffem Upexem - šéfem oddělení konstrukce. Gerry McGovern přichází od značky Lincoln/Mercury. "Gerry je pro tuto funkci tím pravým," prohlásil viceprezident konstrukce koncernu Ford Motor Company J. Mays.

 "V čele konstrukčního týmu Freelanderu všem dokázal, že perfektně rozumí stylu a povaze Land Roveru a jeho předchozí působení v Lincoln-Mercury a Ingeni naznačily jeho schopnost proniknout do tajů mezinárodních trhů a díky tomu jasně definovat značku a produktovou strategii." Zvýšený důraz na konstrukční vývoj Land Roveru odráží strategii Jaguaru a je klíčem k dalšímu posílení čelního postavení na světovém trhu sportovních užitkových automobilů (SUV). "Poslední dobou dochází ke zrychlení vývoje a uvádění nových modelů Land Roverů a my chceme tuto rychlost ještě dále zvýšit," prohlásil Matthew Taylor, generální ředitel společnosti Land Rover.


 "Nový Land Rover LR3 měl na newyorském autosalonu mimořádný úspěch a naše vůbec první koncepční vozidlo Range Stormer si od svého světového debutu v lednu získalo mnoho příznivců." "Jmenováním Gerryho McGoverna do nové funkce chceme dále posílit náš špičkový konstrukční tým. Naším cílem je využít obrovský potenciál a růstové příležitosti této uznávané značky a jsem si jist, že se dvěma předními světovými konstruktéry se nám to podaří. Neocenitelná je i Gerryho zkušenost ze Spojených států, protože právě na tento klíčový trh chceme zaměřit svou pozornost," dodal Taylor. McGovern, který bude působit v Gaydonu spolu s G. Upexem, byl ředitelem londýnského konstrukčního a tvůrčího centra Ingeni skupiny Ford Motor Company. Tamější tým konstruktérů a designérů z různých oblastí se zabýval vývojem vozidel a koncepcí pro osm značek skupiny, navrhoval luxusní vozy pro značky Premier Automotive Group a rovněž konstruoval výrobky pro externí společnosti (například mobilní telefony, nábytek a interiér letadel). Ve druhé polovině roku 2003 společnost s ohledem na složitou hospodářskou a podnikovou situaci přeřadila konstruktéry z centra Ingeni do jiných funkcí s cílem podpořit klíčové programy.

Před nástupem na vrcholný post v konstrukčním centru Ingeni v srpnu roku 2003 působil McGovern jako ředitel konstrukce Lincoln-Mercury, což byla jeho první práce v oblasti konstrukce poté, co začal v roce 1999 pracovat pro Ford Motor Company. Svého času působil jako ředitel studia Land Rover ve společnosti Rover Group v anglickém Warwickshire, kde odpovídal za klíčové výrobky pro Land Rover. V době, kdy už pracoval pro společnost Land Rover, se významným způsobem podílel na výrobě dalších vozidel z portfolia společnosti - za zmínku určitě stojí například velmi úspěšný MGF. Na začátku své profesní dráhy Gerry McGovern rovněž pracoval u Chrysler Corporation, a to jak ve Velké Británii, tak v USA. Má za sebou i konstruktérskou praxi v Peugeotu, kde se zabýval návrhy modelů osobních i nákladních vozů.

Zdroj: A.M.T. Group, s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší
07.05.2018
Volkswagen Golf GTI TCR jede až 264 km/h
07.05.2018
V čem se liší zimní a letní pneu od těch celoročních?
05.05.2018
Nissan Juke po modernizaci má nové výbavy
04.05.2018
Test ojetiny: Fiat Punto II - nadčasový ital
03.05.2018
BMW 6 Gran Turismo dostalo vznětový čtyřválec, jezdí pod pět litrů
30.04.2018
Test: Lexus NX300h - auto z budoucnosti potěší spotřebou
26.04.2018
Volkswagen Golf Sportsvan nově s výhodnou výbavou Maraton Edition
25.04.2018
Nový Hyundai i20 je chytřejší a bezpečnější
24.04.2018
Ford Fiesta ST má české ceny, půl milionu nestačí
23.04.2018
Toyota Hilux ve speciální edici 2018: Nezničitelná legenda teď s nejvyšší výbavou
18.04.2018
Nové BMW M2 Competition má výkon 410 koní
16.04.2018
Test ojetiny: Hyundai Getz – konkurent Fabie stále v kurzu
11.04.2018
Audi A6 Avant si zachovalo přes sportovní tvary velký kufr