Gerry McGovern posílil konstrukční tým Land Rover

vloženo

Land Rover výrazně posílil svůj konstrukční tým, když do funkce ředitele pro konstrukční vývoj společnosti jmenoval Gerry McGoverna. Ten tak bude úzce spolupracovat s Geoffem Upexem - šéfem oddělení konstrukce. Gerry McGovern přichází od značky Lincoln/Mercury. "Gerry je pro tuto funkci tím pravým," prohlásil viceprezident konstrukce koncernu Ford Motor Company J. Mays.

 "V čele konstrukčního týmu Freelanderu všem dokázal, že perfektně rozumí stylu a povaze Land Roveru a jeho předchozí působení v Lincoln-Mercury a Ingeni naznačily jeho schopnost proniknout do tajů mezinárodních trhů a díky tomu jasně definovat značku a produktovou strategii." Zvýšený důraz na konstrukční vývoj Land Roveru odráží strategii Jaguaru a je klíčem k dalšímu posílení čelního postavení na světovém trhu sportovních užitkových automobilů (SUV). "Poslední dobou dochází ke zrychlení vývoje a uvádění nových modelů Land Roverů a my chceme tuto rychlost ještě dále zvýšit," prohlásil Matthew Taylor, generální ředitel společnosti Land Rover.


 "Nový Land Rover LR3 měl na newyorském autosalonu mimořádný úspěch a naše vůbec první koncepční vozidlo Range Stormer si od svého světového debutu v lednu získalo mnoho příznivců." "Jmenováním Gerryho McGoverna do nové funkce chceme dále posílit náš špičkový konstrukční tým. Naším cílem je využít obrovský potenciál a růstové příležitosti této uznávané značky a jsem si jist, že se dvěma předními světovými konstruktéry se nám to podaří. Neocenitelná je i Gerryho zkušenost ze Spojených států, protože právě na tento klíčový trh chceme zaměřit svou pozornost," dodal Taylor. McGovern, který bude působit v Gaydonu spolu s G. Upexem, byl ředitelem londýnského konstrukčního a tvůrčího centra Ingeni skupiny Ford Motor Company. Tamější tým konstruktérů a designérů z různých oblastí se zabýval vývojem vozidel a koncepcí pro osm značek skupiny, navrhoval luxusní vozy pro značky Premier Automotive Group a rovněž konstruoval výrobky pro externí společnosti (například mobilní telefony, nábytek a interiér letadel). Ve druhé polovině roku 2003 společnost s ohledem na složitou hospodářskou a podnikovou situaci přeřadila konstruktéry z centra Ingeni do jiných funkcí s cílem podpořit klíčové programy.

Před nástupem na vrcholný post v konstrukčním centru Ingeni v srpnu roku 2003 působil McGovern jako ředitel konstrukce Lincoln-Mercury, což byla jeho první práce v oblasti konstrukce poté, co začal v roce 1999 pracovat pro Ford Motor Company. Svého času působil jako ředitel studia Land Rover ve společnosti Rover Group v anglickém Warwickshire, kde odpovídal za klíčové výrobky pro Land Rover. V době, kdy už pracoval pro společnost Land Rover, se významným způsobem podílel na výrobě dalších vozidel z portfolia společnosti - za zmínku určitě stojí například velmi úspěšný MGF. Na začátku své profesní dráhy Gerry McGovern rovněž pracoval u Chrysler Corporation, a to jak ve Velké Británii, tak v USA. Má za sebou i konstruktérskou praxi v Peugeotu, kde se zabýval návrhy modelů osobních i nákladních vozů.

Zdroj: A.M.T. Group, s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte