Genesis G90 - nové informace a fotografie

vloženo

Pod kapotou luxusního sedanu G90 můžete mít šestiválec přeplňovaný dvojicí turbodmychadel produkující výkon 370 koní. Vrchol nabídky pak vytvoří pětilitrový osmiválec s výkonem 426 koní, přičemž oba agregáty budou spojené s 8stupňovou samočinnou převodovkou. Chybět nebude samozřejmě pohon zadních kol a na přání pohon všech kol H-TRAC.

Genesis G90 - nové informace a fotografie

G90, navržený klíčovými členy nového týmu Prestige Design Division, ztělesňuje stylistický motiv „atletické elegance“. Silueta modelu G90 s prominentní kapotou, velkorysým rozvorem, minimalizovanými převisy a sofistikovaně tvarovanou zádí vyzařuje sílu a kultivovanost. Ušlechtilé materiály a povrchové struktury, od nejlepších dodavatelů automobilového průmyslu, vytvářejí v interiéru atmosféru naprostého pohodlí a luxusu, ve spojení s uživatelsky přívětivou ergonomií.

G90 je vybaven souborem aktivních bezpečnostních asistenčních systémů GENESIS SMART SENSE, který pokrývá veškeré aspekty bezpečnosti, od sledování pozornosti řidiče, přes zaměření na celkovou bezpečnost cestujících, až po bezpečnost řidičů ostatních vozidel. Mezi vyspělé technické inovace patří například automatické nouzové brzdění s detekcí chodců, chytrý tempomat, chytré sledování slepého úhlu a asistent pro jízdu v jízdním pruhu.

Systém automatického nouzového brzdění AEB (Automatic Emergency Braking) kombinuje data z různých senzorů s cílem zabránit potenciální kolizi nebo snížit následky nehody. G90 s tímto systémem začne automaticky brzdit, pokud detekuje nebezpečí kolize s jiným vozidlem nebo chodcem. Systém používá radarový senzor chytrého tempomatu na přídi a přední kameru asistenta pro jízdu v jízdním pruhu LKA (Lane Keep Assist).

G90 je výsledkem intenzivního čtyřletého vývoje, na němž se podílel 800členný tým, který dal modelu G90 nejvyšší úroveň akustického a vibračního komfortu. Každý detail interiéru prozrazuje důsledné zaměření na uživatelskou přívětivost.

Důkladné ergonomické analýzy rozhodly o umístění ovládacích prvků pro řidiče a komfortních a zábavních prvků pro cestující. Exkluzivní materiály jsou odebírány od nejlepších dodavatelů z celého světa. Genesis nabízí sedadlo řidiče nastavitelné elektricky v 22 směrech, které zaručuje nejvyšší míru komfortu.

Jízdní vlastnosti, včetně jízdního komfortu a ovladatelnosti v nepříznivých podmínkách, jsou optimalizovány kombinací vyspělého systému pohonu všech kol HTRAC a adaptivního odpružení Genesis ACS (Adaptive Control Suspension), která byla v tomto uspořádání použita poprvé.

Sportovní agilita s kultivovaným výkonem
Majitelé modelu G90 okamžitě zaznamenají nejvyšší úroveň kultivovaného výkonu. Tato charakteristika je pro značku Genesis stěžejní, což zaručily vývojové týmy, které realizovaly tvrdé testy na náročném okruhu Nürburgring v Německu, kde sídlí evropské technické středisko společnosti Hyundai Motor, a na kalifornském zkušebním polygonu v Mohavské poušti. Dokonce i s tímto sportovním charakterem zůstává prostředí v interiéru modelu G90 velmi kultivované. Mezi pohonné jednotky dodávané v modelu G90 patří zcela nový motor V6 3,3 litru s přímým vstřikováním benzinu a přeplňováním dvěma turbodmychadly, nebo oceňovaný motor Tau V8 5,0 litru, s přímým vstřikováním benzinu, který nabízí vrcholné výkonové parametry.

Kromě USA bude G90 nabízen také na ostatních trzích, včetně Číny, Ruska a různých zemí Středního východu. Během následujících pěti let bude na trh uvedeno dalších pět modelů značky Genesis.

DESIGN
Osobitý vzhled modelu G90, navrženého novým oddělením Prestige Design Division společnosti Hyundai Motor pod dohledem šéfdesignéra Petera Schreyera, vyzařuje suverenitu a originalitu. G90 je první interpretací charakteristického designérského stylu „atletická elegance“ značky Genesis, který vytváří harmonické spojení krásy a elegance pohybu s dynamismem a explozí energie.
Vnější design modelu G90 vyzařuje přirozenou důstojnost jak u zaparkovaného, tak i jedoucího vozu. Oddělení Prestige Design Division se snažilo designem modelu G90 vyjádřit sílu a originalitu tohoto vozu a zároveň zapůsobit na zákazníky novým kouzlem inovativního stylu a proporcí.

Identita modelu G90 je na přídi definována především maskou chladiče „CREST“, která je charakteristickým stylistickým prvkem rodiny vozů Genesis, a korunována novými perutěmi v emblému Genesis. G90 s působivými proporcemi kombinuje dlouhou kapotu s krátkými převisy, které jsou jasným znamením konstrukce sportovního vozu s pohonem zadních kol. Pro model V8 nabízené světlomety LED s charakteristickým vzhledem jsou protaženy do blatníků – jedná se o jeden z hlavních stylistických prvků nové rodiny vozů značky Genesis. Standardní světla LED pro denní svícení ve spodní části přídě umocňují osobitý vzhled svítícího vozu. Jedinečná interpretace šestiúhelníkové masky chladiče rovněž podporuje smělou a sebevědomou tvář.

Odvážné linie velkého sedanu, inspirované čistým moderním stylem a nenucenou elegancí, probíhají k zádi podél chromované lišty spodní hrany bočních oken. Dvojité chromované koncovky výfukové soustavy, které ústí ve spodní části nárazníku s chromovaným ozdobným prvkem, dávají jasně najevo výkonový potenciál vozu, zatímco sdružené svítilny s vertikálním uspořádáním završují atletickou eleganci tohoto vozu. Další výhodou čistých linií modelu G90 je výjimečně nízká hodnota součinitele aerodynamického odporu vzduchu cx = 0,27, která přispívá k minimalizaci aerodynamickému hluku i spotřeby paliva.

G90 s luxusním a prostorným interiérem je nabízen v pěti barvách, které umocňují osobité tvary vozu. Barevná paleta, zahrnující odstíny bílá Casablanca, černá Caspian, hnědá Manhattan, stříbrná Santiago a šedá London Gray, dokonale ladí s širokou nabídkou kombinací barev a sofistikovaných materiálů v interiéru.

Vnitřní design
Vnitřní design modelu G90 se nese v duchu dokonalé ergonomie, harmonie, praktičnosti a luxusního komfortu. Každý prvek interiéru vozu prozrazuje zaměření na cestující, ať se jedná o elegantní uspořádání ovládacích prvků pro řidiče, výběr autentických materiálů prémiové kvality, pečlivé řemeslné zpracování, precizní obšití přístrojové desky kůží, nebo paletu elegantních barev.

S velkou pečlivostí byly vybrány všechny materiály pro interiér modelu G90. Autentické materiály nejvyšší kvality zdobí přístrojovou desku, která se vyznačuje uživatelskou přívětivostí a krásným vzhledem. Ovládací prvky nemodernějších technologií jsou v celém interiéru vloženy do ploch čalouněných kůží Nappa a obložených pravým dřevem. Cestující jsou tak hýčkáni v prostředí první třídy, které potěší všechny smysly. Dokonce i kryty reproduktorů audiosystému Lexicon®, jsou precizně vyrobené z velmi kvalitní hliníkové slitiny a přispívají k mimořádně luxusní atmosféře.

Prostor pro cestující je hlavní rozhodujícím faktorem pro úroveň komfortu. Nový model G90 nabízí výrazně větší vnitřní prostor, na čemž se částečně podílí velkorysé prodloužení rozvoru o 114 mm. Prodloužením rozvoru se také zkrátily převisy karoserie v porovnání s předchozím modelem. G90 díky tomu nabízí v interiéru větší výšku stropu nad sedákem vpředu (1044 mm) a více prostoru pro nohy (1176 mm) v porovnání s hlavními konkurenty.

POHÁNĚCÍ ÚSTROJÍ
G90 je nabízen se dvěma zážehovými motory. Motor V6 3,3 litru s přímým vstřikováním a přeplňováním dvěma turbodmychadly dává nejvyšší výkon 272 kW (370 k) při 6000 min-1 (předběžná hodnota, při použití benzinu s vyšším oktanovým číslem), zatímco vrcholné verze pohání motor V8 5,0 litru s přímým vstřikováním benzinu, který je vyladěn na nejvyšší výkon 313 kW (426 k) při 6000 min-1 (předběžná hodnota, při použití benzinu s vyšším oktanovým číslem). G90 se může v obou případech pochlubit pozoruhodnými jízdními výkony při zachování výjimečné úrovně jízdního komfortu, který patří k charakteristickým rysům značky Genesis.

Jednotka V8 s výkonem 313 kW (426 k) poskytuje nejvyšší točivý moment 520 N.m při 5000 min-1 (předběžná hodnota, při použití benzinu s vyšším oktanovým číslem). Také zcela nový motor V6 3,3 litru s přímým vstřikováním benzinu, který je první jednotkou Hyundai Motor s přeplňováním dvěma turbodmychadly, se může pochlubit vynikajícími výkonovými parametry a nejvyšším točivým momentem 510 N.m v širokém rozsahu otáček 1300 až 4500 min-1 (předběžná hodnota, při použití benzinu s vyšším oktanovým číslem). Oba motory pro model G90 používají plynule proměnné časování sacích i výfukových ventilů, které zvyšuje výkon i hospodárnost a snižuje emise.

Oba motory jsou kombinovány s vyspělou 8stupňovou samočinnou převodovkou s mimořádně lehkou konstrukcí, sníženými unášecími sílami kotoučů spojek, lehčími komponenty kapalinového měniče momentu a nižšími ztrátami olejového čerpadla, které má menší objem než u předchozí generace. Nová převodovka se může pochlubit také nižší celkovou hmotností, vyšší účinností a kompaktnějšími rozměry.

JÍZDNÍ VÝKONY
Charakteristickou vlastností všech modelů Genesis bude spojení sportovní agility a kultivovaného výkonu. G90, vrcholný model v produktové řadě značky Genesis, dokonale ztělesňuje toto zaměření, díky rozsáhlému výzkumu, vývoji i testovacím programům.

Inženýři při vývoji modelu G90 úzce spolupracovali s evropským testovacím střediskem Hyundai na náročném závodním okruhu Nürburgring v Německu, a také podrobili vůz náročným testům za opakovatelných podmínek na kalifornském testovacím polygonu Hyundai v Mohavské poušti. Týmu inženýrů se v intenzivním programu testování a vývoje modelu G90 podařilo dosáhnout úrovně jízdního komfortu, ovladatelnosti, charakteristiky řízení, kinematiky podvozku a odhlučnění interiéru, která zaručuje strhující zážitky z dokonalé jízdy, vyznačující se kombinací sportovní dynamiky a kultivovaného luxusu. G90 je vybaven také inteligentním voličem jízdních režimů se čtyřmi odlišnými nastaveními: Eco, Smart, Sport a Individual (parametry nastavitelné řidičem). Čtyři režimy volitelné řidičem se vyznačují jedinečným nastavením odpružení, řízení, stabilizačního systému, motoru, převodovky a na přání nabízeného pohonu všech kol AWD. Řidič si tak může přizpůsobit jízdní charakter modelu G90 osobním preferencím, kvalitě vozovky a provozním podmínkám. G90 kromě toho disponuje patentovanou technologií „Smart Shift and Drive Control“ pro řízení samočinné převodovky, která analyzuje jízdní styl a upravuje charakter řazení, reakce motoru a tlumení podle provozních podmínek v reálném čase.

Tuhost karoserie modelu G90 byla zvýšena, aby bylo možné dosáhnout ještě vyšší preciznosti ovládání. Celková tuhost v ohybu je o šest procent vyšší než u modelu Mercedes-Benz S 500. G90 dosahuje této pozoruhodné tuhosti skeletem karoserie, v němž mají 52% podíl vyspělé vysokopevnostní oceli AHSS (Advanced High Strength Steel), což je o 300 procent víc, než v předchozí generaci. Kromě toho v něm nalézá uplatnění více než 198 metrů lepených spojů s vyspělými strukturálními lepidly.

G90 je vybaven víceprvkovým zavěšením všech kol, které minimalizuje změny úhlů odklonu a sbíhavosti kol v celém rozsahu dráhy jejich propružení, aby bylo dosaženo nejvyšší míry jízdního komfortu při zachování vynikající jízdní dynamiky. Ložiska zadního pomocného rámu jsou nyní hydraulická místo pryžových. Systém adaptivního odpružení GACS (Genesis Adaptive Control Suspension) s elektronicky řízenými tlumiči navíc plynule a precizně reguluje míru naklánění karoserie při dynamických změnách, s minimálními kompromisy pro jízdní komfort. Adaptivní odpružení, dodávané společností Sachs/ZF®, nabízí nezávislé řízení charakteristiky tlumičů ve fázích stlačování i roztahování, aby byla zaručena ještě lepší ovladatelnost s minimálním nakláněním karoserie. Elektrický posilovač řízení modelu G90 byl vylepšen optimalizovaným nastavením charakteristiky, zatímco vyšší tuhost mechanismu řízení zvyšuje preciznost reakcí. K okamžitým reakcím na otáčení volantu a precizní ovladatelnosti přispívají rovněž 19“ kola z lehké slitiny v turbínovém designu se sportovními pneumatikami rozměru 245/45 R 19 vpředu a 275/40 R 19 vzadu.

Přední a zadní náprava modelu G90 s adaptivním odpružením
Vyspělý systém pohonu všech kol H-TRAC® AWD se dodává s oběma motory a nabízí suverénní ovladatelnost i za nepříznivých podmínek, například na sněhu a ledu. Systém je vybaven elektronicky řízenou rozdělovací převodovkou s aktivně řízeným rozdělováním točivého momentu a nabízí dvě nastavení Sport nebo Normal, která jsou součástí voliče jízdních režimů Intelligent Drive Mode.

Systém H-TRAC může přenášet až 40 procent točivého momentu na přední nápravu, aby byla zvýšena trakce v nepříznivých podmínkách, například na sněhu a ledu. V ideálnějších podmínkách upřednostňuje nastavení H-TRAC Sport zadní nápravu, aby byla zaručena sportovnější charakteristika pro průjezd zatáčkou a zrychlení. Na zadní nápravu může být přenášeno až 90 procent točivého momentu. Kromě toho může být v režimu Economy systému H-TRAC přenášeno na zadní kola až 100 procent točivého momentu, čímž je zajištěna maximální hospodárnost.

Brzdová soustava modelu G90 se může pochlubit ještě vyšší odolností vůči slábnutí brzdného účinku díky větším brzdovým kotoučům (376 mm u modelu 5.0 V8) a předním kotoučům s větší tloušťkou (34 mm). Speciální ventilační otvory na přídi zlepšují chlazení předních brzd. Rovněž zadní brzdy poskytují vyšší výkony díky větším kotoučům, s průměrem 340 mm. Pevné brzdové třmeny modelu G90 jsou čtyřpístkové vpředu a dvoupístkové vzadu.

BEZPEČNOST
„Bezpečnost bez kompromisu“ dokonale vystihuje filozofii se zaměřením na cestující, která udávala směr vývoje modelu G90. Bezpečnost patří mezi výjimečné vlastnosti modelu G90, mimo jiné i díky představení několika bezpečnostních technologií nejvyšší světové úrovně, v kombinaci s velmi tuhým skeletem karoserie (nejodolnější ve své třídě). G90 získá podle očekávání výrobce na základě předběžných interních nárazových testů, americké, pětihvězdičkové hodnocení (NHTSA) a hodnocení Top Safety Pick+ (IIHS). U všech jednotlivých druhů nárazu se očekává hodnocení dobré nebo vyšší.

Skelet karoserie modelu G90 obdržel speciální dvouvrstvé výztuhy spojující jednotlivé nosníky a nově optimalizovanou deformační zónu pro nárazový test s malým přesahem. Nekompromisní bezpečnost dokládá rovněž celá řada dalších technologií, které minimalizují riziko nehody a maximalizují ochranu řidiče, cestujících a ostatních účastníků silničního provozu. Mezi ně patří například systém automatického nouzového brzdění AEB (Automatic Emergency Braking) s detekcí chodců, chytré sledování slepého úhlu SBSD (Smart Blind Spot Detection), asistent pro jízdu v jízdním pruhu LKA (Lane Keep Assist), upozorňování na vozidla přijíždějící vzadu ze strany RCA (Rear Cross-traffic Alert), sledování pozornosti řidiče, natáčecí světlomety s asistentem dálkových světel a prostorový kamerový systém s rozsahem snímání 360°a výběrem různých pohledů. G90 je vybaven rovněž chytrým adaptivním tempomatem SCC (Smart Cruise Control) s funkcí pro popojíždění v dopravní koloně. Průhledový displej byl zvětšen ze 7,4“ na 9,7“ a disponuje vylepšeným osvětlením.

PRAKTICKÁ A KOMFORTNÍ VÝBAVA
Vývoj prvků praktické a komfortní výbavy modelu G90 vycházel z principů jednoduchosti a intuitivnosti, aby bylo cestujícím zaručeno naprosto bezproblémové cestování. Při vývoji výbavy vozidla byla velká pozornost věnována také všemu, co by mohl zákazník potřebovat, aniž by byla výsledkem nadměrná složitost nebo nadbytečnost funkcí a prvků.

Komfort sezení patřil mezi hlavní cíle vývoje modelu G90. Sedadla s ergonomickým designem, včetně sedadla řidiče elektricky nastavitelného v 22 směrech včetně ramenní oblasti, byla schválena německou organizací na podporu zdravých zad Aktion Gesunder Rücken. Optimální komfort spolujezdce vpředu umožňuje sedadlo nastavitelné v 16 směrech. Do integrovaného systému paměti lze uložit polohu předních sedadel, vnějších zpětných zrcátek a sloupku řízení. Přední sedadla jsou vyhřívaná a odvětrávaná.

Luxusní vnější sedadla vzadu v modelu 5.0 V8 jsou elektricky nastavitelná v 12 směrech (sedadlo na pravé straně v 14 směrech), aby byla zajištěna nejvyšší úroveň komfortu. Tato luxusní sedadla byla pečlivě vyvinuta na základě analýzy konstrukce „bezstresového“ sedadla. Zadní sedadla jsou navíc vyhřívaná, v modelu 5.0 V8 navíc i odvětrávaná. Zadní sedadla modelu V8 nabízejí neobvykle vysokou úroveň komfortu, k níž přispívá elektrické ovládání pro podélné posouvání ve spojení se sklonem opěradla, nastavení ramenní oblasti, bederní opěrky, opěrky hlavy ve 4 směrech a integrovaný systém paměti. Ovládání probíhá prostřednictvím specializovaných ovládacích prvků na zadní konzole.

Mnohé prvky výbavy spoléhají na interakci s audiovizuálním systémem vozidla, včetně zobrazování na luxusním širokoúhlém 12,3“ displeji s vysokým rozlišením, umístěném na horní části středové konzole. Tento displej hraje také hlavní roli při usnadňování parkování a jízdy v městském provozu. Při parkování je aktivována digitální kamera s rozlišením 1,0 MPix, která sdílí displej s prostorovým kamerovým systémem, jenž poskytuje přehled o situaci kolem vozu v rozsahu 360° s vysokým rozlišením včetně vodicích čar pro řízení. Průhledový displej umožňuje bezpečné sledování důležitých provozních údajů během řízení. Sedmipalcový displej TFT-LCD s vysokým rozlišením uprostřed panelu sdružených přístrojů poskytuje rovněž snadno čitelné údaje.

V závislosti na individuálním vkusu, nebo náladě si lze zvolit jednu ze sedmi variant dekoračního osvětlení interiéru. Svítilny LED jsou umístěny na stropní konzole a na dalších místech interiéru. Osvětlení prostoru u dveří ve vnějších zpětných zrcátkách promítá logo Genesis a zlepšuje viditelnost při nastupování do vozu.

Nejvyšší úroveň zážitků z poslechu byla klíčovým požadavkem při vývoji audiosystému pro model G90. Prémiový audiosystém Lexicon® poskytuje zážitek z poslechu jako v koncertním sálu, díky prostorovému zvuku QuantumLogic® Surround, který je vytvářen 17 reproduktory a 10“ subwooferem. QuantumLogic® Surround, vyvinutý ve spolupráci s umělci a producenty, kteří získali ocenění Grammy, je revolučním zvukovým algoritmem, který věrně reprodukuje zvuk originální nahrávky a akustiku nahrávacího studia či koncertu. Systém rozlišuje jednotlivé hlasy a nástroje a precizně je přenáší na vícekanálové „zvukové pódium“. Software Clari-Fi® navíc obnovuje části zvukového záznamu ztracené při kompresi digitálních zvukových souborů, aby byl zaručen poslech v kvalitě Hi-Fi. Cestující na zadních sedadlech modelu 5.0 V8 mají k dispozici dva zadní displeje s úhlopříčkou 9,2“ a vysokým rozlišením, které lze ovládat prostřednictvím ovládacího panelu informačního systému řidiče pro zadní sedadla.

Klimatizační systém luxusně vybaveného interiéru nabízí tři samostatné zóny řízení se senzorem obsahu CO2 v interiéru a systémem udržování kvality vzduchu AQS (Air Quality System), který podle potřeby umožňuje přívod většího množství čerstvého vzduchu. Volant modelu G90 je standardně vybaven funkcí vyhřívání. Cestující v modelu G90 si mohou nyní prakticky nabíjet svá přenosná zařízení prostřednictvím nejmodernější technologie bezdrátového nabíjení Qi a používat vstupy USB vpředu a vzadu. G90 usnadňuje nastupování do vozu bezklíčkovým přístupovým systémem s integrovaným spouštěním motoru tlačítkem. Elektricky ovládané clony pro zadní okno a zadní boční okna jsou rovněž součástí standardní výbavy. Praktičnost zvyšuje bezdotykové, elektricky ovládané otvírání víka zavazadlového prostoru a všechny dveře mají funkci elektrického dovírání. G90 nabízí za nepříznivého počasí také funkce vyhřívání skla pod stěrači, ovládání stěračů senzorem deště a automatickým odmlžováním skla čelního okna.

ODHLUČNĚNÍ
Inženýři definovali úroveň hlučnosti a vibrací jako hlavní oblast pro odlišení modelu G90 od konkurence a věnovali stovky hodin odstranění a utlumení každého zdroje hluku a realizaci dalších opatření pro zvýšení komfortu. Díky této obsedantní pozornosti věnované detailům se může Genesis G90 pochlubit nejnižší hladinou vnitřního hluku ve své kategorii, což je pozoruhodný úspěch v tomto velmi konkurenčním segmentu trhu luxusních vozů.

Hlavní byla snaha poskytnout zákazníkům nejvyšší úroveň luxusu, mimo jiné použitím speciálních zvukově izolačních materiálů v celém interiéru a skeletu karoserie, nebo použitím vrstveného skla pro všechna okna. Snaha o minimalizaci hluku pneumatik vedla ke speciální konstrukci dutých dvoudílných 19“ kol z lehké slitiny s integrovanou komorou pro pohlcování hluku, která umožňuje tišší proudění vzduchu. Tato inovativní konstrukce využívá efektu Helmholtzova rezonátoru, který potlačuje hlučnost pneumatik a navíc snižuje neodpruženou hmotnost, pro ještě lepší ovladatelnost a jízdní komfort.

K nízké hladině vnitřního hluku přispívá rovněž nastavení podvozku, které bylo na zkušebních polygonech po celém světě optimalizováno pro jízdu vysokou rychlostí s minimální mírou pronikání hluku do interiéru a vibrací karoserie. Aerodynamický hluk v interiéru snižuje použití trojitého těsnění všech dveří. Speciální zvuková izolace zahrnuje také zadní sklo, zatímco tloušťka koberců a čalounění stropu byla zvýšena o více než 20 procent. Komfort cestujících vzadu zvyšuje speciální pěnový materiál vyplňující prostor zadních blatníků.

Rezonanci nasávaného vzduchu při různých otáčkách motoru minimalizuje variabilní ventil v sacím traktu. Kromě toho byla zvýšena tuhost skříně převodovky optimalizací vnějších žeber s větší tloušťkou. Tyto úpravy rovněž přispěly k nižší hlučnosti. Nepřerušovaný, jednodílný izolační panel v motorovém prostoru zamezuje pronikání hluku do interiéru. Proudění vzduchu pod karoserií modelu G90 bylo optimalizováno z hlediska minimalizace turbulencí a aerodynamického hluku, vyšší hospodárnosti a stability ve vyšších rychlostech.

TECHNICKÉ ÚDAJE

Motory

  • V6 3,3 litru se 2 turbodmychadly 272 kW (370 k) při 6000 min-1510 N.m při 1300 až 4500 min-1
  • V8 5,0 litru s přímým vstřikováním 313 kW (426 k) při 6000 min-1520 N.m při 5000 min-1

Převodovka

  • Elektronicky řízená osmistupňová samočinná převodovka s kapalinovým měničem momentu a přemosťovací spojkou

Řízení

  • Hřebenové řízení s elektrickým posilovačem uloženým na hřebenové tyči
  • Celkový převod řízení 12,9
  • Počet otáček volantu (mezi rejdy) 2,55
  • Min. průměr otáčení12,0 metru

Kola a pneumatiky

  • 8,5 x 19“ (vpředu)245/45 R 19
  • 9,5 x 19“ (vzadu)275/40 R 19

Vnější rozměry (mm)

  • Celková délka: 5 204
  • Celková šířka: 1 915
  • Celková výška: 1 496
  • Rozvor: 3 160
  • Převis vpředu: 861
  • Převis vzadu: 1 186
  • Rozchod kol vpředu: 1 641
  • Rozchod kol vzadu: 1 638

Vnitřní rozměry (mm),  vpředu / vzadu

  • Výška stropu nad sedákem: 1 044 / 965
  • Prostor pro nohy: 1 176 / 960
  • Šířka v úrovni ramen: 1 501 / 1 471

Objemy

  • Palivová nádrž (litry): 82,8
  • Zavazadlový prostor (litry): 445 (podle SAE)

Hyundai Motor Czech

Fotografie k článku

Fotografie k článku Genesis G90 - nové informace a fotografie Fotografie k článku Genesis G90 - nové informace a fotografie Fotografie k článku Genesis G90 - nové informace a fotografie Fotografie k článku Genesis G90 - nové informace a fotografie Fotografie k článku Genesis G90 - nové informace a fotografie Fotografie k článku Genesis G90 - nové informace a fotografie Fotografie k článku Genesis G90 - nové informace a fotografie
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

09.12.2016
Nový Lexus LS se ukáže v Detroitu, máme jeho první skicu
08.12.2016
Test: Volkswagen Golf GTI Performance – univerzálně dokonalý
07.12.2016
Nový Opel Insignia Grand Sport - informace a fotografie
06.12.2016
Nissan X-Trail 2.0 dCi má české ceny, začínají na 779 500 Kč
06.12.2016
Chcete si za volantem užívat pohodlí? Zkuste automatickou převodovku. V zimě ji prověříte nejlépe
05.12.2016
Nový Seat Leon Cupra dostal 300 koní a pohon všech kol
05.12.2016
Dacia hlásí rekordní rok a na její modely se čeká déle, než půl roku
04.12.2016
Lexus GS F a RC F nově standardně se systémem adaptivního variabilního odpružení
03.12.2016
Nový Hyundai i10 bez klimatizace a rádia za 219 990 Kč
02.12.2016
Mikuláš bude v AAA AUTO nadělovat fotbalovým fanouškům
02.12.2016
Ford Fiesta nové generace přijíždí rovnou ve čtyřech různých verzích
01.12.2016
Test ojetiny: Audi A8 4.2 TDI - přitažlivá kasička
30.11.2016
Na novou Škodu Octavia si připravte minimálně 407 900 Kč
28.11.2016
Prémiový fastback Volkswagen Arteon se představí v Ženevě
27.11.2016
Seat Leon po modernizaci - s 1.2 TSI přijde na 339 900 Kč
26.11.2016
Video: Nový Volkswagen Golf bude udávat reálnou spotřebu
25.11.2016
Nissan X-Trail posiluje nabídku motorů o dvoulitrový diesel
23.11.2016
Test: Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe Easy-R – průkopník
22.11.2016
Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R
21.11.2016
Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem