Ford slaví 21 let oficiálního partnerství s Ligou mistrů UEFA

vloženo

Ford of Europe slaví 21 let oficiálního partnerství s Ligou mistrů UEFA svojí historicky nejrozsáhlejší účastí na Festivalu mistrů UEFA. Tato čtyřdenní oslava kopané se koná v Londýně a účinkovat v ní budou mimo jiné nový Ford Kuga, nový Ford Fiesta ST a Ken Block.

Ford slaví 21 let oficiálního partnerství s Ligou mistrů UEFA Nová Kuga byla výrazně prezentována již v předfinálové komunikaci. Objevovala se na zápasech Ligy mistrů UEFA a byla také hlavním motivem kampaně Drive to Wembley, v jejímž rámci Ford rozdal 360 fanouškům z 27 evropských zemí vstupenky na zítřejší střetnutí mezi německými fotbalovými giganty FC Bayern Mnichov a BV Borussia Dortmund.

Návštěvníci Festivalu mistrů UEFA, který bude v olympijském parku probíhat až do neděle 26. května, budou moci vyzkoušet novou Kugu na testovacích jízdách. Ty jsou profesionálně připravené tak, aby při nich bylo možné demonstrovat přednosti moderních technologií Ford. K vidění bude také nová Fiesta ST, za jejímž volantem se dnes ve čtyřech vystoupeních předvede zvláštní host Ken Block.

Naše letošní účast na Festivalu šampionů je zatím nejrozsáhlejší a navazuje na rekordní počet rozdaných vstupenek na finále Ligy mistrů UEFA,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby. „Stejně jako je finále Ligy mistrů UEFA ukázkou toho nejlepšího z evropské kopané, je Festival šampionů ukázkou nejlepších technologií z automobilů Ford.

Nový Ford Kuga nabízí jako první vůz ve svém segmentu bezdotykové ovládání zadní výklopné stěny a komunikační systém Ford SYNC s automatickým tísňovým voláním. Vyznačuje se také vynikajícími jízdními vlastnostmi, na nichž má zásluhu inteligentní systém pohonu všech kol, a nejnižší spotřebou ve své kategorii.

Nová Fiesta ST, poháněná přeplňovaným zážehovým motorem 1.6 EcoBoost o výkonu 134 kW, disponuje například systémem TVC pro stranové vektorování točivého momentu nebo elektronickým stabilizačním systémem ESC s trojící přepínatelných režimů.

Ford je nejdéle spolupracujícím oficiálním partnerem Ligy mistrů UEFA. Soutěž podporuje již od jejího zahajovacího ročníku 1992-1993. Z dvaceti finálových zápasů, které se za podpory Fordu dosud odehrály, vzešlo 13 různých vítězných týmů ze sedmi zemí a v souhrnu je přímo na stadionech sledovalo více než 1,3 milionu diváků.

Jako oficiální dodavatel poskytl Ford během letošního ročníku Ligy mistrů více než 900 automobilů pro oficiální a prezentační účely. Během letošního finále Ligy mistrů UEFA spustí Ford of Europe novou reklamní kampaň, která bude neotřelou formou představovat technologie z vozů Ford a pozve miliony diváků na speciální webovou stránku na www.ford.com, která obsahuje sérii zajímavých videí a informací o technologiích Ford.

Dosavadní výsledky Ligy mistrů:
1992 – 1993 Olympique de Marseille 1-0 AC
1993 – 1994 AC Milán 4-0 FC Barcelona
1994 – 1995 AFC Ajax 1-0 AC Milán
1995 – 1996 Juventus FC 1(4)-1(2) AFC Ajax
1996 – 1997 BV Borussia Dortmund 3-1 Juventus
1997 – 1998 Real Madrid CF 1-0 Juventus FC
1998 – 1999 Manchester United FC 2-1 FC Bayern Mnichov
1999 – 2000 Real Madrid CF 3-0 Valencia CF
2000 – 2001 FC Bayern Mnichov 1(5)-1(4) Valencia CF
2001 – 2002 Real Madrid CF 2-1 Bayer 04 Leverkusen
2002 – 2003 AC Milan 0(3)-0(2) Juventus FC
2003 – 2004 FC Porto 3-0 AS FC Monako
2004 – 2005 Liverpool FC 3(3)-3(2) AC Milan
2005 – 2006 FC Barcelona 2-1 Arsenal FC
2006 – 2007 AC Milan 2-1 Liverpool FC
2007 – 2008 Manchester United FC 1(6)-1(5) Chelsea FC
2008 – 2009 FC Barcelona 2-0 Manchester United FC
2009 – 2010 F.C. Internazionale Milán 2-0 FC Bayern Mnichov
2010 -2011 FC Barcelona 3-1Manchester United FC
2011- 2012 Chelsea FC 1(4)-1(3) Bayern Mnichov

Ford

Vyhledat vozidla v inzerci: Ford

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ford slaví 21 let oficiálního partnerství s Ligou mistrů UEFA
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing