Ford Fiesta ST v prodeji za 459.150 Kč

vloženo

Nová ostrá Fiesta ST dokáže díky přeplňované šestnáctistovce EcoBoost o výkonu 134 kW pokořit stovku za 6,9 sekundy a dosáhnout nejvyšší rychlosti 220 km/h. Nabízena bude pouze ve třídveřovém provedení ve dvou verzích ST a ST+, přičemž ji můžete objednávat již dnes.

Ford Fiesta ST v prodeji za 459.150 Kč Ford Fiesta ST v prodeji za 459.150 Kč

Český Ford určitě potěšil milovníky „malých hot hatchů“, tedy sportovních derivátů vozů segmentu B, když zveřejnil ceny nového Fordu Fiesta ST. Zaváděcí cena 459.150 Kč totiž dělá z nejrychlejší Fiesty všech dob nejvýhodnější nabídku na trhu. V celém subsegmentu malých sportovních vozů na českém trhu se nenajde žádný jiný skutečný „hot hatch“ s manuální převodovkou, který by Fiestě ST mohl svou cenou konkurovat.


Vývoj nové Fiesty ST probíhal v režii oddělení Ford Team RS, které je evropskou odnoží skupiny Global Performance Vehicle v rámci Ford Motor Company. Evropskou verzi nové Fiesty ST pohání přeplňovaný zážehový motor 1.6 EcoBoost o výkonu 134 kW a točivém momentu 240 Nm. Vůz s ním dokáže akcelerovat z klidu na 100 km/h za 6,9 vteřin a vyvinout nejvyšší rychlost 220 km/h. Přitom má kombinovanou spotřebu jen 5,9 l/100 km a emise CO2 138 g/km*.

K dosud vrcholnému stupni výbavy Titanium přidává verze ST řadu dalších prvků standardní výbavy jako například: 17" x 7.0 kola z lehkých slitin, pneumatiky 205/40, systém SYNC s funkcí automatického nouzového volání Emergency Assist (obsahuje Bluetooth handsfree a hlasové ovládání), sportovní odpružení se sníženým zavěšením kol, unikátní prvky exteriéru (přední maska ST se sportovní černě lakovanou horní mřížkou chladiče, zadní nárazník ST s difuzorem, dvě chromované koncovky výfuku, boční nástavce prahů a velký střešní spojler v barvě karoserie), unikátní prvky interiéru (sportovní sedadla RECARO, hliníkové pedály, volant a řadicí páka v exkluzivním provedení ST s červeným prošíváním).

V nabídce je také ještě lépe vybavená verze ST+, která je, za příplatek 27.000 Kč, vybavena oproti verzi ST navíc těmito prvky: automatická klimatizace, sada Audio 8 - Sony rádio s CD přehrávačem, 4,2" barevný multifunkční displej, 8 HiFi reproduktorů, dálkové ovládání na volantu a systém SYNC s funkcí automatického nouzového volání Emergency Assist, sportovní sedadla Recaro s částečně koženým čalouněním a možností volby barevného provedení nebo vyhřívaná přední sedadla.

Poprvé bude nový Ford Fiesta ST k vidění na letošním Autosalonu v Brně. U dealerů Ford je však možno si vůz objednat již nyní.

Ford

Vyhledat vozidla v inzerci: Ford

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ford Fiesta ST v prodeji za 459.150 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech
04.06.2018
BMW M550d xDrive Touring - neviditelný supersport
01.06.2018
Test ojetiny: Mercedes třídy C – druhá generace ostudu neudělá
31.05.2018
Nová Honda CR-V poskytne více prostoru, komfortu a spoustu moderních technologií
23.05.2018
Modernizovaná Kia Sportage oficiálně představena
22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?