Ford B-Max v Česku startuje na 289.990 Kč

vloženo

Od dnešního dne si zákazníci v Česku mohou začít objednávat nový Ford B-Max, kompaktní MPV s jedinečným systémem otevírání dveří a novým komunikačním systémem SYNC s funkcí automatického tísňového volání. Díky speciální zaváděcí je možné novinku pořídit od 289.990 Kč.

Ford B-Max v Česku startuje na 289.990 Kč Nový Ford B-Max s unikátním systémem otevírání dveří Ford Easy Access je s motorem 1.4 Duratec 66kW/90k v základní výbavě Ambiente k dispozici od 289.990 Kč. Výbava přitom zahrnuje například sedm airbagů, elektronický stabilizační program ESP s protiprokluzovým asistentem a další bezpečnostní prvky. Vůz je standardně vybaven také elektricky ovládanými předními a zadními okny, dálkovým centrálním zamykáním, informačním systémem ECOmode, který řidiči pomáhá jezdit úsporně a dbát na spotřebu paliva, a mnoha dalšími užitečnými technologiemi. Za výbavu Trend je nutné připlatit v případě 1.4 Duratec 30.000 Kč, kdežto za přeplňovaný litrový motor EcoBoost zaplatíte minimálně 334.990 Kč a za nejlevnější diesel pak 369.990 Kč.

Ford B-Max (Kč)
Motor, výkon, převodovka Ambiente Trend Titanium
1.4 Duratec 66 kW, 5MT 289.900 319.990 351.490
1.0 EcoBoost 74 kW, 5 MT - 334.990 366.490
1.0 EcoBoost 88 kW, 5 MT - 370.990 402.490
1.6 Duratet Ti-VCT 77 kW, 6° Powershift - 380.490 411.990
1.5 Duratorq TDCi 55 kW, 5 MT - 369.990 399.990
1.6 Duratorq TDCi 70 kW, 5 MT - 399.990 431.490


Systém otevírání dveří Ford Easy Access se obejde bez pevných středových sloupků karoserie – ty jsou totiž integrovány přímo do dveří B-Maxu, takže na každé straně karoserie vzniká po otevření předních klasických a zadních posuvných dveří nástupní otvor o bezkonkurenční šířce 1,5 m. Konstruktéři přitom věnovali mimořádné úsilí pasivní bezpečnosti vozu – a ten je teď díky vysokopevnostním strukturálním prvkům karoserie zakomponovaným přímo do dveří při bočním nárazu dokonce bezpečnější než srovnatelné vozy s klasickou konstrukcí.

B-Max jako první evropský model Fordu představí také hlasově ovládaný komunikační systém Ford SYNC s funkcí automatického tísňového volání Emergency Assist. Ta ihned po nehodě automaticky kontaktuje místní operátory záchranné služby ve správném jazyce pro danou oblast a pomocí souřadnic GPS také naprosto přesně určí místo nehody. Systém SYNC je k dispozici za příplatek, ve vyšším stupni výbavy Titanium je dodáván standardně.

„Jsme rádi, že už můžeme zákazníkům nabídnout tento tolik očekávaný výjimečný vůz a navíc za tak výjimečnou cenu! Věříme, že čeští zákazníci ocení nejen jeho originalitu, bezpečnost a vyspělé technologie, nevídané v této třídě. Prostě unikátní rodinné auto za velice atraktivní cenu, to je náš směr do budoucnosti,” řekl Jan Laube, generální ředitel Ford Motor Company, s.r.o.

Nový Ford B-MAX je na českém trhu dostupný s motory 1.0 EcoBoost, 1.4 Duratec, 1.6 Duratec Ti VCT ve spojení s automatickou dvouspojkovou převodovkou PowerShift a dále s dieselovými agregáty 1.5 Duratorq TDCi a 1.6 Duratorq TDCi, a to ve výbavách Ambiente, Trend a Titanium.

Ford, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Ford

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ford B-Max v Česku startuje na 289.990 Kč Fotografie k článku Ford B-Max v Česku startuje na 289.990 Kč Fotografie k článku Ford B-Max v Česku startuje na 289.990 Kč Fotografie k článku Ford B-Max v Česku startuje na 289.990 Kč Fotografie k článku Ford B-Max v Česku startuje na 289.990 Kč Fotografie k článku Ford B-Max v Česku startuje na 289.990 Kč Fotografie k článku Ford B-Max v Česku startuje na 289.990 Kč Fotografie k článku Ford B-Max v Česku startuje na 289.990 Kč Fotografie k článku Ford B-Max v Česku startuje na 289.990 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!
07.02.2017
Nový Volkswagen Crafter konečně v prodeji