Flexibilita pro město: Opel Agila nové generace

vloženo

Životní styl dnešních moderních lidí, zejména aktivních žen, vyznává jeden základní fenomén: Přizpůsobivost! Práce, fitnes, nákupy, schůzka s přáteli, výpravy do přírody – to vše jde samozřejmě mnohem lépe s podporou automobilu. Především takového automobilu, který je stejně flexibilní, jako jeho majitel! A přesně touto filozofií se řídili konstruktéři automobilky Opel při vývoji modelu Agila nové generace.

Flexibilita pro město: Opel Agila nové generace

Výsledkem jejich snažení je stylový městský mikrovan, který je díky svým kompaktním rozměrům skvěle ovladatelný i v hustém provozu a snadno se vmáčkne do každé mezery při parkování, přičemž jeho prostorný interiér se postará i o pořádnou hromadu sportovní i další výbavy, přičemž nabízí dost místa a pohodlí pro rodinu i přátele.

I při délce pouhých 3,74 m dokáže nová Agila nabídnout pohodlné cestování pětici pasažérů, kteří mají díky čtyřem dveří velmi snadný přístup ke všem sedadlům. K přednostem nové Agily patří také kvalitní materiály ve svěže stylizovaném a barevně sladěném interiéru, spousta úložných prostorů a dostatek místa nad hlavami všech pasažérů. Požitek z řízení zvyšují i takové detaily, jako je např. separátní otáčkoměr na přístrojové desce, vysoko uložená řadicí páka nebo tlačítka ovládání autorádia přímo na volantu.

Poněkud výše uložená sedadla usnadňují nastupování i vystupování a zaručují dobrý výhled i v hustém městském provozu. Opěradla zadních sedadel lze sklopit jediným pohybem, takže se v zádi vozu vytvoří zcela rovná ložná plocha, díky které lze ve voze převážet skutečně mimořádně objemné předměty. Rozměrné dveře v zádi poskytují dobrý přístup do prostoru pro zavazadla, který může mít objem až 1100 litrů, což je nejvíce v celém segmentu. Do standardní bezpečnostní výbavy nové Agily patří mj.čtyři airbagy, na přání se dodává elektronický stabilizační systém ESP (Electronic Stability Program) a průběžné hlavové airbagy.

K pohonu nové Agily slouží jeden turbodiesel „common-rail“ a dva nové vitální zážehové motory, jejichž výkonová škála vrcholí na hodnotě 86 k. Alternativou ke standardní manuální převodovce je automatická převodovka, což v této třídě není obvyklý prvek. Opel Agila druhé generace si svoji premiéru odbude na Mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem (13. až 23. září 2007), u dealerů Opel se pak první vozy objeví na jaře roku 2008.

Řekli o nové Agile
Hans Demant, ředitel automobilky Opel:
„Nová Agila je obdivuhodná v každé situaci: Má skvělý podvozek a vitální motory, takže je radost ji řídit. A zároveň má nízkou spotřebu i emise CO2.“

Belinda Müller, designerka:
„Kdo říká, že městský mikrovan nemůže být atraktivní?! Agila si přiváží pestré barvy, stylový design karoserie a svěží interiér se spoustou místa nad hlavami.“

Sara Nicholson, marketingová manažerka:
„Agila, nejmenší člen modelové rodiny značky Opel, přináší spoustu radosti a versatility nejenom řidičkám z velkých měst.“

Charakteristické rysy nové Agily:

Design:

  • Moderní pětidveřový mikrovan se splývajícími liniemi, dramatickou střešní křivkou a typicky přátelskou „tváří“ modelů Opel.
  • Kompaktní rozměry: délka/šířka/výška: 3,74/1,68/1,59 m.

Interiér:

  • Přizpůsobivý pětimístný model
  • výše položená sedadla zlepšují výhled
  • vysoko do středové konzole vsazená řadicí páka
  • velké kruhové přístroje
  • samostatný otáčkoměr
  • svěží barvy čalounění (včetně oranžového a modrého)
  • výškově nastavitelný volant s dálkovým ovládáním autorádia
  • výškově nastavitelná přední sedadla
  • spousta odkládacích schránek
  • zadní sedadlo dělené v poměru 60:40
  • Plochá podlaha zavazadlového prostoru s dodatečným místem pod podlahou.

Podvozek:

  • Nově vyvinutý podvozek umožňující agilní dynamickou jízdu.
  • Přední závěsy uchycené k pomocnému rámu
  • polonezávislé zavěšení zadních kol
  • kola rozměru až 15“.

Motory:

  • Dva nové vitální zážehové motory (1.0/65 k s pětistupňovou manuální převodovkou, 1.2/86 k s možností propojení s automatickou převodovkou)
  • jeden turbodiesel „common-rail“ 1.3/75 k (190 Nm) – k dispozici částicový filtr DPF.

Bezpečnost:

  • Čelní a boční airbagy
  • varovný signál nezapnutých pásů řidiče
  • možnost deaktivace airbagu u spolujezdce
  • k dispozici také hlavové airbagy a stabilizační systém ESP.

     


Zdroj: opelmagazin.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Opel

Fotografie k článku

Fotografie k článku Flexibilita pro město: Opel Agila nové generace Fotografie k článku Flexibilita pro město: Opel Agila nové generace Fotografie k článku Flexibilita pro město: Opel Agila nové generace Fotografie k článku Flexibilita pro město: Opel Agila nové generace
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!