Fiat Strada míří do Evropy

vloženo

Pick-up Strada určený původně pro trhy v Jižní Americe míří po drobné modernizaci do slunné Itálie. Zatím není jisté, jestli se objeví i v nabídce českého importéra. Strada je vyráběna v Brazílii ve třech karosářských verzích.

Fiat Strada míří do Evropy Strada je dlouhá 4409 mm a široká 1664 mm, rozvor náprav činí 2718 mm. V nabídce najdeme verze s jednoduchou (Working Single Cab), prodlouženou nebo dvojitou kabinou (Adventure Crew Cab).  V závislosti na řešení kabiny je délka korby dlouhá od 1082 do 1665 mm délku, přičemž je vždy široká 1300 mm (v místě podběhů 1070 mm). Užitečná hmotnost vozu se pohybuje mezi 630 a 705 kg dle motorizace. V Itálii bude vůz k mání za ceny od 12.900 Eur bez DPH.

V nabídce budou tři verze nazvané Working, Trekking a Adventure. Fotografie základní verze Working Fiat neuvolnil, zřejmě se bude jedna o neatraktivního pracanta. Přiložené fotografie pod článkem se týkají verze Trekking, kterou zdobí lemy blatníků z černého plastu a masivní nárazníky.

O pohon Strady se bude na v Evropě starat naftový čtyřválec MultiJet o objemu 1,3 litru s výkonem 70 kW (95 koní). Strada bude k dispozici výlučně s pohonem předních kol a jejich trakci se bude snažit vylepšit pouze elektronická uzávěrka diferenciálu E-Locker.

Fiat, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Fiat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Fiat Strada míří do Evropy Fotografie k článku Fiat Strada míří do Evropy Fotografie k článku Fiat Strada míří do Evropy Fotografie k článku Fiat Strada míří do Evropy Fotografie k článku Fiat Strada míří do Evropy Fotografie k článku Fiat Strada míří do Evropy Fotografie k článku Fiat Strada míří do Evropy
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer