Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč

vloženo

Modernizované Punto 2012 dorazilo do Českých showroomů s novým přeplňovaným dvouválcem a atraktivní zavádějící cenou. Základní verzi pořídíte s benzínovou dvanáctistovkou pod kapotou za 189.900 Kč, přičemž za dvouválec je nutné připlatit 110.000 Kč.

Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč

Současná generace Punta se objevila již v roce 2005. Od té doby prošla několikrát drobným omlazením a přejmenováním. Nejdříve se Punto chlubilo přívlastkem Grande, později Evo. Pro modelový rok 2012 Fiat však zůstává u jednoduchého pojmenování Punto.


Omlazené Punto má celolakované nárazník, jinak umístěné přední blinkry a na výběr jsou nová litá kola a trojice nových metalický laků Glam Rock Blue, Tip Tap Red a Blues Grey. Změny se odehrály i v interiéru, nové jsou potahové a obkladové materiály.

Největší novinkou je však uvedení zážehové přeplňovaného dvouválce TwinAir pod kapotu Punta. Dvouválec se zdvihovým objemem 873 cm3 ze sebe dostává maximální výkon 62 kW (85 k) a maximum točivého momentu vrcholí hodnotou 145 Nm. Dvouválec bude k dispozici od dubna pouze ve zvláštní vrcholné výbavě TwinAir.

Základ pohonných jednotek tvoří osmiventilová zážehová dvanáctistovka o výkonu 51 kW (69k). Nabídka pokračuje osmiventilovou čtrnáctistovkou o výkonu 57 kW (77 k), dále přeplňovanou čtrnáctistovkou s výkonem 99 kW (135 k) a dvojicí dieselů 1.3 JTD s výkonem 55 kW (75k), resp. 70 kW (95k). Punto také dokáže spalovat CNG. Pro tento druh paliva je určena upravená čtrnáctistovka s výkonem 51 kW (70k) označená Natural. U pohonných jednotek 1.2 a 1.4 je možné uvažovat o přestavbě na LPG. Ta přijde na 27.600 Kč.

Nejlevnější Punto pořídíte ve třídveřové karoserii za 189.900 Kč, přičemž za druhý pár dveří je nutné připlatit 10.000 Kč. V základní výbavě Pop přitom naleznete výškově a osově stavitelný volant, vyhřívané zadní okno, elektrický posilovač Dualdrive, centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken, palubní počítač, airbag řidiče a spolujezdce, okenní airbagy nebo přípravu pro autorádio. Za boční airbagy je nutné připlatit 8.600 Kč, za klimatizaci 20.000 Kč a za autorádio 10.100 Kč. Lepší volbou je proto volit druhou výbavu Easy (+40.000 Kč), která přináší navíc klimatizaci, autorádio, dálkové centrální zamykání, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, přední loketní opěrku, zadní dělená a sklopná sedadla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, kůží potaženou hlavici řadící páky a volant, palubní desku Confort kliky dveří a vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie atd. Vrcholná nabídka se jmenuje Lounge.

Fiat, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Fiat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč Fotografie k článku Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč Fotografie k článku Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč Fotografie k článku Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč Fotografie k článku Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč Fotografie k článku Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč Fotografie k článku Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč Fotografie k článku Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč Fotografie k článku Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč Fotografie k článku Fiat Punto po faceliftu v prodeji za 189.900 Kč

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Nic zásadní se po modernizaci nezměnilo. Nový je design přední části s nově navrženou maskou chladiče, nové jsou LED světlomety s matrixovou technologií pro dálková světla či LED mlhové světlomety se světelným kroužkem..

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Modely S6 Limuzína, S6 Avant a S7 Sportback dostanou dieselový šestiválec TDI s elektricky poháněným dmychadlem a 48V..

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Zabodovat v tvrdé konkurenci nejlepších je těžké. Lexus s vrcholným modelem má po letech prolamování ledu nejblíže k..

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer Plug-In Hybrid přijíždí na trh ve dvou jasně odlišených variantách: jako sportovně stylizovaný..

Test: Kia Ceed SW 1.6 CRDi - nudný jako Golf, dobrý jako Golf

Test: Kia Ceed SW 1.6 CRDi - nudný jako Golf, dobrý jako Golf

Třetí generace Ceedu vsází na usedlé křivky, zlepšuje již dobré a ničím zásadně nevybočuje z hlavního proudu...