Fiat boduje u firemních zákazníků

vloženo

Z českých zastoupení automobilek je k zákazníkům z řad malých a středních podnikatelů nejvstřícnější Fiat. Zjistila to sonda, kterou si u agentury Median zadal magazín zaměřený na správu firemních autoparků Flotila. Na dalších místech se umístily značky Peugeot, Mazda, Opel a Renault.

Fiat boduje u firemních zákazníků Fiat boduje u firemních zákazníků

Agentura Median provedla sondu na základě mystery shoppingu, fiktivní poptávky, kdy mailem oslovila 20 největších zastoupení automobilových značek na českém trhu a jako malá firma poptávala 5 vozů střední a 10 vozů nižší střední třídy. „Nebylo naším cílem porovnávat cenové nabídky. Chtěli jsme jen zjistit, jak se 20 největších značek bude k tak malému zákazníkovi chovat a té nejlepší udělit za vstřícnost mimořádnou cenu v naší anketě Flotila roku,“ říká šéfredaktor Flotily Michal Žďárský.


Median hodnotil reakce automobilek podle sedmi kritérií od rychlostí reakce, přes zpětný telefonický kontakt, profesionální vystupování až po šíři a srozumitelnost nabídky. „Z 20 oslovených značek jich 5 neodpovědělo vůbec, dva slíbily nabídku poslat, ale už se neozvaly,“ říká Erika Kováříková z agentury Median. „Nejlépe v této jednorázové sondě obstála značka Fiat, na které bylo vidět, že má o zákazníka opravdový zájem. Jen těsně za ní skončil Peugeot. Velmi dobře uspěly i značky Mazda, Opel a Renault. Další, které bez problémů splnily všechna kritéria, zaostaly většinou jen o pověstný krůček.

Na poptávku nejrychleji reagovaly značky Hyundai a Kia, Fiat ovšem dominoval ve většině kategorií. Velmi příjemně a rychle reagoval telefonicky nejen zástupce automobilky, ale i leasingové společnosti, který nabídl zákazníkovi financování, a konkrétní nabídku jako jediná značka vypracoval hned první den. Přehlednou a srozumitelnou nabídku ale nakonec poslalo hned devět značek. „Přestože Fiat nemá tak široké portfolio modelů jako řada jiných značek, na jeho nabídce bylo znát, že má o klienta opravdový zájem a v celkovém součtu bodů ze všech kritérií nakonec těsně strhl vítězství ve svůj prospěch o pár desetin bod před Peugeotem,“ říká Michal Žďárský.

Výsledky této ankety mě velice těší, a to zejména proto, že odráží pracovitost a aktivní přístup naší dealerské sítě vůči stávajícím i potenciálním zákazníkům,“ dodává Zuzana Kocourková, fleet manažerka společnosti Fiat ČR. „Tento výsledek mě opravdu v pozitivním slova smyslu překvapil, i proto, že všechny značky v dnešní době mají enormní zájem na akvizičním prodeji a neustále hledají nové a netradiční cesty pro oslovení a získání zákazníků. Jsem ráda, že právě naše úsilí, zkušenosti a profesionální přístup zvítězili v porovnání s jinými značkami na trhu.

Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Fiat


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Modernizovaná Škoda Superb nabízí tři infotainment systémy, dva z nich mají navigaci

Modernizovaná Škoda Superb nabízí tři infotainment systémy, dva z nich mají navigaci

U všech autorizovaných dealerů lze již od konce května 2019 rezervovat modernizovaný Superb. Vlajková loď mladoboleslavské automobilky přichází na trh s designovými úpravami a novými prvky výbavy a funkcionality vozu...

V síti Das WeltAuto se od ledna do května prodalo 7 801 kvalitních ojetých vozů

V síti Das WeltAuto se od ledna do května prodalo 7 801 kvalitních ojetých vozů

Das WeltAuto je i nadále cílem zájemců o kvalitní prověřené ojeté vozy mladšího data výroby. Zákazníci oceňují zejména..

Povinné ručení - jak na něj?

Povinné ručení - jak na něj?

Máte konečně řidičský průkaz nebo vám dosloužilo vaše staré vozidlo a chystáte si koupit nové? Důležitou součástí je..

Toyota GR Supra GT4 v prodeji už příští rok

Toyota GR Supra GT4 v prodeji už příští rok

Podle oficiálního potvrzení TOYOTA GAZOO Racing bude závodní vůz GR Supra GT4 uveden na trh v roce 2020. Model, který..

Autocentral: Test Volkswagen Arteon 2.0 BiTDI 4Motion R-Line - opravdu není pro každého

Autocentral: Test Volkswagen Arteon 2.0 BiTDI 4Motion R-Line - opravdu není pro každého

V dalším díle pořadu Autocentral otestovali Jirka Hruška s Mírou Hejdou vrcholný model Volkswagenu, krasavce nabitého..