Fiat boduje u firemních zákazníků

vloženo

Z českých zastoupení automobilek je k zákazníkům z řad malých a středních podnikatelů nejvstřícnější Fiat. Zjistila to sonda, kterou si u agentury Median zadal magazín zaměřený na správu firemních autoparků Flotila. Na dalších místech se umístily značky Peugeot, Mazda, Opel a Renault.

Fiat boduje u firemních zákazníků Fiat boduje u firemních zákazníků

Agentura Median provedla sondu na základě mystery shoppingu, fiktivní poptávky, kdy mailem oslovila 20 největších zastoupení automobilových značek na českém trhu a jako malá firma poptávala 5 vozů střední a 10 vozů nižší střední třídy. „Nebylo naším cílem porovnávat cenové nabídky. Chtěli jsme jen zjistit, jak se 20 největších značek bude k tak malému zákazníkovi chovat a té nejlepší udělit za vstřícnost mimořádnou cenu v naší anketě Flotila roku,“ říká šéfredaktor Flotily Michal Žďárský.


Median hodnotil reakce automobilek podle sedmi kritérií od rychlostí reakce, přes zpětný telefonický kontakt, profesionální vystupování až po šíři a srozumitelnost nabídky. „Z 20 oslovených značek jich 5 neodpovědělo vůbec, dva slíbily nabídku poslat, ale už se neozvaly,“ říká Erika Kováříková z agentury Median. „Nejlépe v této jednorázové sondě obstála značka Fiat, na které bylo vidět, že má o zákazníka opravdový zájem. Jen těsně za ní skončil Peugeot. Velmi dobře uspěly i značky Mazda, Opel a Renault. Další, které bez problémů splnily všechna kritéria, zaostaly většinou jen o pověstný krůček.

Na poptávku nejrychleji reagovaly značky Hyundai a Kia, Fiat ovšem dominoval ve většině kategorií. Velmi příjemně a rychle reagoval telefonicky nejen zástupce automobilky, ale i leasingové společnosti, který nabídl zákazníkovi financování, a konkrétní nabídku jako jediná značka vypracoval hned první den. Přehlednou a srozumitelnou nabídku ale nakonec poslalo hned devět značek. „Přestože Fiat nemá tak široké portfolio modelů jako řada jiných značek, na jeho nabídce bylo znát, že má o klienta opravdový zájem a v celkovém součtu bodů ze všech kritérií nakonec těsně strhl vítězství ve svůj prospěch o pár desetin bod před Peugeotem,“ říká Michal Žďárský.

Výsledky této ankety mě velice těší, a to zejména proto, že odráží pracovitost a aktivní přístup naší dealerské sítě vůči stávajícím i potenciálním zákazníkům,“ dodává Zuzana Kocourková, fleet manažerka společnosti Fiat ČR. „Tento výsledek mě opravdu v pozitivním slova smyslu překvapil, i proto, že všechny značky v dnešní době mají enormní zájem na akvizičním prodeji a neustále hledají nové a netradiční cesty pro oslovení a získání zákazníků. Jsem ráda, že právě naše úsilí, zkušenosti a profesionální přístup zvítězili v porovnání s jinými značkami na trhu.

Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Fiat


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Čtyřválec o výkonu 200 koní doplní dvojice elektromotorů. Celkový výkon soustavy automobilka neuvádí, známe ovšem hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h a také maximální rychlost (elektronicky omezenou). Peugeot 508 Sport..

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Rádi byste se viděli za volantem Audi Q7 nebo Volkswagenu Touareg, přičemž rodinný rozpočet nestačí pokrýt pořizovací..

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

100. výročí založení: značka Citroën otevírá rok oslav 100. výročí svého založení výjimečnou obchodní nabídkou..

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

První generace novodobé Škody Octavia se dodnes za své prodeje nemusí stydět. Na trhu ojetin stále funguje mezi levnými..

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Móda vozů kategorie SUV nezná mezí a tak trochu se zapomíná na modely klasické koncepce. A je to podle nás škoda,..