Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary

vloženo

Po třech letech na trhu přišel čas na modernizaci Ibizy, která přináší ostřejší rysy karoserie a vylepšený interiér. Faceliftovaná Ibiza se podle všeho objeví na ženevském autosalonu a pro vybrané trhy bude dostupná v ekologicky laděným verzích Ecomotive nebo s pohonem na LPG. Koncem roku lze očekávat ostrou Ibizu FR.

Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary

První fotografie faceliftované Ibizy se objevily začátkem prosince a nyní můžeme vidět omlazenou Ibizu v plné kráse. Z fotografií jsou patrné zejména ostřejší rysy karoserie. Nové tvarování mají hlavní světlomety, které nejsou již elipsovitého tvaru, ale daly přednost hranám zapuštěným do předního nárazníku. Přední světla budou běžně halogenová, pokud však zvolíte bixenony, dostanete denní LED svícení. Rovněž mlhovky změnily tvar, již nejsou kulaté, ale hranaté. Nová je i voštinová maska chladiče, která nahradila dosavadní vertikálně uspořádané mřízky.  Změny potkaly zadní nárazník i koncová světla opět doplněná o LED. Rovněž se objeví nové typy litých kol.


Interiér dostal nové materiály především kvalitnější materiály a dále změn doznalo ovládání ventilace. Zcela nový je pak volant nebo schránka před spolujezdcem, která nově pojme 10,7 litrů předmětů. Příplatkovou výbavu obohatí několik nových barevných odstínů nebo systém Portable Media System s dotykovou obrazovkou, který zahrnuje ovládání palubního počítače, navigace, telefonu a samozřejmě rádia s různými vstupy pro externí zařízení.

Na vybraných trzích se pod kapotou ekologicky laděné varianty Ecomotive objeví zážehový turbomotor 1.2 TSI o výkonu 77 kW (105 koní), který se chlubí průměrnou spotřebou paliva 5,1 l/100 km nebo ještě úspornější vznětová verze 1,2 TDI CR-E o výkonu 55 kW (75 koní), která dokáže v kombinovaném provozu jezdit za 3,4 l/100 km. Příznivci pohonu LPG se dočkají Ibizy 1.6 LPG, která ponese označení Bi-Fuel a nabídne výkon 59 kW a vzhledem k cenám propan-butanu i velmi nízké provozní náklady. Koncem roku můžeme očekávat přeplňovanou 1,4 TSI pro verzi FR. Zbytek pohonných jednotek zůstane podle všeho stejný.

Seat, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary Fotografie k článku Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary Fotografie k článku Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary Fotografie k článku Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary Fotografie k článku Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám konstruktéři pomyslnou jízdní baladu servírují. Aktuálně jsme proto nuceni jezdit modelem C5, který patří..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

BMW řady 5 je auto vyšší střední třídy a patří k oblíbeným manažerským vozům. V pořadu Autocentral se můžete podívat na..