Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary

vloženo

Po třech letech na trhu přišel čas na modernizaci Ibizy, která přináší ostřejší rysy karoserie a vylepšený interiér. Faceliftovaná Ibiza se podle všeho objeví na ženevském autosalonu a pro vybrané trhy bude dostupná v ekologicky laděným verzích Ecomotive nebo s pohonem na LPG. Koncem roku lze očekávat ostrou Ibizu FR.

Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary První fotografie faceliftované Ibizy se objevily začátkem prosince a nyní můžeme vidět omlazenou Ibizu v plné kráse. Z fotografií jsou patrné zejména ostřejší rysy karoserie. Nové tvarování mají hlavní světlomety, které nejsou již elipsovitého tvaru, ale daly přednost hranám zapuštěným do předního nárazníku. Přední světla budou běžně halogenová, pokud však zvolíte bixenony, dostanete denní LED svícení. Rovněž mlhovky změnily tvar, již nejsou kulaté, ale hranaté. Nová je i voštinová maska chladiče, která nahradila dosavadní vertikálně uspořádané mřízky.  Změny potkaly zadní nárazník i koncová světla opět doplněná o LED. Rovněž se objeví nové typy litých kol.

Interiér dostal nové materiály především kvalitnější materiály a dále změn doznalo ovládání ventilace. Zcela nový je pak volant nebo schránka před spolujezdcem, která nově pojme 10,7 litrů předmětů. Příplatkovou výbavu obohatí několik nových barevných odstínů nebo systém Portable Media System s dotykovou obrazovkou, který zahrnuje ovládání palubního počítače, navigace, telefonu a samozřejmě rádia s různými vstupy pro externí zařízení.

Na vybraných trzích se pod kapotou ekologicky laděné varianty Ecomotive objeví zážehový turbomotor 1.2 TSI o výkonu 77 kW (105 koní), který se chlubí průměrnou spotřebou paliva 5,1 l/100 km nebo ještě úspornější vznětová verze 1,2 TDI CR-E o výkonu 55 kW (75 koní), která dokáže v kombinovaném provozu jezdit za 3,4 l/100 km. Příznivci pohonu LPG se dočkají Ibizy 1.6 LPG, která ponese označení Bi-Fuel a nabídne výkon 59 kW a vzhledem k cenám propan-butanu i velmi nízké provozní náklady. Koncem roku můžeme očekávat přeplňovanou 1,4 TSI pro verzi FR. Zbytek pohonných jednotek zůstane podle všeho stejný.

Seat, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary Fotografie k článku Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary Fotografie k článku Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary Fotografie k článku Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary Fotografie k článku Faceliftovaný Seat Ibiza dostane ostřejší tvary
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!