Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku

vloženo

V Japonsku se začalo prodávat omlazené Subaru Legacy a Outback, přičemž pod kapotou Legacy je možné mít zcela nový přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec s protiběžnými písty, rozvodem DOHC a přímým vstřikem paliva o výkonu 300 koní.

Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku

Faceliftovaný model Legacy i Outback se v Japonsku začaly prodávat 8. května. Pro starý kontinent Subaru neuvolnilo přesné specifikace a technické parametry omlazených modelů, proto si musíme vystačit s těmi japonskými.


Největší novinkou je pod kapotou modelu Legacy (sedan i kombi) nový přeplňovaný motor 2.0 GT DIT s rozvodem DOHC. Vstřikováním paliva přímo do válců se zvýšila účinnost spalování, což se pozitivně odrazilo ve výkonu motoru i spotřebě paliva. S ohledem na co nejlepší účinek přeplňování v kombinaci s přímým vstřikováním paliva používá tento motor čtvercovou konfiguraci vrtání a zdvihu (86 x 86 mm). Nasazením nově vyvinutého turbodmychadla typu Twin Scroll s výtečnou odezvou za nízkých otáček motoru bylo dosaženo vysokého výkonu motoru 221 kW (300 koní) i točivého momentu (400 Nm při 2.000 ot.min.). Dělené turbodmychadlo Twin Scroll bylo vyvinuto s ohledem na snížený zdvihový objem motoru. V porovnání s dosavadním přeplňovaným motorem 2,5 l se spotřeba paliva snížila o plných 20 %.

V modelech Legacy a Outback se objevil plochý zážehový čtyřválec 2,5 l nové generace, který dostal rozvod DOHC (dva vačkové hřídele v hlavě válce) místo dosud použivaného rozvodu SOHC (jeden vačkový hřídel). Zlepšil se točivý moment v nízkých až středních otáčkách. Podle automobilky Subaru se tento motor se vyznačuje vyváženými a atraktivními jízdními schopnostmi, pohotovou reakcí při zrychlování a nízkou spotřebou paliva. Čtyřválec bude dostupný s manuální šestistupňovou převodovkou nebo inovovanou bezestupňovou převodovkou Lineartronic (CVT).

Podle všeho v nabídce zůstane i 3,6 litrový šestiválec s výkonem 256 koní a pětistupňovou automatickou převodovkou.

Úpravy se dotkly nastavení tlumičů a pružin přední i zadní nápravy. K vyšší tuhosti podvozku a karoserie přispívá nový pomocný rám v zadní části vozu, který též stojí za vynikající jízdní stabilitou. Optimalizací prošly technické parametry tlumičů a pouzder. Díky silnějším úchytům systému zavěšení se zlepšily reakce na pokyny od řízení. Výsledkem je ještě intenzivnější požitek z jízdy a pocit jistoty za volantem Legacy.

Na přídi byla přepracována maska, světlomety a nárazník. V kabině budou k nalezení nové materiály, 3.5-palcový informační systém a lepší audio systém (připojení Bluetooth/USB/iPod). Nebudou chybět ani asistenční systémy – nový EyeSight driver s adaptivním tempomatem, brzdění před kolizí a jiné.

Subaru, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Subaru

Fotografie k článku

Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up