Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku

vloženo

V Japonsku se začalo prodávat omlazené Subaru Legacy a Outback, přičemž pod kapotou Legacy je možné mít zcela nový přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec s protiběžnými písty, rozvodem DOHC a přímým vstřikem paliva o výkonu 300 koní.

Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku

Faceliftovaný model Legacy i Outback se v Japonsku začaly prodávat 8. května. Pro starý kontinent Subaru neuvolnilo přesné specifikace a technické parametry omlazených modelů, proto si musíme vystačit s těmi japonskými.


Největší novinkou je pod kapotou modelu Legacy (sedan i kombi) nový přeplňovaný motor 2.0 GT DIT s rozvodem DOHC. Vstřikováním paliva přímo do válců se zvýšila účinnost spalování, což se pozitivně odrazilo ve výkonu motoru i spotřebě paliva. S ohledem na co nejlepší účinek přeplňování v kombinaci s přímým vstřikováním paliva používá tento motor čtvercovou konfiguraci vrtání a zdvihu (86 x 86 mm). Nasazením nově vyvinutého turbodmychadla typu Twin Scroll s výtečnou odezvou za nízkých otáček motoru bylo dosaženo vysokého výkonu motoru 221 kW (300 koní) i točivého momentu (400 Nm při 2.000 ot.min.). Dělené turbodmychadlo Twin Scroll bylo vyvinuto s ohledem na snížený zdvihový objem motoru. V porovnání s dosavadním přeplňovaným motorem 2,5 l se spotřeba paliva snížila o plných 20 %.

V modelech Legacy a Outback se objevil plochý zážehový čtyřválec 2,5 l nové generace, který dostal rozvod DOHC (dva vačkové hřídele v hlavě válce) místo dosud použivaného rozvodu SOHC (jeden vačkový hřídel). Zlepšil se točivý moment v nízkých až středních otáčkách. Podle automobilky Subaru se tento motor se vyznačuje vyváženými a atraktivními jízdními schopnostmi, pohotovou reakcí při zrychlování a nízkou spotřebou paliva. Čtyřválec bude dostupný s manuální šestistupňovou převodovkou nebo inovovanou bezestupňovou převodovkou Lineartronic (CVT).

Podle všeho v nabídce zůstane i 3,6 litrový šestiválec s výkonem 256 koní a pětistupňovou automatickou převodovkou.

Úpravy se dotkly nastavení tlumičů a pružin přední i zadní nápravy. K vyšší tuhosti podvozku a karoserie přispívá nový pomocný rám v zadní části vozu, který též stojí za vynikající jízdní stabilitou. Optimalizací prošly technické parametry tlumičů a pouzder. Díky silnějším úchytům systému zavěšení se zlepšily reakce na pokyny od řízení. Výsledkem je ještě intenzivnější požitek z jízdy a pocit jistoty za volantem Legacy.

Na přídi byla přepracována maska, světlomety a nárazník. V kabině budou k nalezení nové materiály, 3.5-palcový informační systém a lepší audio systém (připojení Bluetooth/USB/iPod). Nebudou chybět ani asistenční systémy – nový EyeSight driver s adaptivním tempomatem, brzdění před kolizí a jiné.

Subaru, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Subaru

Fotografie k článku

Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob