Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku

vloženo

V Japonsku se začalo prodávat omlazené Subaru Legacy a Outback, přičemž pod kapotou Legacy je možné mít zcela nový přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec s protiběžnými písty, rozvodem DOHC a přímým vstřikem paliva o výkonu 300 koní.

Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku

Faceliftovaný model Legacy i Outback se v Japonsku začaly prodávat 8. května. Pro starý kontinent Subaru neuvolnilo přesné specifikace a technické parametry omlazených modelů, proto si musíme vystačit s těmi japonskými.


Největší novinkou je pod kapotou modelu Legacy (sedan i kombi) nový přeplňovaný motor 2.0 GT DIT s rozvodem DOHC. Vstřikováním paliva přímo do válců se zvýšila účinnost spalování, což se pozitivně odrazilo ve výkonu motoru i spotřebě paliva. S ohledem na co nejlepší účinek přeplňování v kombinaci s přímým vstřikováním paliva používá tento motor čtvercovou konfiguraci vrtání a zdvihu (86 x 86 mm). Nasazením nově vyvinutého turbodmychadla typu Twin Scroll s výtečnou odezvou za nízkých otáček motoru bylo dosaženo vysokého výkonu motoru 221 kW (300 koní) i točivého momentu (400 Nm při 2.000 ot.min.). Dělené turbodmychadlo Twin Scroll bylo vyvinuto s ohledem na snížený zdvihový objem motoru. V porovnání s dosavadním přeplňovaným motorem 2,5 l se spotřeba paliva snížila o plných 20 %.

V modelech Legacy a Outback se objevil plochý zážehový čtyřválec 2,5 l nové generace, který dostal rozvod DOHC (dva vačkové hřídele v hlavě válce) místo dosud použivaného rozvodu SOHC (jeden vačkový hřídel). Zlepšil se točivý moment v nízkých až středních otáčkách. Podle automobilky Subaru se tento motor se vyznačuje vyváženými a atraktivními jízdními schopnostmi, pohotovou reakcí při zrychlování a nízkou spotřebou paliva. Čtyřválec bude dostupný s manuální šestistupňovou převodovkou nebo inovovanou bezestupňovou převodovkou Lineartronic (CVT).

Podle všeho v nabídce zůstane i 3,6 litrový šestiválec s výkonem 256 koní a pětistupňovou automatickou převodovkou.

Úpravy se dotkly nastavení tlumičů a pružin přední i zadní nápravy. K vyšší tuhosti podvozku a karoserie přispívá nový pomocný rám v zadní části vozu, který též stojí za vynikající jízdní stabilitou. Optimalizací prošly technické parametry tlumičů a pouzder. Díky silnějším úchytům systému zavěšení se zlepšily reakce na pokyny od řízení. Výsledkem je ještě intenzivnější požitek z jízdy a pocit jistoty za volantem Legacy.

Na přídi byla přepracována maska, světlomety a nárazník. V kabině budou k nalezení nové materiály, 3.5-palcový informační systém a lepší audio systém (připojení Bluetooth/USB/iPod). Nebudou chybět ani asistenční systémy – nový EyeSight driver s adaptivním tempomatem, brzdění před kolizí a jiné.

Subaru, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Subaru

Fotografie k článku

Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.01.2018
Mercedes-AMG CLS 53 je mild hybrid, stovku umí za 4,5 sekundy
19.01.2018
Land Rover Defender přijíždí v limitované edici s pětilitrovým osmiválcem (+ video)
18.01.2018
Toyota Hilux má padesátiny a slaví je speciální edicí Invincible 50 Chrome Edition
16.01.2018
Mercedes Benz třídy G se vrací ve velkém stylu
14.01.2018
Akce 7 dní Peugeot již zítra, ušetříte desetitisíce
12.01.2018
Druhá generace Dacie Duster v prodeji, základ stojí stejně
11.01.2018
Test ojetiny: Golf IV – i po letech má co nabídnout
10.01.2018
Lexus RC 300h F Sport je ostrý hybrid, který vám nezakážou
09.01.2018
Hyundai Nexo představen, na vodík ujede 800 km
07.01.2018
Peugeot 308 má nový diesel 1.5 BlueHDi s cenou od 450 000 Kč
05.01.2018
Auto roku 2018 v ČR se obešlo bez překvapení, je jím Škoda Karoq
28.12.2017
Test: Peugeot 3008 GT Line - druhý pokus vyšel na jedničku
26.12.2017
Nová limitovaná série Škody Fabia přináší nejsilnější motorizaci
22.12.2017
Test: Honda Civic 5D 1.0 Turbo VTEC - Vlčí mládě
19.12.2017
Nový Nissan Leaf přijde minimálně na 850 000 Kč
18.12.2017
Test ojetiny: Seat Cordoba: čtyřdveřová baculka
17.12.2017
Nissan Micra nově pod čtvrt milionu korun
16.12.2017
Audi A8 nově se sportovním paketem pro exteriér a sportovnímí sedadly
15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport