Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku

vloženo

V Japonsku se začalo prodávat omlazené Subaru Legacy a Outback, přičemž pod kapotou Legacy je možné mít zcela nový přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec s protiběžnými písty, rozvodem DOHC a přímým vstřikem paliva o výkonu 300 koní.

Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Faceliftovaný model Legacy i Outback se v Japonsku začaly prodávat 8. května. Pro starý kontinent Subaru neuvolnilo přesné specifikace a technické parametry omlazených modelů, proto si musíme vystačit s těmi japonskými.

Největší novinkou je pod kapotou modelu Legacy (sedan i kombi) nový přeplňovaný motor 2.0 GT DIT s rozvodem DOHC. Vstřikováním paliva přímo do válců se zvýšila účinnost spalování, což se pozitivně odrazilo ve výkonu motoru i spotřebě paliva. S ohledem na co nejlepší účinek přeplňování v kombinaci s přímým vstřikováním paliva používá tento motor čtvercovou konfiguraci vrtání a zdvihu (86 x 86 mm). Nasazením nově vyvinutého turbodmychadla typu Twin Scroll s výtečnou odezvou za nízkých otáček motoru bylo dosaženo vysokého výkonu motoru 221 kW (300 koní) i točivého momentu (400 Nm při 2.000 ot.min.). Dělené turbodmychadlo Twin Scroll bylo vyvinuto s ohledem na snížený zdvihový objem motoru. V porovnání s dosavadním přeplňovaným motorem 2,5 l se spotřeba paliva snížila o plných 20 %.

V modelech Legacy a Outback se objevil plochý zážehový čtyřválec 2,5 l nové generace, který dostal rozvod DOHC (dva vačkové hřídele v hlavě válce) místo dosud použivaného rozvodu SOHC (jeden vačkový hřídel). Zlepšil se točivý moment v nízkých až středních otáčkách. Podle automobilky Subaru se tento motor se vyznačuje vyváženými a atraktivními jízdními schopnostmi, pohotovou reakcí při zrychlování a nízkou spotřebou paliva. Čtyřválec bude dostupný s manuální šestistupňovou převodovkou nebo inovovanou bezestupňovou převodovkou Lineartronic (CVT).

Podle všeho v nabídce zůstane i 3,6 litrový šestiválec s výkonem 256 koní a pětistupňovou automatickou převodovkou.

Úpravy se dotkly nastavení tlumičů a pružin přední i zadní nápravy. K vyšší tuhosti podvozku a karoserie přispívá nový pomocný rám v zadní části vozu, který též stojí za vynikající jízdní stabilitou. Optimalizací prošly technické parametry tlumičů a pouzder. Díky silnějším úchytům systému zavěšení se zlepšily reakce na pokyny od řízení. Výsledkem je ještě intenzivnější požitek z jízdy a pocit jistoty za volantem Legacy.

Na přídi byla přepracována maska, světlomety a nárazník. V kabině budou k nalezení nové materiály, 3.5-palcový informační systém a lepší audio systém (připojení Bluetooth/USB/iPod). Nebudou chybět ani asistenční systémy – nový EyeSight driver s adaptivním tempomatem, brzdění před kolizí a jiné.

Subaru, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Subaru

Fotografie k článku

Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku Fotografie k článku Facelift Subaru Legacy a Outback v Japonsku
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má