Expanze AAA AUTO pokračuje

vloženo

Společnost AAA AUTO a.s. dosáhla za rok 2004 opět obchodních výsledků, kterými potvrdila, že právem patří mezi 100 nejvýznamnějších firem na českém trhu (68. místo za rok 2003). Význam těchto výsledků je ještě zřetelnější v kontextu stagnujícího automobilového trhu.

Ten podle oficiálních údajů Svazu dovozců automobilů zaznamenal v porovnání s rokem 2003 pokles 4,74 % v prodeji nových osobních a malých užitkových automobilů. Obrat AAA AUTO a.s. za prodané zboží a služby celkem dosáhl dle kvalifikovaného předběžného odhadu částky 7,9 miliardy korun, což představuje meziroční růst o 12,5 %.


V roce 2003 bylo dosaženo obratu 7,02 miliardy Kč. Počet prodaných vozů dosáhl 45 335, což je o 5,4 % více než v roce 2003, kdy se prodalo 43 012 vozů. Velmi vysoké procento vozů bylo přitom zakoupeno formou leasingu: 56 % (55 % v roce 2003). 1 %, stejně jako v předchozím roce, tvořily prodeje formou zpětného leasingu. Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO, zdůrazňuje: „Loňský rok hodnotíme jako velmi těžký, nicméně i v těchto podmínkách jsme zaznamenali nárůst.

Bylo to zejména díky našemu strategickému rozhodnutí věnovat se obchodu s kvalitními automobily nad 100 000 Kč. Odezva zákazníků jasně ukázala, že jsme dobře vystihli dlouhodobý trend v poptávce.“ Rok 2004 byl pro AAA AUTO obdobím mnoha rekordů, mezi které patřilo například i datum 17. 04. 2004, kdy bylo prodáno 194 vozů za tento jediný den, nebo týden od 15. – 21. 3., kdy se prodalo 994 vozů. Logo AAA AUTO se v roce 2004 objevilo hned na několika nových prodejních autocentrech v ČR (Pardubice, 2. autocentrum v Praze na Jižním městě, nové sídlo v Brně), ale také na Slovensku (výkupní pobočka v Košicích) a v Nizozemí (Utrecht).

Po vstupu do EU zahájila společnost AAA AUTO také prodej nových vozů, přičemž v současné době nabízí značky Opel, Chevrolet a Honda. Celkové obchodní výsledky představují velmi uspokojivé předpoklady pro další expanzi společnosti v letošním roce. Ta byla již zahájena dne 10. 1. 2005 otevřením výkupní pobočky v Bratislavě, která bude v průběhu následujícího měsíce přetransformována v prodejní autocentrum, nabízející plnou škálu služeb.

Zdroj: AAA AUTO a. s.


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Hyundai Sonata je krásné čtyřdvéřové kupé

Hyundai Sonata je krásné čtyřdvéřové kupé

Korejská automobilka ukázala zcela první fotografie nového modelu Sonata. Osmá generace Sonaty vystřídá po pěti letech za velkou louží dosavadní generaci v druhé polovině letošního roku. Zda se dostane i do Evropy, není..

GPS navigace do auta, vyplatí se dnes ještě?

GPS navigace do auta, vyplatí se dnes ještě?

Byly doby, kdy navigace v autě byly mnohem oblíbenější než dnes. S příchodem chytrých telefonů s velkými displeji, a..

Test ojetiny: Daewoo/Chevrolet Tacuma – Pod dvěma značkami jedno MPV

Test ojetiny: Daewoo/Chevrolet Tacuma – Pod dvěma značkami jedno MPV

Korejský model Tacuma nejprve vyjel pod značkou Daewoo, když však korejskou fabriku koupil Chevrolet, dostal vůz na..

Škoda Kamiq oficiálně představena, bude to hvězda Ženevy

Škoda Kamiq oficiálně představena, bude to hvězda Ženevy

Do konce roku 2022 Škoda představí více než 30 nových modelů. Novinka v podobě modelu Kamiq chce oslovit mladší..

Test ojetiny: Hyundai Accent - korejská lidovka

Test ojetiny: Hyundai Accent - korejská lidovka

Druhá generace Hyundaie Accent zaujme nízkou pořizovací cenou a většinou i slušnou výbavou. Navíc potěší příznivou..