Expanze AAA AUTO pokračuje

vloženo

Společnost AAA AUTO a.s. dosáhla za rok 2004 opět obchodních výsledků, kterými potvrdila, že právem patří mezi 100 nejvýznamnějších firem na českém trhu (68. místo za rok 2003). Význam těchto výsledků je ještě zřetelnější v kontextu stagnujícího automobilového trhu.

Ten podle oficiálních údajů Svazu dovozců automobilů zaznamenal v porovnání s rokem 2003 pokles 4,74 % v prodeji nových osobních a malých užitkových automobilů. Obrat AAA AUTO a.s. za prodané zboží a služby celkem dosáhl dle kvalifikovaného předběžného odhadu částky 7,9 miliardy korun, což představuje meziroční růst o 12,5 %.


V roce 2003 bylo dosaženo obratu 7,02 miliardy Kč. Počet prodaných vozů dosáhl 45 335, což je o 5,4 % více než v roce 2003, kdy se prodalo 43 012 vozů. Velmi vysoké procento vozů bylo přitom zakoupeno formou leasingu: 56 % (55 % v roce 2003). 1 %, stejně jako v předchozím roce, tvořily prodeje formou zpětného leasingu. Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO, zdůrazňuje: „Loňský rok hodnotíme jako velmi těžký, nicméně i v těchto podmínkách jsme zaznamenali nárůst.

Bylo to zejména díky našemu strategickému rozhodnutí věnovat se obchodu s kvalitními automobily nad 100 000 Kč. Odezva zákazníků jasně ukázala, že jsme dobře vystihli dlouhodobý trend v poptávce.“ Rok 2004 byl pro AAA AUTO obdobím mnoha rekordů, mezi které patřilo například i datum 17. 04. 2004, kdy bylo prodáno 194 vozů za tento jediný den, nebo týden od 15. – 21. 3., kdy se prodalo 994 vozů. Logo AAA AUTO se v roce 2004 objevilo hned na několika nových prodejních autocentrech v ČR (Pardubice, 2. autocentrum v Praze na Jižním městě, nové sídlo v Brně), ale také na Slovensku (výkupní pobočka v Košicích) a v Nizozemí (Utrecht).

Po vstupu do EU zahájila společnost AAA AUTO také prodej nových vozů, přičemž v současné době nabízí značky Opel, Chevrolet a Honda. Celkové obchodní výsledky představují velmi uspokojivé předpoklady pro další expanzi společnosti v letošním roce. Ta byla již zahájena dne 10. 1. 2005 otevřením výkupní pobočky v Bratislavě, která bude v průběhu následujícího měsíce přetransformována v prodejní autocentrum, nabízející plnou škálu služeb.

Zdroj: AAA AUTO a. s.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší
07.05.2018
Volkswagen Golf GTI TCR jede až 264 km/h
07.05.2018
V čem se liší zimní a letní pneu od těch celoročních?
05.05.2018
Nissan Juke po modernizaci má nové výbavy
04.05.2018
Test ojetiny: Fiat Punto II - nadčasový ital
03.05.2018
BMW 6 Gran Turismo dostalo vznětový čtyřválec, jezdí pod pět litrů
30.04.2018
Test: Lexus NX300h - auto z budoucnosti potěší spotřebou
26.04.2018
Volkswagen Golf Sportsvan nově s výhodnou výbavou Maraton Edition
25.04.2018
Nový Hyundai i20 je chytřejší a bezpečnější
24.04.2018
Ford Fiesta ST má české ceny, půl milionu nestačí
23.04.2018
Toyota Hilux ve speciální edici 2018: Nezničitelná legenda teď s nejvyšší výbavou
18.04.2018
Nové BMW M2 Competition má výkon 410 koní
16.04.2018
Test ojetiny: Hyundai Getz – konkurent Fabie stále v kurzu
11.04.2018
Audi A6 Avant si zachovalo přes sportovní tvary velký kufr