Expanze AAA AUTO pokračuje

vloženo

Společnost AAA AUTO a.s. dosáhla za rok 2004 opět obchodních výsledků, kterými potvrdila, že právem patří mezi 100 nejvýznamnějších firem na českém trhu (68. místo za rok 2003). Význam těchto výsledků je ještě zřetelnější v kontextu stagnujícího automobilového trhu.

Ten podle oficiálních údajů Svazu dovozců automobilů zaznamenal v porovnání s rokem 2003 pokles 4,74 % v prodeji nových osobních a malých užitkových automobilů. Obrat AAA AUTO a.s. za prodané zboží a služby celkem dosáhl dle kvalifikovaného předběžného odhadu částky 7,9 miliardy korun, což představuje meziroční růst o 12,5 %.


V roce 2003 bylo dosaženo obratu 7,02 miliardy Kč. Počet prodaných vozů dosáhl 45 335, což je o 5,4 % více než v roce 2003, kdy se prodalo 43 012 vozů. Velmi vysoké procento vozů bylo přitom zakoupeno formou leasingu: 56 % (55 % v roce 2003). 1 %, stejně jako v předchozím roce, tvořily prodeje formou zpětného leasingu. Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO, zdůrazňuje: „Loňský rok hodnotíme jako velmi těžký, nicméně i v těchto podmínkách jsme zaznamenali nárůst.

Bylo to zejména díky našemu strategickému rozhodnutí věnovat se obchodu s kvalitními automobily nad 100 000 Kč. Odezva zákazníků jasně ukázala, že jsme dobře vystihli dlouhodobý trend v poptávce.“ Rok 2004 byl pro AAA AUTO obdobím mnoha rekordů, mezi které patřilo například i datum 17. 04. 2004, kdy bylo prodáno 194 vozů za tento jediný den, nebo týden od 15. – 21. 3., kdy se prodalo 994 vozů. Logo AAA AUTO se v roce 2004 objevilo hned na několika nových prodejních autocentrech v ČR (Pardubice, 2. autocentrum v Praze na Jižním městě, nové sídlo v Brně), ale také na Slovensku (výkupní pobočka v Košicích) a v Nizozemí (Utrecht).

Po vstupu do EU zahájila společnost AAA AUTO také prodej nových vozů, přičemž v současné době nabízí značky Opel, Chevrolet a Honda. Celkové obchodní výsledky představují velmi uspokojivé předpoklady pro další expanzi společnosti v letošním roce. Ta byla již zahájena dne 10. 1. 2005 otevřením výkupní pobočky v Bratislavě, která bude v průběhu následujícího měsíce přetransformována v prodejní autocentrum, nabízející plnou škálu služeb.

Zdroj: AAA AUTO a. s.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu
07.01.2019
Test ojetiny: Volkswagen Golf V – pátá generace úspěchu
04.01.2019
BMW Individual M850i xDrive Coupé Night Sky - krása vesmírná
29.12.2018
Test ojetiny: Citroën C4 – auto dvou tváří
22.12.2018
Volkswagen Golf GTI TCR přichází na český trh
20.12.2018
Test: Mazda 2 není malé auto jen pro ženy
07.12.2018
Škoda Scala má po oficiální premiéře
06.12.2018
Renault Captur má nový motor 1,3 TCe
04.12.2018
Seat Tarraco v prodeji, české ceny začínají na 762 900 Kč
03.12.2018
Test ojetiny: Chevrolet Kalos – levný konkurent Fabie
20.11.2018
Kia ProCeed: Shooting brake ze Žiliny začal sjíždět z výrobních linek
17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Test ojetiny: Ford Focus – král zatáček se stále líbí
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou