Dva v jednom, to je Volkswagen Transporter Kombi Doka Plus

vloženo

Modelová řada T vstoupí do nového roku s další verzí modelu Transporter. Transporter Kombi Doka Plus překlenuje propast mezi čistě užitkovým vozidlem a komfortním osobním vozem. Příjemný jízdní komfort osobního vozu pro až šest osob v první a druhé řadě, za nimiž následuje uzavřený nákladový prostor – taková je nejdůležitější charakteristika nové modelové varianty řady T.

Dva v jednom, to je Volkswagen Transporter Kombi Doka Plus Klíčovým prvkem výbavy verze „Doka Plus“ je třímístná lavice vzadu a pevná dělicí stěna s oknem v úrovni střešního sloupku C. Interiér vozidla je tak jasně rozčleněn. Zatímco nákladový prostor je přístupný pouze zezadu, pro posádku jsou vyhrazeny až dvoje posuvné dveře. Zadní boční okna vozidla jsou navíc zaslepena plechovými panely.

Transporter Kombi Doka Plus se dodává s krátkým nebo dlouhým rozvorem. V závislosti na rozvoru činí maximální objem nákladového prostoru 3,5 nebo 4,4 m3. Zákazníci mají kromě toho na výběr dvě varianty výbavy a dvě samostatná sedadla nebo samostatné sedadlo v kombinaci s dvoumístnou lavicí pro spolujezdce v první řadě. Trendline s omyvatelnou pryžovou podlahou představuje robustnější variantu, zatímco Comfortline s odolným kobercem, velmi kvalitním bočním obložením a velkou úložnou schránkou pod třímístnou lavicí vytváří v interiéru útulnější atmosféru.

Volkswagen nabízí pro novou modelovou variantu kompletní paletu motorů od jednotky TDI s výkonem 62 kW a pohonem předních kol, přes zážehové verze a TDI o výkonu 132 kW až po TSI s výkonem 150 kW, pohonem všech kol 4MOTION a převodovkou DSG.

Vozy Transporter Kombi Doka Plus je možné již objednávat, ceny bez DPH začínají od 27 605 eur za verzi TDI 62 kW Trendline s krátkým rozvorem).

Porsche Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Dva v jednom, to je Volkswagen Transporter Kombi Doka Plus Fotografie k článku Dva v jednom, to je Volkswagen Transporter Kombi Doka Plus
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi