Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8

vloženo

Čas první generace modelu Q3 vypršel, jelikož již nedokázala po dlouhých letech na trhu držet krok s nejmodernějšími konkurenty. Model Q3 je pro čtyři kruhy velmi důležitý, jeho prodeje již dosáhly přes milion kusů. Nástupce stojí na nové podvozkové platformě MQB a o pohon se bude starat patnáctistovka TSI, dvoulitr TSI nebo dvoulitrové srdce TDI. Standardem jsou zadní posuvná sedadla.

Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8 Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8

Nové Audi Q3 sjíždí z montážní linky maďarského závodu Győr. První vozy evropským zákazníkům budou dodány v listopadu 2018.


Nové Audi Q3 ve své druhé generaci se prezentuje nejen s ještě sebevědomějším vzhledem, ale nabízí také výrazně vyšší užitnou hodnotu díky velkorysé nabídce místa, rozsáhlé variabilitě a mnoha praktickým detailům. Podobně jako vrcholné modely Audi má digitální panel přístrojů a velký displej MMI touch. Početná řešení informačních a zábavních systémů z vyšší třídy umožňují síťové propojení kompaktního SUV se svým okolím. Nové asistenční systémy podporují řidiče při parkování, ve městě a na dlouhých cestách. Navíc zvyšují úroveň komfortu, stejně jako zdokonalený podvozek.

Nové Audi Q3 má výrazně sportovnější charakter než jeho předchůdce. Mužná příď je charakterizována osmiúhelníkovým designem masky chladiče Singleframe a velkými bočními otvory pro přívod vzduchu. Masku chladiče s markantním rámečkem člení osm vertikálních příček, které umocňují charakter SUV. Světlomety jsou štíhlé a na vnitřní straně se klínovitě zužují. Audi je dodává ve třech verzích, vybavených ve všech případech technikou LED. Na vrcholu nabídky stojí světlomety Matrix LED, jejichž adaptivní dálková světla zajišťují inteligentní osvětlování vozovky.

nové audi q3

Při pohledu z profilu zaujme především symetrické stylistické řešení předních a zadních světlometů. Formálně je propojuje ramenní linie, která ve spojení s mohutnými svalnatými plochami nad podběhy kol přispívá k atletickému celkovému dojmu. V těchto konturách se projevují geny quattro značky Audi a SUV je jimi vizuálně rozšiřováno. Barevně odlišená rozšíření podběhů kol umocňují vzhled ve stylu terénních vozidel. Výrazně skloněné střešní sloupky D, podpořené dlouhým střešním spoilerem, který navíc obklopuje po obou stranách zadní okno, propůjčuje vnějšímu designu i vizuálně pozoruhodnou dynamiku.

Zákazníci mají mnoho možností, jak si své nové Audi Q3 individualizovat. Pro vnější díly na spodní části karoserie je například k dispozici kontrastní lakování, které dodává vzhledu SUV ještě intenzivnější výraz. V exteriérovém paketu S line mají nárazníky, prahové lišty a difuzor mimořádně sportovní styl. Celkem je na výběr jedenáct barev laku karoserie. Pro interiér se dodávají tři výbavové linie, které lze libovolně kombinovat se třemi exteriérovými pakety.

Interiér navazuje na vnější design sportovním charakterem, napnutými liniemi a trojrozměrně tvarovanými prvky a v mnohém připomíná modely vyšší třídy značky se čtyřmi kruhy. Přístrojová deska má dvoustupňové uspořádání. Do jejího horního dílu jsou integrovány výdechy ventilační soustavy, ve spodní části je velká, osmiúhelníková plocha se vzhledem černého panelu a širokou chromovanou lištou po obvodě, která je variací na motiv masky chladiče Singleframe. Leskle černé ozdobné obložení obklopuje centrální prvek nového konceptu ovládání v podobě displeje MMI touch, který je společně s níže umístěným ovládacím panelem klimatizace nakloněn o 10 stupňů směrem k řidiči. Tlačítkový modul pro osvětlovací funkce, který nahrazuje otočný ovladač předchůdce, je zapuštěn do ozdobného panelu po levé straně volantu. Všechny ukazatele, tlačítka a ovládací prvky jsou ergonomicky rozmístěny.

Audi vyvinulo nový koncept také v oblasti barev a materiálů. Zákazníci mají pro model Q3 na výběr tři varianty – základní verzi, Audi design selection a interiérový paket S line. Oba pakety zahrnují sportovní sedadla, která jsou na přání čalouněna kombinací kůže/umělé kůže a Alcantary. Zcela novým prvkem výbavy na přání jsou plochy na přístrojové desce a loketních opěrkách ve výplních dveří, potažené Alcantarou. Dodávají se ve třech barvách, včetně zářivě oranžové.

Paket osvětlení kontur a dekoračního osvětlení, dodávaný sériově pro Audi design selection, za tmy záměrně zvýrazňuje středovou konzolu a výplně dveří. Osvětlení je nastavitelné ve 30 barvách a osvětluje také odkládací schránku pod přístrojovou deskou a nápis quattro nad odkládací schránkou před sedadlem spolujezdce, resp. kruhy Audi ve verzích s pohonem předních kol. Dalšími atraktivními prvky výbavy na přání jsou dvouzónová klimatizace, nezávislé topení, vyhřívání volantu a panoramatické skleněné střešní okno.

Nové Audi Q3, jehož konstrukce vychází z modulární platformy MQB koncernu Volkswagen pro vozy s motorem uloženým vpředu napříč, v téměř všech rozměrech povyrostlo, a zaujímá tak postavení na vrcholu segmentu kompaktních SUV. Vnější délkou 4485 milimetrů překonává předchůdce o 97 milimetrů. Vnější šířka se zvětšila o 18 milimetrů na 1849 milimetrů. S vnější výškou 1585 milimetrů je však o 5 milimetrů nižší než první generace modelu Q3. K výrazně větší nabídce vnitřního prostoru přispělo prodloužení rozvoru o 78 milimetrů na 2681 milimetrů. Cestující si nyní mohou užívat velkorysého prostoru pro kolena a hlavu i mimořádné šířky v úrovni loktů.

Audi Q3 nabízí jako typické SUV pohodlné nastupování a dobrý výhled z vozu, zároveň ale také sportovní polohu za volantem. Na přání elektricky nastavitelná sedadla nabízejí stejný komfort jako sedadla o třídu větších vozidel.

Mimořádná je také variabilita uspořádání vnitřního prostoru. Zadní sedadla jsou podélně posuvná v rozsahu 150 milimetrů. Opěradla, rozdělená na tři díly v poměru 40:20:40, mají nastavitelný sklon v sedmi krocích. Na přání se pro cestující vzadu dodává středová loketní opěrka, do níž jsou sériově integrovány dva držáky nápojů.

V závislosti na poloze zadních sedadel a jejich opěradel nabízí zavazadlový prostor objem 530 až 675 litrů. Se sklopenými opěradly vzroste tento ukazatel na 1525 litrů. Podlaha zavazadlového prostoru může být ve třech různých úrovních, přičemž nízký práh zavazadlového prostoru 748 milimetrů nad zemí usnadňuje manipulaci s těžkými zavazadly. Nepotřebný kryt zavazadlového prostoru lze uložit pod podlahu. Na přání dodává Audi paket „Schránky a zavazadlový prostor“, který poskytuje ještě vyšší komfort na cestách. Kromě sítí na zadních stranách opěradel sedadel vpředu a odkládací schránky pod sedadlem spolujezdce zahrnuje uvedený paket mimo jiné síť v zavazadlovém prostoru a diody LED v zadním výklopném víku pro osvětlení zavazadlového prostoru nezávisle na množství přepravovaných zavazadel. Snadný přístup k zavazadlovému prostoru zajišťuje elektricky ovládané zadní výklopné víko. Ve spojení s komfortním klíčkem lze zadní víko otevřít a zavřít také příslušným pohybem nohy.

Koncept ovládání a zobrazování v rodinném SUV má zcela novou podobu, protože Audi se zcela vzdalo analogových přístrojů. Již v sériové výbavě s informačním a zábavním systémem MMI Radio ovládá řidič na multifunkčním volantu digitální panel přístrojů s úhlopříčkou 10,25 palce. O stupeň výš v nabídce výbavy na přání stojí MMI Radio plus, u něhož se může zákazník na přání rozhodnout pro panel sdružených přístrojů Audi virtual cockpit s dodatečnými funkcemi. Jeho součástí jsou například funkce MMI. Kromě rychlosti jízdy a otáček zobrazuje také informace o přehrávané hudbě a službách Audi connect. Pokud si zákazník objedná navíc navigační systém, zobrazuje panel přístrojů také navigační mapu. Řidič si může nakonfigurovat zobrazování podle svých požadavků a všechny údaje má přímo ve svém zorném poli. V kombinaci se systémem MMI Radio plus se navíc uprostřed přístrojové desky nachází displej MMI touch s úhlopříčkou 8,8 palce. Ve vrcholné verzi se systémem MMI Navigation plus má tento dotykový displej úhlopříčku 10,1 palce. Ukazatele zobrazuje Audi virtual cockpit s úhlopříčkou 10,25 palce. Na přání si může zákazník zvolit ještě lepší verzi s úhlopříčkou 12,3 palce, u níž má řidič na výběr tři různé styly zobrazení, včetně nového, mimořádně sportovního režimu.

Audi Q3 se systémem MMI Navigation plus kromě toho disponuje novým hlasovým ovládáním s rozpoznáváním hovorové řeči, které rozumí i libovolně formulovaným větám. Chytrý dialogový manažer klade v případě potřeby doplňující dotazy, umožňuje opravy, nabízí možnosti výběru a akceptuje, když se mu skočí do řeči.

MMI Navigation plus v Audi Q3 nabízí po technické stránce stejné funkce jako modely z vyšších segmentů. I v tomto ohledu stanovuje toto SUV nová měřítka v kompaktní třídě. Například navigační systém rozpoznává preference řidiče na základě projížděných tras. Na základě toho mu může předkládat vhodné návrhy tras. Jejich výpočet probíhá nejen v samotném automobilu, ale také na serverech poskytovatele mapových a navigačních služeb HERE, které za tím účelem využívají data o celkové dopravní situaci v reálném čase.

Portfolio služeb Audi connect, zahrnutých v sériové výbavě vrcholného informačního a zábavního systému, ideálně doplňuje navigační systém. Modul pro přenos dat podporuje standard LTE Advanced a prostřednictvím karty SIM (pokud je vložena do slotu SIM)  umožňuje v téměř všech evropských zemích využívání služeb Audi connect. Mezi ně patří mimo jiné dopravní zpravodajství online, vyhledávání speciálních cílů nebo údaje o parkovacích místech a čerpacích stanicích, které se zobrazují přímo na navigační mapě – v případě potřeby také s dynamickými doplňkovými informacemi, jako jsou ceny nebo dostupnost. V této oblasti využívá Audi Q3 kolektivní inteligenci vozidel s příslušnou výbavou. Tato vozidla hlásí obsazení parkovacího místa nebo jeho uvolnění, aby bylo možné ve vybraných městech sestavovat prognózy o dostupnosti parkovacích míst na ulicích. Tyto automobily se kromě toho vzájemně upozorňují na nebezpečná místa, například s mlhou nebo námrazou, a hlásí aktuální omezení rychlosti jízdy. Audi connect zahrnuje také přehrávání multimediálních souborů z internetu, aktuální internetové zpravodajství nebo přístup k Twitteru i do e-mailové schránky. Součástí výbavy je rovněž hotspot WLAN pro přenosná zařízení cestujících.

Na přání dodávaný doplňkový paket Audi connect Navigation & Infotainment plus zahrnuje další inovativní služby, mimo jiné Google Earth. Prostřednictvím satelitních snímků s vysokým rozlišením zajišťuje ještě realističtější zobrazení a usnadňuje orientaci. To samé platí pro nové, detailně zpracované modely 3D mnoha evropských velkoměst. Součástí nabídky je také hybridní přijímač rozhlasového vysílání, který v závislosti na intenzitě signálu naladěné rozhlasové stanice automaticky přepíná mezi příjmem v režimech FM, DAB nebo internetové vysílání, aby byla vždy zajištěna nejvyšší možná kvalita poslechu. Ve spojení s paketem Audi connect Navigation & Infotainment plus, dodávaným na přání, odpovídá hlasové ovládání s rozpoznáváním hovorové řeči nejen pomocí informací, uložených v automobilu, ale také s využitím detailních znalostí z cloudu, což je funkce, používaná již v novém Audi A8. Internetové porovnání zvyšuje míru úspěšného rozpoznávání řeči a vylepšuje výsledky. Pro Audi Q3 je díky tomu snadné vyhledat speciální cíle, jako je italská restaurace, horolezecká hala nebo nejbližší nákupní centrum. Zároveň jsou zobrazovány vhodné informace, jako jsou fotografie, otvírací doby a hodnocení návštěvníků.

Mnoho funkcí Audi connect sdružuje aplikace myAudi App, která propojí chytrý telefon zákazníka s novým modelem Q3. Díky tomu lze bez překážek přenášet například trasy pro navigaci. Pokud uživatel nastoupí do svého vozu, pokračuje navigace k cíli na displeji vozidla. Jakmile na konci jízdy vystoupí z vozu Q3, naviguje jej chytrý telefon k dalšímu cíli. Aplikace kromě toho umožňuje přehrávání hudby z internetu a přenos kalendáře z chytrého telefonu do MMI.

Nabídku informačních a zábavních systémů doplňují různé hardwarové moduly. Audi phone box propojí chytrý telefon majitele s anténou vozidla a zajistí jeho indukční nabíjení. Pro přehrávání hudby z přehrávače MP3, flash disku USB nebo chytrého telefonu prostřednictvím reproduktorů automobilu nabízí Audi Q3 dva vstupy USB, z nichž jeden odpovídá novému typu C, jenž se vyznačuje rychlejší přenosovou rychlostí a jednoduchým připojením díky symetrickému konektoru. Pro cestující na sedadlech vzadu jsou k dispozici dva vstupy USB a jedna 12V zásuvka. Audi smartphone interface zajistí propojení s mobilními telefony iOS a Android. Ve spojení s navigačním systémem je připojení telefonu iPhone dokonce bezkabelové. Systémy Apple Car Play nebo Android Auto přenesou ovládací a zobrazovací rozhraní telefonu na displej MMI.  *Apple car play a Android Auto nejsou výrobci těchto programů oficiálně podporovány v ČR.

Prostorový zvuk zajišťuje prémiový audiosystém Bang & Olufsen. Virtuální zvuk ve formátu 3D je vytvářen čtyřmi doplňkovými reproduktory na přístrojové desce a jedním reproduktorem v každém střešním sloupku D. Speciální algoritmus, který značka Audi vyvinula společně s Fraunhoferovým institutem, propůjčuje zvukovému obrazu velkou šířku a hloubku, což interiér modelu Audi Q3 akusticky zvětšuje. Audiosystém používá celkem 15 reproduktorů, napájených zesilovačem o celkovém výkonu 680 W.

Nové Audi Q3 zaujímá postavení na vrcholu své třídy také v oblasti asistenčních systémů. Mezi nejvýznamnější novinky patří adaptivní jízdní asistent, který je na přání k dispozici v kombinaci s převodovkou S tronic. Adaptivní jízdní asistent kombinuje funkce adaptivního tempomatu, asistenta pro jízdu v dopravní koloně a asistenta pro jízdu v jízdním pruhu. Řidiče tak podporuje při řízení v příčném i podélném směru, což je zejména při cestování na dlouhé vzdálenosti výrazným zvýšením komfortu. To samé platí pro asistenta pro sledování slepého úhlu. Pokud oba radarové senzory na zádi rozpoznají vozidlo ve slepém úhlu nebo vozidlo, které se rychle přibližuje zezadu, rozsvítí se v příslušném vnějším zpětném zrcátku výstražná dioda LED.

Audi Q3 usnadňuje řidiči manévrování mimo jiné parkovacím asistentem, který zajistí automatické řízení vozidla při zajíždění na parkovací místo nebo vyjíždění z něj. Řidič musí pouze přidávat plyn, brzdit a řadit. Chce-li couvat z příčného parkovacího místa nebo úzkého vjezdu, aktivuje se asistent pro sledování vozidel přijíždějících ze stran. Tento systém sleduje okolí za vozidlem a po jeho stranách dvěma radarovými senzory a upozorňuje řidiče v kritických situacích. Další užitečnou funkcí jsou čtyři kamery, sledující okolí vozidla. Prostorový kamerový systém zobrazuje bezprostřední okolí vozu Audi Q3 při jízdě rychlostí až 10 km/h na velkém displeji informačního a zábavního systému. Pomocí dotykového ovládání může řidič přepínat mezi různými náhledy. Kromě virtuálního pohledu seshora, zobrazování situace za vozem při couvání a panoramatického pohledu v rozsahu 180° vpředu a vzadu má řidič k dispozici také detailní pohled na přední a zadní kola. Řidič tak může se svým vozem precizně zaparkovat s bezpečným odstupem od obrubníku.

Audi Q3 je sériově vybaveno bezpečnostním systémem Audi pre sense front, který radarovými senzory rozpoznává kritické situace s chodci, cyklisty a ostatními vozidly, a upozorňuje na ně řidiče vizuálně, akusticky a hapticky. V případě potřeby začne brzdit s maximální intenzitou. K sériové výbavě patří rovněž asistent upozorňující na vyjetí vozidla z jízdního pruhu, který je aktivní od cca 60 km/h a pomáhá zabránit nechtěnému opuštění jízdního pruhu. Pokud řidič nezapnul ukazatele směru a vozidlo směřuje k přejetí podélné čáry, vymezující jízdní pruh, podpoří systém řidiče korigujícími zásahy do řízení. Na přání si může řidič nastavit dodatečné vibrace volantu.

Podvozek Audi Q3 se vyznačuje pozoruhodnou všestranností, která zajišťuje obratnost ve městě, agilitu na silnici mimo město a vyvážené jízdní vlastnosti na dálnici. Nová generace si zachovává sportovní charakter předchůdce při výrazném zvýšení jízdního komfortu. Nové SUV účinně pohlcuje rázy při přejezdu nerovností vozovky a k plavnosti jízdy přispívá také delší rozvor. Na přání dodávaný podvozek s adaptivními tlumiči je vybaven senzory pohybu všech čtyř kol, jakož i senzory příčného a podélného zrychlení. Na základě naměřených hodnot se přizpůsobuje charakteristika tlumičů stavu vozovky a jízdní situaci. Výsledkem je ještě vyšší úroveň jízdní dynamiky i komfortu odpružení. Alternativně se dodává sportovní podvozek – sériová výbava s exteriérovým paketem S line – s tužší charakteristikou pružin a tlumičů a progresivní řízení. Převod řízení je u něj s rostoucím úhlem natočení volantu strmější, což významně přispívá k „lehkonohému“ charakteru nového modelu Audi Q3.

Zákazník si může na přání objednat systém řízení jízdní dynamiky Audi drive select, jehož prostřednictvím si může podle potřeby přizpůsobit nastavení svého vozu. K dispozici je šest jízdních režimů auto, comfort, dynamic, offroad, efficiency a individual, které ovlivňují charakteristiku pedálu plynu, řízení, řazení převodovky S tronic a adaptivních tlumičů. Na přání dodává Audi asistenta pro sjíždění strmých svahů, který se aktivuje stisknutím tlačítka a při jízdě v terénu udržuje nastavenou rychlost jízdy.

Přední náprava kompaktního SUV využívá vzpěry typu McPherson, zadní náprava má náročnou čtyřprvkovou konstrukci. Rozchod kol činí 1584 milimetrů vpředu a 1577 milimetrů vzadu. Průměr nabízených kol z lehké slitiny sahá od 17, resp. 18 palců – v závislosti na verzi exteriéru – až do 20 palců. Dvacetipalcová kola dodává společnost Audi Sport GmbH a jsou vybavena pneumatikami rozměru 255/40.

V době zahájení prodeje bude Audi nabízet nové Q3 se čtyřmi motory, třemi jednotkami TFSI a jednou jednotkou TDI. Jejich výkony sahají od 110 kW (150 k) do 169 kW (230 k). Všechny čtyři motory jsou čtyřválce s přímým vstřikováním paliva a přeplňováním výfukovým turbodmychadlem, které poskytují vynikající výkonové parametry a vyznačují se kultivovaným během a hospodárným provozem. Také všechny agregáty TFSI mají filtr pevných částic.

Vstupní verze je poháněna zážehovým motorem 1,5 litru s výkonem 110 kW (150 k) a točivým  momentem 250 N.m, jehož hospodárnost zvyšuje systém deaktivace válců (Cylinder on demand), který při nízkém zatížení přechodně deaktivuje dva válce. Audi Q3 35 TFSI bude v době zahájení prodeje sjíždět z montážní linky s rychle řadicí sedmistupňovou převodovkou S tronic a pohonem předních kol. Na podzim bude následovat verze s šestistupňovou mechanickou převodovkou.

Dvoulitrový zážehový motor modelu Audi Q3 40 TFSI poskytuje nejvyšší výkon 140 kW (190 k) a maximální točivý moment 320 N.m. Jeho výkonnější verze pro Audi Q3 45 TFSI disponuje hodnotami 169 kW (230 k) a 350 N.m, které jsou zárukou sportovních jízdních výkonů. Oba motory jsou sériově kombinovány se sedmistupňovou převodovkou S tronic a jejich hnací síla je přenášena na vozovku prostřednictvím pohonu všech kol quattro s hydraulicky ovládanou mezinápravovou vícelamelovou spojkou. Jeho elektronická řídicí jednotka kombinuje maximální potěšení z jízdy s mimořádnou stabilitou a excelentní trakcí.

Nabídka vznětových motorů začíná agregátem 2,0 litru s výkonem 110 kW (150 k) a točivým momentem 340 N.m. Q3 35 TDI bude zpočátku k dispozici s mechanickou převodovkou a pohonem quattro. O trochu později budou moci zákazníci objednávat také verzi se sedmistupňovou převodovkou S tronic a pohonem předních kol. Po uvedení na trh rozšíří nabídku motorů jednotka 2.0 TDI o výkonu 140 kW (190 k).

Kompaktní SUV bude sériově vybaveno digitálním panelem přístrojů, audiosystémem MMI Radio včetně rozhraní Bluetooth, multifunkčním volantem obšitým kůží, klimatizací a světlomety LED. Mimořádnou variabilitu umožňují podélně posuvná zadní sedadla s nastavitelným sklonem opěradel, výškově nastavitelná podlaha zavazadlového prostoru a četné odkládací schránky. Sériová výbava zahrnuje také asistenční systémy, mezi něž patří upozorňování na vyjetí z jízdního pruhu, Audi pre sense front, senzor deště/světla a nastavitelný omezovač rychlosti jízdy.

U příležitosti uvedení nového modelu na trh nabídne Audi svým zákazníkům speciální edici s mnoha atraktivními prvky výbavy na přání. Mimořádně sportovní vzhled jí dodává exteriérový paket S line, u něhož je navíc barevně zvýrazněno mnoho detailů. Součástí výbavy je také sportovní podvozek s 20“ koly a světlomety Matrix LED. Speciální edice má exkluzivně černé kruhy loga Audi na masce chladiče Singleframe a černé označení modelu na zádi. Pro karoserii jsou na výběr laky v odstínech oranžová Puls a šedá Chronos. Mezi nejdůležitější prvky vnitřní výbavy patří sportovní sedadla se specifickým kontrastním prošíváním, kůží obšitý volant s dole zploštělým věncem, osvětlení kontur a dekorační osvětlení, jakož i ozdobná obložení se vzhledem hliníku. Části přístrojové desky a loketní opěrky ve výplních dveří jsou potaženy Alcantarou.


redakce, Audi

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8 Fotografie k článku Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8 Fotografie k článku Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8 Fotografie k článku Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8 Fotografie k článku Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8 Fotografie k článku Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8 Fotografie k článku Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8 Fotografie k článku Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8 Fotografie k článku Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

07.12.2018
Škoda Scala má po oficiální premiéře
06.12.2018
Renault Captur má nový motor 1,3 TCe
04.12.2018
Seat Tarraco v prodeji, české ceny začínají na 762 900 Kč
03.12.2018
Test ojetiny: Chevrolet Kalos – levný konkurent Fabie
20.11.2018
Kia ProCeed: Shooting brake ze Žiliny začal sjíždět z výrobních linek
17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Test ojetiny: Ford Focus – král zatáček se stále líbí
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou
12.11.2018
Víte, co všechno dnes umí nejlepší autokamera?
11.11.2018
Test ojetiny: Ford Fusion 1.4i (video)
08.11.2018
Mitsubishi Space Star má české ceny, v základu přijde na 239 850 Kč
07.11.2018
Jak bude vypadat interiér Škody Scala a jak velký bude mít kufr?
04.11.2018
Nový Peugeot Partner je tady, ceny od 390 000 Kč
01.11.2018
Připravte si 1,2 milionu korun, Cupra Ateca je tady!
31.10.2018
Test ojetiny: Renault Modus – vzácný návštěvník bazaru
30.10.2018
Jak nejlépe připravit auto na zimu a tuhé mrazy?
25.10.2018
Model T-Cross představen, je to nejmenší SUV Volkswagenu