Další krok k transparentnímu trhu ojetin: Auto ESA dodává k prodávaným vozům Certifikát kontroly

vloženo

Společnost Auto ESA, jako vůbec první český prodejce ojetých vozidel v České republice, začala dodávat k prodávaným vozům „Certifikát kontroly vozu“.

Další krok k transparentnímu trhu ojetin: Auto ESA dodává k prodávaným vozům Certifikát kontroly Další krok k transparentnímu trhu ojetin: Auto ESA dodává k prodávaným vozům Certifikát kontroly

Certifikát, který vydává společnost Automotive Support Group, s.r.o., je výsledkem spolupráce společností TÜV NORD Czech a Cebia. Dokument dává zákazníkům informaci o prověření čtrnácti klíčových parametrů a konkrétní vůz hodnotí na škále sedmi hvězdiček.


„Opětovné získání certifikace od společnosti TÜV NORD Czech s sebou přineslo další přísné požadavky na kvalitu poskytovaných služeb a na kvalitu jednotlivých procesů jak v oblasti výkupu, tak i v oblasti vlastního prodeje,“ říká Pavel Foltýn z Auto ESA. Podle Foltýna je nutné neustále reagovat na požadavky trhu a nabízet vozy s maximálním možným stupněm prověření. Auto ESA proto jenom za prvních šest měsíců letošního roku investovala do systému prověřování vozidel částku 7 miliónů korun. „Nový Certifikát kontroly vozu je další garancí pro zákazníky, že nabízené vozy prošly nejen detailní vstupní kontrolou, ale také že jsou prodávány v rámci certifikovaných procesů, během kterých bylo prověřeno 14 důležitých parametrů týkajících se předmětného vozu“. Na základě výsledku kontroly jednotlivých bodů pak algoritmus vygeneruje hodnocení vozu na škále sedmi hvězdiček.

Kontrola vozu se zaměřuje na prověření následujících parametrů:

1.    Kontrola VIN
2.    Kontrola odcizení
3.    Kontrola financování
4.    Kontrola data registrace
5.    Kontrola najetých kilometrů
6.    Kontrola stavu tachometru
7.    Kontrola původu
8.    Kontrola platby ekologické daně
9.    Kontrola odvedené DPH
10.    Kontrola vážné havárie
11.    Kontrola registrace
12.    Kontrola poškození povodní
13.    Kontrola typu motoru
14.    Kontrola identifikátorů vozidla

Podle Auto ESA vybírá v současné době až 90 % procent zákazníků autobazar podle dostupných referencí a dále na základě kvality a množství poskytovaných informací o prodávaných vozidlech. Certifikát je proto součástí smluvní dokumentace, kterou zákazník obdrží k vozu. „Ročně investujeme přibližně 12 - 14 milionů korun do prověřování vozidel. Přesto bude Certifikát dodáván k vozidlům zcela zdarma“, uzavírá Foltýn. Podle něj to je další příspěvek k větší transparentnosti trhu s ojetými vozy, kde se zákazníci dostávají k relevantním informacím velice obtížně. 


Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik