Co se děje s autem než opustí brány továrny?

vloženo

Z výrobních pásů automobilky TPCA v Kolíně sjíždějí trojčata Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1, které jsou svými rozměry určeny zejména do městského provozu. Než opustí brány výrobního závodu, musejí projít kontrolou kvality.

Co se děje s autem než opustí brány továrny? Po všech procesech výroby, kde se auta rodí ze svitku plechu na lisovně, přes svařovnu, lakovnu a finální montáž, se trojčata vydají na kontrolu kvality, kde je specialisté pečlivě prověřují před tím, než automobily opustí TPCA a dostanou se ke svým zákazníkům.

Závod TPCA zajišťuje komplexní kvalitu od vstupních dílů od dodavatelů až po finální produkt. Hlavními zásadami jsou nepropustit závadu – automobil nesmí opustit brány TPCA s byť sebemenší vadou, a také transparentnost. Každá závada je dokonale vyšetřena a zpětná vazba jde k jejímu původci, ať je to dodavatel, některá z částí naší výroby nebo samotná konstrukce (design). Abychom tyto přísné standardy mohli dodržet, putuje auto nejdříve do statické inspekce, kde zaměstnanci prohlíží vozy jedoucí po páse a odhalují závady na interiéru, exteriéru či specifikaci.



Na konci statické inspekce je nastartován motor a následuje dynamická (funkční) inspekce – seřízení světel, kontrola motoru, brzd, akcelerace. Nechybí samozřejmě ani kontrola těsnosti jak provozních kapalin v takzvané “jámě”, tak i karoserie – za tímto účelem putují vozy do sprchy. Tím základní část kontroly končí a vozy se přímo na oddělení kontroly kvality připravují pro dopravu k zákazníkům. To, že vše funguje v pořádku, hlídá audit kvality. Namátkou si vybírá vozy a testuje je v zátěži - na testovací dráze či různých površích, ve speciální laboratoři se pak měří emise i kontrolují materiály jednotlivých dílů.



Poslední část kontroly kvality - oddělení investigace pak zjišťuje příčiny nalezených závod pro zajištění transparentní zpětné vazby původci daného problému. Ti nejzkušenější pracovníci zde analyzují specifické abnormality a výsledky svého zkoumání předávají zpět na výrobní shopy či dodavatelům.

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny? Fotografie k článku Co se děje s autem než opustí brány továrny?
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer