Co můžete získat s povinným ručením

vloženo

Povinné ručení tu není jen od toho, aby vám znepříjemňovalo život a tahalo z vás peníze. Mělo by se jednat především o službu, která bude sloužit vám jako platícímu zákazníkovi. Mnoho pojišťoven si bohužel tento fakt neuvědomuje a spoléhá na lhostejnost svých klientů, že budou slepě platit. Částky za povinné ručení se pak některým mohou každým rokem šplhat o kousek výše. Pak je ovšem otázkou, jak dlouho necháte vodu vřít, než vypnete sporák.

Co můžete získat s povinným ručením Co můžete získat s povinným ručením

Možná jste si zkoušeli vypočítat povinné ručení na internetu, abyste zjistili, která pojišťovna by vám mohla nabídnout výhodnější podmínky. Při porovnávání se ovšem není vhodné řídit pouze cenou. Cenu samotnou ovlivňuje množství faktorů a obrovský vliv mají především bonusy, které získáváte bezškodným průběhem pojistného období, jinak řečeno za to, že nemáte na pojišťovně nahlášeny žádné nehody. Cena pak za velké množství bonusů výrazně klesá. V případě, že jste nový pojištěnec, bonusy nemáte žádné, tak nejsou rozdíly v cenách u různých pojišťoven tak markantní. V takovém případě se zaměřte spíše na doplňkové služby, které můžete u různých pojišťoven dostat zdarma.


A o jaké služby běžně může jít? Povinné ručení se naštěstí pro nás, v mnohém postupně přibližuje havarijnímu pojištění. Mohou za to právě doplňkové služby, které pojišťovny nabízejí, aby se odlišily od konkurence a pojistili jste se právě u nich. Díky tomu tak můžete k povinnému ručení dostat zdarma například pojištění dopravních pokut, pojištění proti škodám způsobeným zvěří a to při jízdě, i u zaparkovaného auta (pokud by vám například zvíře nahlodalo kabely), nebo pojištění zavazadel uložených v autě. Případnou změnu povinného ručení musíte provést pomocí doporučeného dopisu nebo osobně nejpozději šest týdnů před výročním dnem, což je den, od kdy je pojištění platné.


Salve Finance

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu