Co můžete získat s povinným ručením

vloženo

Povinné ručení tu není jen od toho, aby vám znepříjemňovalo život a tahalo z vás peníze. Mělo by se jednat především o službu, která bude sloužit vám jako platícímu zákazníkovi. Mnoho pojišťoven si bohužel tento fakt neuvědomuje a spoléhá na lhostejnost svých klientů, že budou slepě platit. Částky za povinné ručení se pak některým mohou každým rokem šplhat o kousek výše. Pak je ovšem otázkou, jak dlouho necháte vodu vřít, než vypnete sporák.

Co můžete získat s povinným ručením

Možná jste si zkoušeli vypočítat povinné ručení na internetu, abyste zjistili, která pojišťovna by vám mohla nabídnout výhodnější podmínky. Při porovnávání se ovšem není vhodné řídit pouze cenou. Cenu samotnou ovlivňuje množství faktorů a obrovský vliv mají především bonusy, které získáváte bezškodným průběhem pojistného období, jinak řečeno za to, že nemáte na pojišťovně nahlášeny žádné nehody. Cena pak za velké množství bonusů výrazně klesá. V případě, že jste nový pojištěnec, bonusy nemáte žádné, tak nejsou rozdíly v cenách u různých pojišťoven tak markantní. V takovém případě se zaměřte spíše na doplňkové služby, které můžete u různých pojišťoven dostat zdarma.

A o jaké služby běžně může jít? Povinné ručení se naštěstí pro nás, v mnohém postupně přibližuje havarijnímu pojištění. Mohou za to právě doplňkové služby, které pojišťovny nabízejí, aby se odlišily od konkurence a pojistili jste se právě u nich. Díky tomu tak můžete k povinnému ručení dostat zdarma například pojištění dopravních pokut, pojištění proti škodám způsobeným zvěří a to při jízdě, i u zaparkovaného auta (pokud by vám například zvíře nahlodalo kabely), nebo pojištění zavazadel uložených v autě. Případnou změnu povinného ručení musíte provést pomocí doporučeného dopisu nebo osobně nejpozději šest týdnů před výročním dnem, což je den, od kdy je pojištění platné.


Salve Finance

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer