Co můžete získat s povinným ručením

vloženo

Povinné ručení tu není jen od toho, aby vám znepříjemňovalo život a tahalo z vás peníze. Mělo by se jednat především o službu, která bude sloužit vám jako platícímu zákazníkovi. Mnoho pojišťoven si bohužel tento fakt neuvědomuje a spoléhá na lhostejnost svých klientů, že budou slepě platit. Částky za povinné ručení se pak některým mohou každým rokem šplhat o kousek výše. Pak je ovšem otázkou, jak dlouho necháte vodu vřít, než vypnete sporák.

Co můžete získat s povinným ručením

Možná jste si zkoušeli vypočítat povinné ručení na internetu, abyste zjistili, která pojišťovna by vám mohla nabídnout výhodnější podmínky. Při porovnávání se ovšem není vhodné řídit pouze cenou. Cenu samotnou ovlivňuje množství faktorů a obrovský vliv mají především bonusy, které získáváte bezškodným průběhem pojistného období, jinak řečeno za to, že nemáte na pojišťovně nahlášeny žádné nehody. Cena pak za velké množství bonusů výrazně klesá. V případě, že jste nový pojištěnec, bonusy nemáte žádné, tak nejsou rozdíly v cenách u různých pojišťoven tak markantní. V takovém případě se zaměřte spíše na doplňkové služby, které můžete u různých pojišťoven dostat zdarma.

A o jaké služby běžně může jít? Povinné ručení se naštěstí pro nás, v mnohém postupně přibližuje havarijnímu pojištění. Mohou za to právě doplňkové služby, které pojišťovny nabízejí, aby se odlišily od konkurence a pojistili jste se právě u nich. Díky tomu tak můžete k povinnému ručení dostat zdarma například pojištění dopravních pokut, pojištění proti škodám způsobeným zvěří a to při jízdě, i u zaparkovaného auta (pokud by vám například zvíře nahlodalo kabely), nebo pojištění zavazadel uložených v autě. Případnou změnu povinného ručení musíte provést pomocí doporučeného dopisu nebo osobně nejpozději šest týdnů před výročním dnem, což je den, od kdy je pojištění platné.


Salve Finance

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

30.03.2017
Test ojetiny: BMW 320d xDrive – Ojetina? Vážně?!
29.03.2017
Autodrom Most se potýká s existenčními problémy, mohou za to radní města Mostu!
29.03.2017
Škoda Vision E - předobraz elektrického a autonomního Kodiaqu Coupé?
27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?