Co můžete získat s povinným ručením

vloženo

Povinné ručení tu není jen od toho, aby vám znepříjemňovalo život a tahalo z vás peníze. Mělo by se jednat především o službu, která bude sloužit vám jako platícímu zákazníkovi. Mnoho pojišťoven si bohužel tento fakt neuvědomuje a spoléhá na lhostejnost svých klientů, že budou slepě platit. Částky za povinné ručení se pak některým mohou každým rokem šplhat o kousek výše. Pak je ovšem otázkou, jak dlouho necháte vodu vřít, než vypnete sporák.

Co můžete získat s povinným ručením Co můžete získat s povinným ručením

Možná jste si zkoušeli vypočítat povinné ručení na internetu, abyste zjistili, která pojišťovna by vám mohla nabídnout výhodnější podmínky. Při porovnávání se ovšem není vhodné řídit pouze cenou. Cenu samotnou ovlivňuje množství faktorů a obrovský vliv mají především bonusy, které získáváte bezškodným průběhem pojistného období, jinak řečeno za to, že nemáte na pojišťovně nahlášeny žádné nehody. Cena pak za velké množství bonusů výrazně klesá. V případě, že jste nový pojištěnec, bonusy nemáte žádné, tak nejsou rozdíly v cenách u různých pojišťoven tak markantní. V takovém případě se zaměřte spíše na doplňkové služby, které můžete u různých pojišťoven dostat zdarma.


A o jaké služby běžně může jít? Povinné ručení se naštěstí pro nás, v mnohém postupně přibližuje havarijnímu pojištění. Mohou za to právě doplňkové služby, které pojišťovny nabízejí, aby se odlišily od konkurence a pojistili jste se právě u nich. Díky tomu tak můžete k povinnému ručení dostat zdarma například pojištění dopravních pokut, pojištění proti škodám způsobeným zvěří a to při jízdě, i u zaparkovaného auta (pokud by vám například zvíře nahlodalo kabely), nebo pojištění zavazadel uložených v autě. Případnou změnu povinného ručení musíte provést pomocí doporučeného dopisu nebo osobně nejpozději šest týdnů před výročním dnem, což je den, od kdy je pojištění platné.


Salve Finance

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte