Citroënu C4 Picasso se daří a stává se lídrem mezi MPV

vloženo

Nový Citroën C4 Picasso, který od uvedení do provozu v loňském roce registruje již 160 000 prodaných kusů, z toho 100 000 kusů od začátku roku, znamená skutečný obchodní úspěch. Nyní se prosazuje i vůči konkurenci a zaujímá místo evropského lídra v segmentu MPV.

Citroënu C4 Picasso se daří a stává se lídrem mezi MPV Generální ředitelka značky Citroën Linda Jackson uvedla: „Rok po uvedení vozu nový Citroën C4 Picasso se jeho vynikající prodejní dynamika potkává s kladným přijetím tisku, který mu od začátku udělil již řadu cen, jako je například prestižní ocenění „Zlatý volant“ v Německu. Nový Citroën C4 Picasso v sobě koncentruje to nejlepší z MPV a z know-how značky v oblasti designu, komfortu a technologií, a to vše s optimálními uživatelskými náklady. Naprosto tak odpovídá očekáváním dnešních zákazníků a jeho evropské prvenství je toho nejlepším důkazem!

Nový Citroën C4 Picasso, který byl uveden na trh v červnu 2013 v pětimístné verzi a v září 2013 v sedmimístné verzi (Grand C4 Picasso), každý měsíc potvrzuje svou přitažlivost pro zákazníky:
  • o úspěch obou tvarů karoserie v nabídce: více než 49 % prodejů se týká pětimístné verze a 51 % sedmimístné verze;
  • o nejatraktivnější jsou nejlépe vybavené modely: téměř 2/3 prodejů se týká nejbohatších verzí výbavy
  • o 4. místo mezi nejoceňovanějšími osobními vozy podnikových flotil ve Francii (4. místo mezi všemi segmenty, 1. místo mezi MPV), zejména díky emisím CO2 „best in class“ v této kategorii (od 96 g/km).
V České republice je nový Citroën C4 Picasso na třetím místě v kategorii MPV. 746 registrovaných vozů představuje 14,2 % podílu na trhu a je to výsledek o 3,5% lepší než za období leden-říjen 2013. Navíc je Citroën C4 Picasso držitelem ocenění Best Cars 2014 v ČR udělované časopisem Auto Motor a Sport a pyšní se i titulem AutoDesign Awards 2014 v kategorii MPV.

Nový Citroën C4 Picasso přišel s novou koncepcí MPV a opakuje tak odvahu svých předchůdců. Přidává další kapitolu do „success story“ MPV Citroën s podpisem „Picasso“ (Xsara Picasso, C4 Picasso, C3 Picasso), kterých se do dnešního dne prodalo více než 3,3 milionů kusů. Už jen toto číslo ilustruje know-how a legitimitu značky Citroën na tomto segmentu trhu.

CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport