Citroënu C4 Picasso se daří a stává se lídrem mezi MPV

vloženo

Nový Citroën C4 Picasso, který od uvedení do provozu v loňském roce registruje již 160 000 prodaných kusů, z toho 100 000 kusů od začátku roku, znamená skutečný obchodní úspěch. Nyní se prosazuje i vůči konkurenci a zaujímá místo evropského lídra v segmentu MPV.

Citroënu C4 Picasso se daří a stává se lídrem mezi MPV Generální ředitelka značky Citroën Linda Jackson uvedla: „Rok po uvedení vozu nový Citroën C4 Picasso se jeho vynikající prodejní dynamika potkává s kladným přijetím tisku, který mu od začátku udělil již řadu cen, jako je například prestižní ocenění „Zlatý volant“ v Německu. Nový Citroën C4 Picasso v sobě koncentruje to nejlepší z MPV a z know-how značky v oblasti designu, komfortu a technologií, a to vše s optimálními uživatelskými náklady. Naprosto tak odpovídá očekáváním dnešních zákazníků a jeho evropské prvenství je toho nejlepším důkazem!

Nový Citroën C4 Picasso, který byl uveden na trh v červnu 2013 v pětimístné verzi a v září 2013 v sedmimístné verzi (Grand C4 Picasso), každý měsíc potvrzuje svou přitažlivost pro zákazníky:
  • o úspěch obou tvarů karoserie v nabídce: více než 49 % prodejů se týká pětimístné verze a 51 % sedmimístné verze;
  • o nejatraktivnější jsou nejlépe vybavené modely: téměř 2/3 prodejů se týká nejbohatších verzí výbavy
  • o 4. místo mezi nejoceňovanějšími osobními vozy podnikových flotil ve Francii (4. místo mezi všemi segmenty, 1. místo mezi MPV), zejména díky emisím CO2 „best in class“ v této kategorii (od 96 g/km).
V České republice je nový Citroën C4 Picasso na třetím místě v kategorii MPV. 746 registrovaných vozů představuje 14,2 % podílu na trhu a je to výsledek o 3,5% lepší než za období leden-říjen 2013. Navíc je Citroën C4 Picasso držitelem ocenění Best Cars 2014 v ČR udělované časopisem Auto Motor a Sport a pyšní se i titulem AutoDesign Awards 2014 v kategorii MPV.

Nový Citroën C4 Picasso přišel s novou koncepcí MPV a opakuje tak odvahu svých předchůdců. Přidává další kapitolu do „success story“ MPV Citroën s podpisem „Picasso“ (Xsara Picasso, C4 Picasso, C3 Picasso), kterých se do dnešního dne prodalo více než 3,3 milionů kusů. Už jen toto číslo ilustruje know-how a legitimitu značky Citroën na tomto segmentu trhu.

CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi