Citroën představuje C8 modelového roku 2004

vloženo

Velkoprostorový vůz C8 je vrcholem nabídky luxusních modelů značky Citroën. Od svého uvedení na trh v roce 2002 se stal jednou z referencí bezpečnosti, cestovního pohodlí, variability i moderních technologií. Nový modelový rok, který Citroën uvádí na trh právě v těchto dnech, bezpochyby přispěje ke stále rostoucímu prodejnímu úspěchu modelu C8.

Český trh velkoprostorových luxusních vanů zaznamenal v průběhu pěti prvních měsíců roku 2004 mírný meziroční pokles o 7 procent. Společnost CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. však ve stejném období zaznamenala stále sílící prodejní úspěch modelu C8, pro který se rozhodlo 41 nových zákazníků. Oproti stejnému období roku 2003 tak prodej Citroënu C8 na českém trhu vzrostl o více než 41 procent. Citroën C8 se tak ostatně stal nejúspěšnějším "Eurovanem" na českém trhu. Společný program koncernů PSA Peugeot Citroen a Fiat Auto, zaměřený na sdílený vývoj a výrobu velkoprostorových vozů, je v České republice kromě Citroënu C8 zastoupen i Peugeotem 807 a Fiatem Ulysse. C8 modelového roku 2004 nabídne všechny "tradiční" přednosti - vysokou úroveň bezpečnosti (potvrzenou získáním nejvyššího hodnocení pěti hvězdiček v nárazových testech EuroNCAP), mimořádně prostorný a variabilní interiér a širokou standardní výbavu. Koncové zákaznické ceny ani standardní výbava jednotlivých verzí C8 modelového roku 2004 se nemění.


Citroën však dále rozšířil možnost přizpůsobení vozu individuálnímu vkusu každého zákazníka. Paleta barev byla rozšířena o jasně červený perleťový lak Profond, který decentně kontrastuje s chromovanými prvky karoserie. Nabídka čalounění všech verzí nyní zahrnuje komfortní velurové čalounění Memphis v šedohnědém odstínu.

Nabídka motorů modelové řady C8 2004 nadále zůstává v osvědčeném složení. Hlavní "hvězdou" jistě zůstane moderní vznětový motor 2.2 HDi 16V (max. výkon 94 kW / 130 k při 4 000 ot./min, max. točivý moment 314 Nm při 2 000 ot. / min), který je dodáván výhradně se 6-ti stupňovou manuální převodovkou. Tento výkonný motor se těší stále rostoucí oblibě zákazníků - na celkovém prodeji modelu C8 se podílí více než 80 procenty.

Zdroj: CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
04.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Test ojetiny: Peugeot 208 - návrat ke slávě
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách