Citroën představuje C8 modelového roku 2004

vloženo

Velkoprostorový vůz C8 je vrcholem nabídky luxusních modelů značky Citroën. Od svého uvedení na trh v roce 2002 se stal jednou z referencí bezpečnosti, cestovního pohodlí, variability i moderních technologií. Nový modelový rok, který Citroën uvádí na trh právě v těchto dnech, bezpochyby přispěje ke stále rostoucímu prodejnímu úspěchu modelu C8.

Ilustrační foto k článku Citroën představuje C8 modelového roku 2004 Český trh velkoprostorových luxusních vanů zaznamenal v průběhu pěti prvních měsíců roku 2004 mírný meziroční pokles o 7 procent. Společnost CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. však ve stejném období zaznamenala stále sílící prodejní úspěch modelu C8, pro který se rozhodlo 41 nových zákazníků. Oproti stejnému období roku 2003 tak prodej Citroënu C8 na českém trhu vzrostl o více než 41 procent. Citroën C8 se tak ostatně stal nejúspěšnějším "Eurovanem" na českém trhu. Společný program koncernů PSA Peugeot Citroen a Fiat Auto, zaměřený na sdílený vývoj a výrobu velkoprostorových vozů, je v České republice kromě Citroënu C8 zastoupen i Peugeotem 807 a Fiatem Ulysse. C8 modelového roku 2004 nabídne všechny "tradiční" přednosti - vysokou úroveň bezpečnosti (potvrzenou získáním nejvyššího hodnocení pěti hvězdiček v nárazových testech EuroNCAP), mimořádně prostorný a variabilní interiér a širokou standardní výbavu. Koncové zákaznické ceny ani standardní výbava jednotlivých verzí C8 modelového roku 2004 se nemění.

Citroën však dále rozšířil možnost přizpůsobení vozu individuálnímu vkusu každého zákazníka. Paleta barev byla rozšířena o jasně červený perleťový lak Profond, který decentně kontrastuje s chromovanými prvky karoserie. Nabídka čalounění všech verzí nyní zahrnuje komfortní velurové čalounění Memphis v šedohnědém odstínu.

Nabídka motorů modelové řady C8 2004 nadále zůstává v osvědčeném složení. Hlavní "hvězdou" jistě zůstane moderní vznětový motor 2.2 HDi 16V (max. výkon 94 kW / 130 k při 4 000 ot./min, max. točivý moment 314 Nm při 2 000 ot. / min), který je dodáván výhradně se 6-ti stupňovou manuální převodovkou. Tento výkonný motor se těší stále rostoucí oblibě zákazníků - na celkovém prodeji modelu C8 se podílí více než 80 procenty.

Zdroj: CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion