Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016

vloženo

Automobilka Citroën uvede do prodeje příští rok odvážný čtyřmístný kabriolet. Na tom by nebylo nic zvláštního, bude se však jednat o čistý elektromobil, který slibuje dojezd až 200 km a maximální rychlost 110 km/h. Jméno nového modelu odkazuje na populární vůz Méhari z roku 1968, který se proslavil v nejednom filmu.

Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016

Moderní, nezařaditelný vůz bez komplexů a proč ne i bez respektu, nový model značky Citroën lze charakterizovat mnoha slovy. Vůz E-MEHARI je výrazně barevný opovážlivý vůz, který dokonale ztělesňuje duch značky Citroën. E-MEHARI je „it car“, který okouzlí ty, kdo hledají odlišnost, optimismus, všímavost vůči trendům a ohleduplnost vůči životnímu prostředí. E-MEHARI nelze s ničím srovnávat, nevzbuzuje stres ani nevydává hluk, působí v automobilovém světě jako volný elektron!

Vnější exteriér vozu E-MEHARI zcela odpovídá postavení značky Citroën. Najdeme u něj všechny stylistické principy vozů Citroën, zejména:

  • expresivní pohled, který vytváří světla uložená nad sebou, jež jsou typickým znakem značky Citroën;
  • jedinečný a optimistický design s plnými přívětivými tvary, plynulými liniemi a usměvavou čelní maskou;
  • čistý styl, symbol přirozené skutečné radosti, nový způsob vyjádření potěšení z jízdy. 

Citroën E-Mehari

Tuto charismatickou osobnost podtrhují výrazné odstíny. Vůz E-MEHARI totiž nabízí mnoho možností osobních úprav na míru:

  • 4 odstíny karoserie: modrá vyzývající k úniku a vzbuzující energii a optimismus, životodárná žlutá a elegantní béžová
  • 2 barvy plátna: černá a naoranžověle červená
  • 2 čalounění interiéru: velmi přirozený béžový odstín a další, naoranžověle červený odstín technického vzhledu, jehož potisk ve středové části se inspiroval od světa vodních sportů. Čalounění ze syntetické kůže TEP je zcela nepromokavé.

Ti, co hledají veselý, expresivní a barevný vůz tak mají k dispozici ty nejodvážnější kombinace. Vůz E-MEHARI nabízí vyšší tvar karoserie, kterou zdůrazňují černé prvky: rozšířené blatníky, prahové lišty a nárazníky. Jde o jasný odkaz na trávení volného času a zábavu. E-MEHARI tedy nabízí čerstvý expresivní styl, který dokáže okouzlit všechny, kdo hledají něčím odlišný sympatický vůz.

E-MEHARI přebral svou povahu od ikony značky Citroën, vozu Méhari, kterému se podobá svým vzhledem a charakterem, ale také svou praktickou stránkou a tím, jak dokáže usnadňovat trávení volného času. E-MEHARI je stejně jako model Méhari z roku 1968 opatřen:

  • odnímatelnou střechou, která používá systém bočního sklopného zavírání a velká průhledná okna. Vůz lze podle chuti opatřit střechou v přední části, v zadní části, po stranách nebo po celé ploše.   
  • 4 plnohodnotnými místy se sklopitelnou lavicí;
  • vyšším podvozkem pro terénní jízdu;

  • karoserií tvarovanou za tepla: jde o plast, který nerezaví, nepotřebuje lakovat a díky své pružnosti odolá drobným nárazům;
  • snadná údržba: celý se zevnitř i zvenku omývá hadicí.

Motivem na dveřích s drážkami odkazují designéři na původní model Méhari a zvlnění jeho karoserie. Stejně tak zvolené odstíny karoserie připomínají odstíny, s nimiž se model Méhari představil při svém uvedení na trh. Tento vztah s legendárním vozem Méhari, který poznamenal celou epochu, dodává vozu E-MEHARI výraznou identitu, specifickou filozofii určenou pro ty, kdo hledají autentičnost a zábavu.

Jednoduchý a pohodový vůz E-MEHARI se však nevyhýbá technologiím: je 100% elektrický a nabízí technologii baterií od francouzské specializované značky Bolloré: baterie LMP (Lithium Métal Polymère) nabízejí výkonnost, spolehlivost a bezpečnost. Baterie LMP® se vyznačují vysokou energetickou hustotou a bezpečným používáním. Jde o suché baterie (odolné), což představuje řadu výhod, především to, že na ně nemají dopad změny počasí. Vůz, který je jimi vybavený, dokáže vyvinout rychlost 110 km/hod. a v městském provozu je jeho dojezd 200 km. Praktické baterie se dobíjí na plný výkon za 8 hodin na zvláštních stojanech 16A (domácí nebo veřejné stojany typu Autolib) nebo za 13 hodin přes domácí zásuvku 10A.

  • Délka: 381 cm
  • Šířka: 187 cm
  • Výška: 165 cm
  • Objem zavazadlového prostoru: 200 dm3 – 800 dm3 (sklopená sedadla)
  • Maximální výkon: 50 kW
  • Nominální výkon: 35 kW
  • Lithium-polymerová baterie: 30 kWh
  • Maximální rychlost: 110 km/h

CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016 Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016 Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016 Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016 Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016 Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016 Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016 Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016 Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016 Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016 Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016 Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016 Fotografie k článku Citroën E-MEHARI jde do výroby, v prodeji na jaře 2016
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing