Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady

vloženo

Citroën představí na blížícím se frankfurtském autosalonu ve světové premiéře koncepční vůz, který se inspiroval od modelu Méhari: Citroën CACTUS M. Značka tímto novým koncepčním vozem nabízí svěží a optimistickou outdoorovou reinterpretaci vozu C4 Cactus.

Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Citroën u novinky klade největší důraz na způsob trávení volného času, na pověstné francouzské „umění žít“. Koncept CACTUS M se cítí dobře v jakémkoliv terénu a za všech situací, a evokuje tak svobodu, cestování a pohodu.

Crossover do volné přírody.
Styl koncepčního vozu CACTUS M již napověděl charakter Citroënu C4 Cactus. Tato verze je ještě dravější a potvrzuje svou příbuznost s konceptem Citroën Aircross, který byl představen v dubnu v Šanghaji. Blatníky kopírují kola a vyvolávají pevnější a robustnější dojem. Zaměření na trávení volného času posiluje i napřímené čelní sklo, vyšší posazení karoserie a větší průměr kol. Na boku upoutají velké dveře z plastu, které vozu dodávají lehkost, ochranu a osobitost. Tato koncepce připomíná ducha slavného modelu Méhari, jehož filozofií byla také univerzalita vozu vhodného do každého terénu. Kabina je zcela otevřená, takže na sedadla ve 2. řadě lze nastupovat překročením rámu konstrukce vozu bez nutnosti otevírat dveře, stačí použít schůdek na boku; mezi cestujícími a okolním světem už není žádná překážka.



Důvtipný vůz zaměřený na trávení volného času.
Citroën CACTUS M klade do centra zájmu trávení volného času, které povyšuje na skutečné „umění žít“. Jeho dokonalým ztělesněním je design interiéru, v němž jsou použity technické materiály související s aktivitami provozovanými pod širým nebem. Využití bez jakéhokoliv omezení nahrává i to, že interiér lze celý umýt hadicí, neboť v prostoru pro nohy jsou rozmístěny otvory odvádějící vodu pryč. Sedadla se inspirovala v surfařském světě a u jeho kombinéz; jsou pokryta barevným neoprenem, který nabízí komfort a nepropustnost. Pro Citroën CACTUS M je typická také modularita, kterou zajišťuje především předsunutí střechy, díky němuž zde může posádka ukládat vše, co potřebuje (wakebord, potřeby na surfování atd.). Vše je koncipováno tak, aby přinášelo pohodu.



Pohodlně v jakémkoliv terénu.
Citroën CACTUS M byl stvořen také pro únik z všedního dne, pro zkoumání a objevování nových území. Nezáleží na tom, jaké aktivitě se posádka hodlá věnovat, jaké je počasí nebo podmínky na silnici. Vše bylo vymyšleno tak, aby se tím zvýšila pohoda cestujících. Systém Grip Control umožňuje dosáhnout optimální přilnavosti, takže můžete v naprostém klidu opustit zpevněné cesty. CACTUS M nabízí také extrémní nálož svobody, a to díky modularitě kabiny, která se změní na lehátko, a zastřešení, které lze přeměnit ve stan. Využívá se přitom inovativní systém nafukování a zastřešení, takže nabízí také ochranu v případě deště. Citroën CACTUS M je vybaven rovněž technologiemi usnadňujícími každodenní život, které kopírují užitečnou výbavu vozu C4 Cactus (dotykový displej, ovladač systému Easy Push…).



Koncepční vůz CACTUS M je současnou reinterpretací hodnot, které vedly k vývoji vozu Méhari. Jde o veličiny, jako je komfort, pohoda a volný čas, které stojí odjakživa v centru zájmu značky Citroën. Koncepční vůz CACTUS M, jenž se představuje po boku modelů C4 Cactus a konceptu Aircross, ilustruje vitalitu a koncepčnost značky.

TECHNICKÉ VLASTNOSTI

Rozměry
Délka: 4,16 m
Šířka: 1,77 m
Výška: 148 cm
Rozvor: 2,60 m



Benzínový motor PureTech 110 S&S s šestistupňovou převodovkou EAT6
Výkony a spotřeba
Spotřeba: 4,8l/100km
Emise CO2:110g/km

Nápravový systém
Pneumatiky Bridgestone Tall&Narrow 19‘‘

CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady Fotografie k článku Citroën Cactus M - novodobé Méhari je tady
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.03.2017
Autodrom Most se potýká s existenčními problémy, mohou za to radní města Mostu!
29.03.2017
Škoda Vision E - předobraz elektrického a autonomního Kodiaqu Coupé?
27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq