Citroën C6 v testech EuroNCAP „pětihvězdičkový“

vloženo

Nejnovější model Citroën C6 dosáhl brilantního výsledku v testech EuroNCAP. Umístil se mezi nejlepšími vozy co do hodnocení bezpečnosti dospělých a dětí a nejvyšší možné ohodnocení získal v kritériu bezpečnost chodců

Ilustrační foto k článku Citroën C6 v testech EuroNCAP „pětihvězdičkový“ Z hlediska bezpečnosti dospělých pasažérů je Citroën C6 na čele pelotonu ve svém segmentu s 5 hvězdičkami za 34 nasbíraných bodů (max. bylo 37 bodů). Bezpečnost dětských pasažérů byla ohodnocena 4 hvězdičkami z pěti možných. Bezpečnost chodců dostala maximální ohodnocení 4 hvězdičkami. Aktivní i pasivní bezpečnostní prvky modelu C6 jsou výsledkem dlouhodobého technologického vývoje a systematického využívání nejnovějších poznatků. Vysoký stupeň pasivní bezpečnosti dosahuje Citroën C6 zejména díky 9 airbagům, z nichž jsou dva adaptivní čelní na místě řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu i vzadu, totéž platí u airbagů hlavových, dále tříbodové polohovatelné bezpečnostní pásy vpředu i vzadu, pyrotechnické předpínače a omezovače tlaku bezpečnostních pásů, výztužné tyče ve dveřích, samočinná aktivace varovných blikačů při prudkém brzdění, aktivní kapota s programovatelnou deformovatelností, bezpečnostní spínač Shift – Lock na voliči automatické převodovky, signalizace opuštění jízdního pruhu, natáčecí hlavní bi-xenonové světlomety atd. Citroën C6 je prvním sériově vyráběným vozem na světě, který se pyšní tzv. aktivní kapotou, která má programovatelnou neformovatelnost pro všechny typy postav. Navíc je pod kapotou dostatek prostoru, který odděluje kryt motoru od agregátů pod ním. Citroën C6 je mimořádně bezpečný také pro posádku. Vychází z platformy č.3, která je základem modelu Citroën C5. Ne náhodou oba vozy obdržely v testech 5 hvězdiček! Výbava modelu C6 zahrnuje také řadu dalších bezpečnostních prvků, které mají řidiči pomáhat v nouzi a usnadňovat mu řízení vozu.

Zdroj: Citroën Česká republika s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi