Citroën C6: ještě dnes vstupte do světa automobilů vyšší třídy značky Citroën

vloženo

Naše společnost Citroën dnes oznamuje uvedení na trh nového sedanu vyšší třídy Citroenu C6. Prodej modelu C6, který měl světovou premiéru na ženevském autosalonu v březnu 2005, bude zahájen koncem tohoto roku. Citroën C6 má zcela nové prvky výbavy a nabízí funkce, které z něj činí skutečně luxusní vůz, a to již od první úrovně výbavy.

Ilustrační foto k článku Citroën C6: ještě dnes vstupte do světa automobilů vyšší třídy značky Citroën Pohodlí, potěšení z jízdy a také aktivní i pasivní bezpečnost nebyly předmětem žádného kompromisu. Bi-xenonové samonatáčecí světlomety, aktivní odpružení s řízenou tuhostí tlumičů, automatická dvouzónová klimatizace s výdechy pro zadní sedadla či devět airbagů chránících cestující vpředu i vzadu jsou jen několika příklady bohatého vybavení nabízeného již od základní úrovně. Řadu tvoří tři úrovně výbavy – C6, C6 Lignage a C6 Exclusive – které poskytují zákazníkovi volnost vybrat si harmonii interiéru. Záměrně omezený seznam výbavy na přání, jako je například střešní okno, paket HiFi JBL, paket Lounge (komfortní zadní sedadla s elektrickým nastavením polohy) a další, umožní doladit požadovanou úroveň nabízených funkcí. Ceny tohoto nového vozu vyšší třídy, určeného pro dlouhé cestování, se pohybují v rozmezí od 1 250 000 Kč u benzinové verze C6 3.0i V6 24V do 1 630 000 Kč u verze C6 Exclusive 2.7 HDi V6 vybavené filtrem pevných částic (FAP). Zcela nové prvky výbavy a funkce, nabízené již od první úrovně výbavy…
Řada C6 zahrnuje tři úrovně výbavy (C6, C6 Lignage a C6 Exclusive) a dva typy motorů (benzinový 3.0i V6 24V a naftový 2.7 HDi V6 FAP). Již u první úrovně vybavení typ C6 nabízí sériově nové prvky komfortní a bezpečnostní výbavy, jako jsou bi-xenonové světlomety, automatická dvouzónová klimatizace s výdechy pro zadní sedadla, devět airbagů chránících stejně dobře cestující vpředu i cestující vzadu, přičemž nelze zapomenout na filtr pevných částic (FAP) u naftového motoru 2.7 HDi V6. Model C6 má rovněž aktivní kapotu motoru, která se v případě nárazu do chodce zvedne. Vytvoří se tak volný prostor, oddělující kapotu od mechanických dílů, který umožní pohlcení energie nárazu deformací kapoty a omezení účinku nárazu hlavy do kapoty. Citroën C6 se samozřejmě rozhodně hlásí k tradici velkých vozů Citroën, vyznačujících se výjimečnými jízdními vlastnostmi a vyhraněným přístupem k cestování. Model C6 má proto sériově zavěšení předních kol se dvěma trojúhelníkovými rameny s oddělenou těhlicí, vícebodové zavěšení zadních kol a nové aktivní pérování s řízenou tuhostí tlumičů, což umožňuje dosáhnout nového spojení komfortu, jízdní stability a dynamických vlastností. Bohatá základní výbava modelu C6 může být na přání doplněna o některé další prvky, jako jsou střešní okno, paket Lounge (komfortní zadní sedadla s elektrickým nastavením polohy), telematický systém NaviDrive s navigací, barevným displejem a integrovaným telefonem GSM s hlasovým ovládáním a syntetizátorem lidské řeči. Tyto prvky umožňují přesněji doladit zákazníkem požadovanou úroveň funkcí poskytovaných vozidlem. … které potvrzují, že Citroën C6 je skutečně vůz vyšší třídy
Citroën C6, klasický a současně výjimečný automobil určený pro dlouhé a náročné cestování, se přirozeným způsobem liší od ostatních vozidel v segmentu tím, že nabízí všechny nezbytné atributy vozidla vyšší třídy, tj. eleganci, vytříbenost a impozantní vzhled. Citroën k tomu připojuje své zkušenosti a spojuje tak emotivní sílu s průkopnickou technologií. Čisté a plynulé linie, vyvážené rozměry, výkon a dynamičnost patří mezi hodnoty, které vedly k vytvoření tohoto uměleckého díla. Prostornost a pohoda, pociťované v interiéru díky vytříbené palubní desce, rafinovaná atmosféra v interiéru a ušlechtilé materiály vybízejí cestující ke zcela nerušenému cestování. Kromě stylu a atmosféry v interiéru nabízí Citroën výrazně inovativní pojetí automobilu z hlediska použitých avantgardních technologií, jízdního chování vozidla a komfortu. Systém projekce na čelní sklo (Head-Up Display) zobrazuje v úrovni očí řidiče základní provozní informace, jako jsou například rychlost vozidla nebo navigační údaje, což významně přispívá k aktivní bezpečnosti. Kromě inteligentních systémů podporujících řízení, jako jsou systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu (AFIL), parkovací asistent vpředu a vzadu, samonatáčecí bi-xenonové světlomety, tempomat a omezovač rychlosti, je Citroën C6 jediným modelem v typové řadě vybaveným elektrickou parkovací brzdou a aktivním pérováním s řízenou tuhostí i tlumením. Toto pérování mu umožňuje stát se vzorem ve své kategorii z hlediska komfortu, řízení i jízdního chování vozidla. Model C6 prokazuje výjimečnou stabilitu díky řízenému třípolohovému deflektoru na víku zavazadlového prostoru, který umožňuje nejen snížit spotřebu paliva, ale také zkrátit brzdné vzdálenosti při brzdění ve vysokých rychlostech. Zařazení vozidla Citroën C6 do vyšší třídy je potvrzeno výběrem dvou šestiválcových motorů – zážehového a vznětového – které jsou zárukou pružnosti a pohodlné jízdy. Benzinový motor se zdvihovým objemem 3,0 litru poskytuje výkon 215 koní DIN (155 kW), nový naftový motor HDi V6 se zdvihovým objemem 2,7 litru poskytuje výkon 208 koní DIN (150 kW) a je vybaven filtrem pevných částic (FAP). Oba motory jsou spojeny se šestistupňovou automatickou převodovkou. Svým designem, komfortem a také vysokou úrovní výbavy model C6 vyniká nad svými konkurenty a jasně dává najevo své ambice na trhu vozidel vyšší třídy. Ve spojení s avantgardní technologií posiluje pozici automobilky Citroën jako špičkového výrobce v oblasti bezpečnosti, pohodlí a potěšení z jízdy.

Zdroj: Citroën Česká republika

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

17.01.2017
Kolik Simply Clever prvků má nová Octavia? Podívejte se!
16.01.2017
Test: Škoda Octavia 1.0 TSI – lepší, než myslíte (+video)
15.01.2017
Škoda Muzeum se chlubí rekordní návštěvností, už jste tam byli?
14.01.2017
Renault Megane GrandCoupe - limuzína za cenu Škody Rapid
13.01.2017
Auto ESA spouští akci „SLEVA TÝDNE“
13.01.2017
Nové Audi SQ5 ve znamení návratu benzínového šestiválce
12.01.2017
Nová generace Hyundai i30 je tady, na trh vstupuje v limitované výbavě
12.01.2017
Test: Honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT – třetí do party
11.01.2017
Škoda Octavia má nový vzhled, ale původní techniku. Nové motory až v létě
11.01.2017
Bentley Continental Supersports je králem čtyřmístných kupé
10.01.2017
Lexus LS 2018 - luxusní limuzína s desetistupňovým automatem
09.01.2017
Kia Stinger bude zadokolka a půjde po krku prémiovým konkurentům
09.01.2017
Test ojetiny: Volkswagen Passat 3,6 FSI 4Motion - pan Tajemný
08.01.2017
Nová auta budou ještě bezpečnější. Povinně!
07.01.2017
Nejprodávanější modely: Škoda Octavia, Fabia, Rapid a Superb
06.01.2017
Kolik stojí vlastnit BMW M3? (+video)
06.01.2017
Nová auta jdou na dračku - přehled nejprodávanějších
05.01.2017
U Fordu neujde elektrifikaci Mustang ani legendární F-150
05.01.2017
Test: Alfa Romeo Giulietta – jak jezdí v dieselu s automatem?
04.01.2017
Nová Kia Picanto úplně odhalena, máme oficiální fotografie