Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech

vloženo

Druhá generace vozu Citroën C4 Picasso, která se na trhu objevila v roce 2013, zaznamenala velký úspěch a vůz si koupilo již 300 000 zákazníků. Další etapu svého automobilového života napíše Nový Citroën C4 Picasso v létě 2016. Nabídne novou přední masku nebo dvoubarevnou střechu a výběr čtyř různě pojatých interiérů. Bude vybaven novými technologiemi: víko zavazadlového prostoru s hands-free otevíráním, nová nabídka konektivity Citroën Connect Nav a nový motor PureTech 130 S&S s převodovkou EAT6.

Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech

Nový Citroën C4 Picasso, při jehož přípravě využily týmy Citroën to nejlepší ze svého know-how a kreativity, je moderní a inovativní MPV. Odlišuje se výrazným expresivním designem s dynamickými liniemi a jedinečným světelným podpisem vepředu i vzadu. Styl nabízející dosud nevídané proporce, které v sobě spojují kompaktnost, prostornost a velký objem zavazadlového prostoru. Interiér je zpracovaný v duchu loftu, nabízí prosvětlený čistý prostor a materiály, které přispívají k pocitu kvality a pohody. Tento pocit ještě posiluje dynamická rovnováha vozu C4 Picasso využívající platformu EMP2, díky níž vůz bezchybně sedí na vozovce.


Vůz již při svém uvedení do provozu nabízel technologie zvyšující pohodlí, jako je 100% dotykové rozhraní spojené s panoramatickým displejem 12" HD, systém Vision 360, Park Assist nebo adaptivní tempomat. Nový Citroën C4 Picasso staví na svých přednostech a nabízí to nejlepší z MPV:

  • nová přední maska je společná pro obě dvě siluety, nová zadní světla s 3D efektem, jež jsou součástí sériové výbavy, nová litá 17" kola, dvoubarevnou střechu u vozu C4 Picasso a střešní oblouky v novém odsínu Silver u vozu Grand C4 Picasso a 3 nové odstíny karoserie.
  • nabídka 4 nových stylů interiéru, které lze upravit na míru podle vkusu a životního stylu uživatele;
  • nová 3D on-line navigace Citroën Connect Nav spojená s novým 7" dotykovým displejem, který přináší větší reaktivitu a nové služby mobilního připojení. Tento nový systém umožňuje rovněž optimalizovat využití 12" HD displeje pro větší přehlednost. Každodenní život usnadňuje i víko zavazadlového prostoru s hands-free otevíráním umožňující otevřít zavazadlový prostor pohybem nohy;
  • technologie usnadňující řízení a zvyšující bezpečnost, jako je systém rozpoznání dopravního značení s doporučenou rychlostí, adaptivní tempomat s funkcí Stop, aktivní systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, systém Active Safety Brake, systém varování před snížením pozornosti řidiče nebo aktivní systém sledování mrtvého úhlu;
  • motor s vysokotlakým přímým vstřikováním a turbodmychadlem nové generace s vysokým výkonem (240 000 ot/min) nabízí mimořádně příjemné řízení, a to již od nejnižších otáček, maximální točivý moment 230 Nm se dosahuje již při 1750 ot/min. Vykazuje nejlepší kompromis mezi nízkými otáčkami a výkonem na trhu: 95 % točivého momentu je k dispozici od 1 500 do 3 500 ot/min, takže jeho použití je optimální za všech okolností. Maximální rychlost, které vozy C4 Picasso a Grand C4 Picasso mohou dosáhnout, je 201 km/hod.

Oba vozy Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso 2016 byly vyvinuty ve Francii a budou se vyrábět ve Španělsku, v továrně PSA ve městě Vigo. Na trh se dostanou v létě 2016.


CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem