Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech

vloženo

Druhá generace vozu Citroën C4 Picasso, která se na trhu objevila v roce 2013, zaznamenala velký úspěch a vůz si koupilo již 300 000 zákazníků. Další etapu svého automobilového života napíše Nový Citroën C4 Picasso v létě 2016. Nabídne novou přední masku nebo dvoubarevnou střechu a výběr čtyř různě pojatých interiérů. Bude vybaven novými technologiemi: víko zavazadlového prostoru s hands-free otevíráním, nová nabídka konektivity Citroën Connect Nav a nový motor PureTech 130 S&S s převodovkou EAT6.

Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech

Nový Citroën C4 Picasso, při jehož přípravě využily týmy Citroën to nejlepší ze svého know-how a kreativity, je moderní a inovativní MPV. Odlišuje se výrazným expresivním designem s dynamickými liniemi a jedinečným světelným podpisem vepředu i vzadu. Styl nabízející dosud nevídané proporce, které v sobě spojují kompaktnost, prostornost a velký objem zavazadlového prostoru. Interiér je zpracovaný v duchu loftu, nabízí prosvětlený čistý prostor a materiály, které přispívají k pocitu kvality a pohody. Tento pocit ještě posiluje dynamická rovnováha vozu C4 Picasso využívající platformu EMP2, díky níž vůz bezchybně sedí na vozovce.


Vůz již při svém uvedení do provozu nabízel technologie zvyšující pohodlí, jako je 100% dotykové rozhraní spojené s panoramatickým displejem 12" HD, systém Vision 360, Park Assist nebo adaptivní tempomat. Nový Citroën C4 Picasso staví na svých přednostech a nabízí to nejlepší z MPV:

  • nová přední maska je společná pro obě dvě siluety, nová zadní světla s 3D efektem, jež jsou součástí sériové výbavy, nová litá 17" kola, dvoubarevnou střechu u vozu C4 Picasso a střešní oblouky v novém odsínu Silver u vozu Grand C4 Picasso a 3 nové odstíny karoserie.
  • nabídka 4 nových stylů interiéru, které lze upravit na míru podle vkusu a životního stylu uživatele;
  • nová 3D on-line navigace Citroën Connect Nav spojená s novým 7" dotykovým displejem, který přináší větší reaktivitu a nové služby mobilního připojení. Tento nový systém umožňuje rovněž optimalizovat využití 12" HD displeje pro větší přehlednost. Každodenní život usnadňuje i víko zavazadlového prostoru s hands-free otevíráním umožňující otevřít zavazadlový prostor pohybem nohy;
  • technologie usnadňující řízení a zvyšující bezpečnost, jako je systém rozpoznání dopravního značení s doporučenou rychlostí, adaptivní tempomat s funkcí Stop, aktivní systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, systém Active Safety Brake, systém varování před snížením pozornosti řidiče nebo aktivní systém sledování mrtvého úhlu;
  • motor s vysokotlakým přímým vstřikováním a turbodmychadlem nové generace s vysokým výkonem (240 000 ot/min) nabízí mimořádně příjemné řízení, a to již od nejnižších otáček, maximální točivý moment 230 Nm se dosahuje již při 1750 ot/min. Vykazuje nejlepší kompromis mezi nízkými otáčkami a výkonem na trhu: 95 % točivého momentu je k dispozici od 1 500 do 3 500 ot/min, takže jeho použití je optimální za všech okolností. Maximální rychlost, které vozy C4 Picasso a Grand C4 Picasso mohou dosáhnout, je 201 km/hod.

Oba vozy Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso 2016 byly vyvinuty ve Francii a budou se vyrábět ve Španělsku, v továrně PSA ve městě Vigo. Na trh se dostanou v létě 2016.


CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám konstruktéři pomyslnou jízdní baladu servírují. Aktuálně jsme proto nuceni jezdit modelem C5, který patří..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

BMW řady 5 je auto vyšší střední třídy a patří k oblíbeným manažerským vozům. V pořadu Autocentral se můžete podívat na..