Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech

vloženo

Druhá generace vozu Citroën C4 Picasso, která se na trhu objevila v roce 2013, zaznamenala velký úspěch a vůz si koupilo již 300 000 zákazníků. Další etapu svého automobilového života napíše Nový Citroën C4 Picasso v létě 2016. Nabídne novou přední masku nebo dvoubarevnou střechu a výběr čtyř různě pojatých interiérů. Bude vybaven novými technologiemi: víko zavazadlového prostoru s hands-free otevíráním, nová nabídka konektivity Citroën Connect Nav a nový motor PureTech 130 S&S s převodovkou EAT6.

Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech

Nový Citroën C4 Picasso, při jehož přípravě využily týmy Citroën to nejlepší ze svého know-how a kreativity, je moderní a inovativní MPV. Odlišuje se výrazným expresivním designem s dynamickými liniemi a jedinečným světelným podpisem vepředu i vzadu. Styl nabízející dosud nevídané proporce, které v sobě spojují kompaktnost, prostornost a velký objem zavazadlového prostoru. Interiér je zpracovaný v duchu loftu, nabízí prosvětlený čistý prostor a materiály, které přispívají k pocitu kvality a pohody. Tento pocit ještě posiluje dynamická rovnováha vozu C4 Picasso využívající platformu EMP2, díky níž vůz bezchybně sedí na vozovce.

Vůz již při svém uvedení do provozu nabízel technologie zvyšující pohodlí, jako je 100% dotykové rozhraní spojené s panoramatickým displejem 12" HD, systém Vision 360, Park Assist nebo adaptivní tempomat. Nový Citroën C4 Picasso staví na svých přednostech a nabízí to nejlepší z MPV:

  • nová přední maska je společná pro obě dvě siluety, nová zadní světla s 3D efektem, jež jsou součástí sériové výbavy, nová litá 17" kola, dvoubarevnou střechu u vozu C4 Picasso a střešní oblouky v novém odsínu Silver u vozu Grand C4 Picasso a 3 nové odstíny karoserie.
  • nabídka 4 nových stylů interiéru, které lze upravit na míru podle vkusu a životního stylu uživatele;
  • nová 3D on-line navigace Citroën Connect Nav spojená s novým 7" dotykovým displejem, který přináší větší reaktivitu a nové služby mobilního připojení. Tento nový systém umožňuje rovněž optimalizovat využití 12" HD displeje pro větší přehlednost. Každodenní život usnadňuje i víko zavazadlového prostoru s hands-free otevíráním umožňující otevřít zavazadlový prostor pohybem nohy;
  • technologie usnadňující řízení a zvyšující bezpečnost, jako je systém rozpoznání dopravního značení s doporučenou rychlostí, adaptivní tempomat s funkcí Stop, aktivní systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, systém Active Safety Brake, systém varování před snížením pozornosti řidiče nebo aktivní systém sledování mrtvého úhlu;
  • motor s vysokotlakým přímým vstřikováním a turbodmychadlem nové generace s vysokým výkonem (240 000 ot/min) nabízí mimořádně příjemné řízení, a to již od nejnižších otáček, maximální točivý moment 230 Nm se dosahuje již při 1750 ot/min. Vykazuje nejlepší kompromis mezi nízkými otáčkami a výkonem na trhu: 95 % točivého momentu je k dispozici od 1 500 do 3 500 ot/min, takže jeho použití je optimální za všech okolností. Maximální rychlost, které vozy C4 Picasso a Grand C4 Picasso mohou dosáhnout, je 201 km/hod.

Oba vozy Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso 2016 byly vyvinuty ve Francii a budou se vyrábět ve Španělsku, v továrně PSA ve městě Vigo. Na trh se dostanou v létě 2016.


CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech Fotografie k článku Citroën C4 Picasso po faceliftu dostal nový tříválec PureTech
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi