Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb

vloženo

Novinkou na českém trhu je Citroën C4 Cactus, který přináší celou řadu netradičních řešení a vsází na originalitu. Například místo klasických předních sedadel naleznete pohovku, pomocí dotykového displeje ovládáte většinu funkcí vozu a ochranné polštáře Airbump chrání karoserii.

Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb První čeho si na C4 Cactusu všimtete, je designový prvek AIRBUMP, který tvoří pevná plastová stěna a pružná stěna. Vzduch mezi oběma stěnami pohlcuje a mírní nárazy. Umožňuje chránit karoserii před drobnými nárazy způsobenými při nízké rychlosti do 4 km/hod (nákupní vozíky, dveře okolních vozů atd.). Další zajímavostí je celkové pojetí interiéru, který je podle našich prvních zkušeností překvapivě prostorný a vzdušný. Citroën myslel i na dostatečné odkládací prostory a čelní airbag spolucestujícího, který konstruktéři přesunuli do stropu. Airbag se tak v případě nárazu rozvine podél čelního skla. Díky objemu 120 litrů má stejnou ochrannou funkci jako klasický čelní airbag umístěný v palubní desce. Podrobné zkušenosti s tímto vozem přineseme v klasickém redakčním testu.

Cena základního modelu s motorem 1.2 PureTech 82 MAN ve verzi LIVE startuje na částce 329 900 Kč. Ve výbavě naleznete mimo jiné šest airbagů, ESP+ABS, audiosystém s MP3 a 4x repro, dotykový displej 7“, vnější ochranné prvky karoserie Airbump® Black v černé barvě, stěrače "Magic Wash" (ostřikovací mechanismus je součástí stěrače), elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, programovatelný tempomat a omezovač rychlosti, elegantní látkové čalounění Mica Grey a spotřeba 4,6l/100 km ve smíšeném cyklu.

Zajímavější je verze FEEL, se stejnou motorizací, za cenu 359 900 Kč. Ta k výše jmenovanému přidává manuální klimatizaci s pylovým a prachovým filtrem, technologii Bluetooth (hands free, ovládání na volantu, integrovaný mikrofon), podélné střešní nosiče v černé lesklé barvě, kryty a stojky vnějších zpětných zrcátek v černé / lesklé černé barvě, kliky dveří v barvě karoserie, kožený volant a současně otevírá cestu k doobjednání výhodných paketů. Nabídka motorizací je široká: 1.2 PureTech 82 MAN a 110 S&S MAN nebo dieselové 1.6 e-HDi 92 ETG6 a 1.6 BlueHDi 100 MAN.

Třetí úroveň výbavy SHINE začíná na ceně 409 900 Kč. Finanční rozdíl odůvodňuje přítomnost této výbavy navíc: zpětná parkovací kamera a zadní parkovací asistent, elektricky vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zatmavená skla zadních oken, automatická klimatizace s pylovým a prachovým filtrem, přední mlhové světlomety s funkcí přisvícení do zatáček, automatické stěrače s dešťovým senzorem, hliníkové disky kol 16“, nastavitelné zpoždění zhasínání světlometů (funkce "Guide Me Home"), 6x repro a prostorové rozložení zvuku, navigační systém v dotykovém displeji 7", loketní opěrka mezi předními sedadly s odkládacím prostorem, konektor USB nejen vpředu, ale i v přihrádce spolujezdce. Spotřeba? U motorizace 1.6 BlueHDi 100 MAN pouhých 3,4l/100km!

Kromě toho jsou v ceníku uvedeny 2 speciální série: FEEL EDITION a SHINE EDITION.

Citroën

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing