Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb

vloženo

Novinkou na českém trhu je Citroën C4 Cactus, který přináší celou řadu netradičních řešení a vsází na originalitu. Například místo klasických předních sedadel naleznete pohovku, pomocí dotykového displeje ovládáte většinu funkcí vozu a ochranné polštáře Airbump chrání karoserii.

Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb První čeho si na C4 Cactusu všimtete, je designový prvek AIRBUMP, který tvoří pevná plastová stěna a pružná stěna. Vzduch mezi oběma stěnami pohlcuje a mírní nárazy. Umožňuje chránit karoserii před drobnými nárazy způsobenými při nízké rychlosti do 4 km/hod (nákupní vozíky, dveře okolních vozů atd.). Další zajímavostí je celkové pojetí interiéru, který je podle našich prvních zkušeností překvapivě prostorný a vzdušný. Citroën myslel i na dostatečné odkládací prostory a čelní airbag spolucestujícího, který konstruktéři přesunuli do stropu. Airbag se tak v případě nárazu rozvine podél čelního skla. Díky objemu 120 litrů má stejnou ochrannou funkci jako klasický čelní airbag umístěný v palubní desce. Podrobné zkušenosti s tímto vozem přineseme v klasickém redakčním testu.

Cena základního modelu s motorem 1.2 PureTech 82 MAN ve verzi LIVE startuje na částce 329 900 Kč. Ve výbavě naleznete mimo jiné šest airbagů, ESP+ABS, audiosystém s MP3 a 4x repro, dotykový displej 7“, vnější ochranné prvky karoserie Airbump® Black v černé barvě, stěrače "Magic Wash" (ostřikovací mechanismus je součástí stěrače), elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, programovatelný tempomat a omezovač rychlosti, elegantní látkové čalounění Mica Grey a spotřeba 4,6l/100 km ve smíšeném cyklu.

Zajímavější je verze FEEL, se stejnou motorizací, za cenu 359 900 Kč. Ta k výše jmenovanému přidává manuální klimatizaci s pylovým a prachovým filtrem, technologii Bluetooth (hands free, ovládání na volantu, integrovaný mikrofon), podélné střešní nosiče v černé lesklé barvě, kryty a stojky vnějších zpětných zrcátek v černé / lesklé černé barvě, kliky dveří v barvě karoserie, kožený volant a současně otevírá cestu k doobjednání výhodných paketů. Nabídka motorizací je široká: 1.2 PureTech 82 MAN a 110 S&S MAN nebo dieselové 1.6 e-HDi 92 ETG6 a 1.6 BlueHDi 100 MAN.

Třetí úroveň výbavy SHINE začíná na ceně 409 900 Kč. Finanční rozdíl odůvodňuje přítomnost této výbavy navíc: zpětná parkovací kamera a zadní parkovací asistent, elektricky vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zatmavená skla zadních oken, automatická klimatizace s pylovým a prachovým filtrem, přední mlhové světlomety s funkcí přisvícení do zatáček, automatické stěrače s dešťovým senzorem, hliníkové disky kol 16“, nastavitelné zpoždění zhasínání světlometů (funkce "Guide Me Home"), 6x repro a prostorové rozložení zvuku, navigační systém v dotykovém displeji 7", loketní opěrka mezi předními sedadly s odkládacím prostorem, konektor USB nejen vpředu, ale i v přihrádce spolujezdce. Spotřeba? U motorizace 1.6 BlueHDi 100 MAN pouhých 3,4l/100km!

Kromě toho jsou v ceníku uvedeny 2 speciální série: FEEL EDITION a SHINE EDITION.

Citroën

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb Fotografie k článku Citroën C4 Cactus - v hlavní roli AirBumb
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.03.2017
Autodrom Most se potýká s existenčními problémy, mohou za to radní města Mostu!
29.03.2017
Škoda Vision E - předobraz elektrického a autonomního Kodiaqu Coupé?
27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq