CITROËN C1: pravý model v pravý čas

vloženo

Nový Citroën C1, který otevírá modelovou řadu Citroën, bude od června 2005 nabízen k prodeji ve většině evropských zemí. Tento kompaktní, čtyřmístný vůz s délkou 3,43 metru má přitažlivý a hravý styl.

CITROËN C1: pravý model v pravý čas Vůz je nekompromisní z hlediska kvality, jízdních vlastností a zejména bezpečnosti. Citroën C1 je nabízen za atraktivní cenu v třídveřové nebo pětidveřové verzi. Může být vybaven benzinovým či naftovým motorem.

Společný projekt, jedinečná karoserie
Citroën C1, výsledek spolupráce automobilek PSA Peugeot Citroën a Toyota Motor Corporation, je vyráběn v továrně Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) v Kolíně. Roční cíl produkce je 100 000 vozidel. Společné díly pro všechny tři značky (podvozková platforma, přední dveře a čelní sklo) byly určujícím základem pro práci týmů návrhářů z návrhářského střediska Centre de Style Citroën. Tyto týmy nebyly ve své tvorbě omezovány, což umožnilo vytvořit nejmenší Citroën v dokonalé harmonii s ostatními modely značky a s jejím zaměřením.
Citroën C1, C2, C3 a C3 Pluriel: řada na sebe navazujících modelů

Model C1 dokonale doplňuje současnou nabídku automobilky Citroën v segmentu kompaktních vozidel, která obsahuje hatchbacky C2, C3 a C3 Pluriel. Svými malými rozměry, přitažlivou cenou a základní nabídkou poskytovaných funkcí se řadí na začátek segmentu. Odlišuje se tak od Citroënu C2, jehož široká řada prvků výbavy a motorů je určena pro jinou klientelu, která hledá vozidlo nabízející více funkcí. Touto kompletní řadou Citroën odpovídá na rozmanité požadavky zákazníků v oblasti kompaktních vozidel. V Evropě segment kompaktních vozidel představuje 35 % celkového prodeje. Citroën v něm zaujímá stále důležitější místo díky postupnému zavádění nových modelů od roku 2002. Jeho podíl na trhu v tomto segmentu dnes dosahuje 8,5 %. Ostatně nejprodávanějším pětidveřovým vozidlem v segmentu kompaktních vozidel v západní Evropě v roce 2004 byl typ C3, s počtem 267 000 registrovaných vozidel...
Citroën C1: důmyslná směs stylu, bezpečnosti a prostoru za nízkou cenu

Citroën C1 se svými chromovanými šípy a zaoblenými tvary přebírá stylistické znaky řady kompaktních vozidel výrobce a na první pohled je to vozidlo značky Citroën. Díky moderní koncepci jeho podlahové plošiny jsou u něj použity nejnovější technická řešení v oblasti bezpečnosti a rovněž motory poslední generace. Další výhodou jsou kompaktní rozměry, které nijak negativně neovlivňují jeho vnitřní prostor. Jeví se tak vhodným pro každodenní provoz, přičemž jeho provozní náklady jsou stejně přitažlivé jako jeho pořizovací cena.
· Příjemný vzhled
Citroën C1 je vyráběn v třídveřové a pětidveřové verzi, má příjemný vzhled se skutečně dynamickým nádechem. Jeho krátké převisy, velkorysé nárazníky a zaoblené tvary vyzařují tento kapitál sympatie a vzbuzují dojem robustnosti a bezpečnosti. Model C1 se rovněž vyznačuje originálním řešením průhledných zadních výklopných dveří a zadními svítilnami, jakož i inovativní koncepcí zadních dveří u pětidveřové verze, které jsou protaženy až k zadním svítilnám.
· Nekompromisní v oblasti bezpečnosti
Chování typu C1 je stejně příjemné ve městě jako na silnici. Jeho podvozek mu zajišťuje dobré jízdní vlastnosti a účinně přispívá k aktivní bezpečnosti. Ostatní bezpečnostní prvky, kterými je typ C1 vybaven, jsou na nejvyšší úrovni. Přední brzdy s větranými kotouči, ABS, EBD, CSC (systém stabilizující dráhu vozidla při brždění v zatáčce) a airbagy řidiče i spolujezdce jsou součástí sériové výbavy.
· Kompaktní zvnějšku, prostorný uvnitř
Model C1, dlouhý 3,43 m, široký 1,63 m a vysoký 1,47 m, je kompaktní vozidlo, velmi hbité ve městě. K jeho rozměrům se přidávají také průměr otáčení 9,5 m a odstupňování převodovky, které upřednostňuje živost a zrychlení, takže jeho řízení ve městě je velmi příjemné. Uvnitř nabízí čtyři místa k sezení a vnitřní prostor, který je skutečně jeho silnou stránkou s ohledem na jeho vnější rozměry. Ocenitelná šířka ve výšce loktů a dobrá výška ke stropu u předních sedadel přispívají k pohodě cestujících. Vzadu cestující ocení prostor pro nohy a prostor nad hlavami.
· Ekonomický při nákupu, ekonomický při provozu
Citroën C1, nabízený za nízkou cenu, je rovněž ekonomický v provozu díky nízkým nákladům na opravy a motorům s nízkou spotřebou. Benzinový motor (1.0i / 68 k) a naftový motor (1.4 HDi / 55 k) poskytují typu C1 výkonové parametry potřebné pro pohodlnou jízdu ve městě i pro bezpečnou jízdu na rychlostních komunikacích s velkým provozem.

Zdroj: Citroën Česká republika

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi