CITROËN C1: pravý model v pravý čas

vloženo

Nový Citroën C1, který otevírá modelovou řadu Citroën, bude od června 2005 nabízen k prodeji ve většině evropských zemí. Tento kompaktní, čtyřmístný vůz s délkou 3,43 metru má přitažlivý a hravý styl.

CITROËN C1: pravý model v pravý čas CITROËN C1: pravý model v pravý čas

Vůz je nekompromisní z hlediska kvality, jízdních vlastností a zejména bezpečnosti. Citroën C1 je nabízen za atraktivní cenu v třídveřové nebo pětidveřové verzi. Může být vybaven benzinovým či naftovým motorem.


Společný projekt, jedinečná karoserie
Citroën C1, výsledek spolupráce automobilek PSA Peugeot Citroën a Toyota Motor Corporation, je vyráběn v továrně Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) v Kolíně. Roční cíl produkce je 100 000 vozidel. Společné díly pro všechny tři značky (podvozková platforma, přední dveře a čelní sklo) byly určujícím základem pro práci týmů návrhářů z návrhářského střediska Centre de Style Citroën. Tyto týmy nebyly ve své tvorbě omezovány, což umožnilo vytvořit nejmenší Citroën v dokonalé harmonii s ostatními modely značky a s jejím zaměřením.
Citroën C1, C2, C3 a C3 Pluriel: řada na sebe navazujících modelů

Model C1 dokonale doplňuje současnou nabídku automobilky Citroën v segmentu kompaktních vozidel, která obsahuje hatchbacky C2, C3 a C3 Pluriel. Svými malými rozměry, přitažlivou cenou a základní nabídkou poskytovaných funkcí se řadí na začátek segmentu. Odlišuje se tak od Citroënu C2, jehož široká řada prvků výbavy a motorů je určena pro jinou klientelu, která hledá vozidlo nabízející více funkcí. Touto kompletní řadou Citroën odpovídá na rozmanité požadavky zákazníků v oblasti kompaktních vozidel. V Evropě segment kompaktních vozidel představuje 35 % celkového prodeje. Citroën v něm zaujímá stále důležitější místo díky postupnému zavádění nových modelů od roku 2002. Jeho podíl na trhu v tomto segmentu dnes dosahuje 8,5 %. Ostatně nejprodávanějším pětidveřovým vozidlem v segmentu kompaktních vozidel v západní Evropě v roce 2004 byl typ C3, s počtem 267 000 registrovaných vozidel...
Citroën C1: důmyslná směs stylu, bezpečnosti a prostoru za nízkou cenu

Citroën C1 se svými chromovanými šípy a zaoblenými tvary přebírá stylistické znaky řady kompaktních vozidel výrobce a na první pohled je to vozidlo značky Citroën. Díky moderní koncepci jeho podlahové plošiny jsou u něj použity nejnovější technická řešení v oblasti bezpečnosti a rovněž motory poslední generace. Další výhodou jsou kompaktní rozměry, které nijak negativně neovlivňují jeho vnitřní prostor. Jeví se tak vhodným pro každodenní provoz, přičemž jeho provozní náklady jsou stejně přitažlivé jako jeho pořizovací cena.
· Příjemný vzhled
Citroën C1 je vyráběn v třídveřové a pětidveřové verzi, má příjemný vzhled se skutečně dynamickým nádechem. Jeho krátké převisy, velkorysé nárazníky a zaoblené tvary vyzařují tento kapitál sympatie a vzbuzují dojem robustnosti a bezpečnosti. Model C1 se rovněž vyznačuje originálním řešením průhledných zadních výklopných dveří a zadními svítilnami, jakož i inovativní koncepcí zadních dveří u pětidveřové verze, které jsou protaženy až k zadním svítilnám.
· Nekompromisní v oblasti bezpečnosti
Chování typu C1 je stejně příjemné ve městě jako na silnici. Jeho podvozek mu zajišťuje dobré jízdní vlastnosti a účinně přispívá k aktivní bezpečnosti. Ostatní bezpečnostní prvky, kterými je typ C1 vybaven, jsou na nejvyšší úrovni. Přední brzdy s větranými kotouči, ABS, EBD, CSC (systém stabilizující dráhu vozidla při brždění v zatáčce) a airbagy řidiče i spolujezdce jsou součástí sériové výbavy.
· Kompaktní zvnějšku, prostorný uvnitř
Model C1, dlouhý 3,43 m, široký 1,63 m a vysoký 1,47 m, je kompaktní vozidlo, velmi hbité ve městě. K jeho rozměrům se přidávají také průměr otáčení 9,5 m a odstupňování převodovky, které upřednostňuje živost a zrychlení, takže jeho řízení ve městě je velmi příjemné. Uvnitř nabízí čtyři místa k sezení a vnitřní prostor, který je skutečně jeho silnou stránkou s ohledem na jeho vnější rozměry. Ocenitelná šířka ve výšce loktů a dobrá výška ke stropu u předních sedadel přispívají k pohodě cestujících. Vzadu cestující ocení prostor pro nohy a prostor nad hlavami.
· Ekonomický při nákupu, ekonomický při provozu
Citroën C1, nabízený za nízkou cenu, je rovněž ekonomický v provozu díky nízkým nákladům na opravy a motorům s nízkou spotřebou. Benzinový motor (1.0i / 68 k) a naftový motor (1.4 HDi / 55 k) poskytují typu C1 výkonové parametry potřebné pro pohodlnou jízdu ve městě i pro bezpečnou jízdu na rychlostních komunikacích s velkým provozem.

Zdroj: Citroën Česká republika

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas Fotografie k článku CITROËN C1: pravý model v pravý čas
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up
22.06.2017
Test ojetiny: Volvo XC60 D5 - odvěký hrdina
22.06.2017
Toyota Yaris nemusí být nudná - je tu nová edice Selection Gold
21.06.2017
Nový crossover Kia Stonic bude možné koupit již v říjnu
20.06.2017
Audi R8 Spyder V10 Plus - stíhačka na léto
19.06.2017
Test: Škoda Octavia 1.8 TSI - čtyřoká volba rozumu
18.06.2017
Místo nové generace prošel Lexus CT 200h lehkou modernizací
17.06.2017
Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI
16.06.2017
Malé SUV Hyundai Kona kompletně odhaleno, máme nové fotografie a informace
15.06.2017
BMW 330i - potomek atmosferických šestiválců
14.06.2017
Nástupce BMW 5 GT je tady, je to model 6 Gran Turismo
13.06.2017
Test ojetiny: Škoda Octavia Kombi RS 2.0 TSI - praktická ďáblice
12.06.2017
Volkswagen Arteon a jeho čtyři moderní vychytávky
10.06.2017
Kdo nejvíc škodí ovzduší: auto, letadlo, nebo sopka?
09.06.2017
Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč
09.06.2017
Škoda Kodiaq 1.4 TSI 4x4 6MT - cestou do školky
08.06.2017
Omlazený Fiat 500L je pořád stejný, má ale 40 % nových dílů