Citroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - druhý facelift trojice z Kolína

vloženo

Kdo čekal, že kolínská trojka se letos objeví v nové generaci, bude zklamán. Citroën, Peugeot i Toyota totiž představili faceliftované verze svých miniaut, které se k zákazníkům dostanou již za dva měsíce.

Citroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - druhý facelift trojice z Kolína Citroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - druhý facelift trojice z Kolína

C1, P107 i Aygo jsou po technické stránce identická miniauta, která se liší pouze vzhledem karoserie, detaily interiéru a výbavou. První zákazníci si tyto modely mohli koupit již v roce 2005 (např. modelu C1 se od uvedení na trhy prodalo na 620,000 ks). O čtyři roky později se tato trojka podrobila omlazení u plastických chirurgů. Po téměř sedmi letech na trhu bychom očekávali příchod zbrusu nové generace. Trojice miniaut vyráběných ve středočeském Kolíně se místo toho dočkala jen druhého omlazení. Všechny tři modely dostaly nové přední nárazníky s diodovým denním svícením. Nové jsou rovněž barvy karosérií a design litých kol a poklic. Stejně jako při uvedení na trh budou trojčata nabízena s třídveřovou a pětidveřovou karoserií.


Kabina dostala nový volant, novou řadící páku, audiosystém s přehráváním MP3 a vstupem USB nebo příplatkový parkovací asistent. Připlatit si bude možné také za čalounění v kombinaci kůže/Alcantara.

Pod kapotou i nadále zůstane tříválec o objemu jednoho litru, který je japonské konstrukce a v kombinovaném cyklu si říká o příděl 4,3 l/100 km paliva v případě manuální převodovky. Při volbě automatu činí spotřeba 4,5 l/100 km.

Peugeot zároveň sjednotil systém označování výbavových stupňů s ostatními Peugeoty současnosti, tedy na verze Access, Active a Allure.

Citroën, Peugeot, Toyota, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - druhý facelift trojice z Kolína Fotografie k článku Citroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - druhý facelift trojice z Kolína Fotografie k článku Citroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - druhý facelift trojice z Kolína Fotografie k článku Citroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - druhý facelift trojice z Kolína Fotografie k článku Citroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - druhý facelift trojice z Kolína Fotografie k článku Citroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - druhý facelift trojice z Kolína Fotografie k článku Citroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - druhý facelift trojice z Kolína Fotografie k článku Citroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - druhý facelift trojice z Kolína Fotografie k článku Citroën C1, Peugeot 107 a Toyota Aygo - druhý facelift trojice z Kolína
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech
04.06.2018
BMW M550d xDrive Touring - neviditelný supersport
01.06.2018
Test ojetiny: Mercedes třídy C – druhá generace ostudu neudělá
31.05.2018
Nová Honda CR-V poskytne více prostoru, komfortu a spoustu moderních technologií
23.05.2018
Modernizovaná Kia Sportage oficiálně představena
22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?