Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid

vloženo

Když chcete levný, prostorný, komfortní a zároveň slušně vybavený sedan, nemáte příliš na výběr. Na Škodu Rapid 300 000 Kč nestačí, a když se Vám nelíbí Fiat Tipo za 281 300 Kč, musíte volit Peugeot 301 nebo ještě levnější sesterský Citroën C-Elysée startující na cenovce 272 900 Kč.

Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid

Oproti únorovým cenám je omlazený Citroën C-Elysée dražší o nějakou tu tisícovku, přesto stále patří k nejlevnějším sedanům. Pořizovací cenu můžete snížit o dalších 10 000 Kč v momentě, kdy přivezete svůj starý vůz a dostanete za něj od Citroënu bonus.


V základní výbavě Feel získáte manuální klimatizaci, palubní počítač, čelní a boční airbagy vpředu, dálkové centrální zamykání, elektricky ovládaná přední okna, výškově stavitelný volant, přední mlhovky, rádio s přehrávačem, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a patnáctipalcová ocelová kola. Připlatit si můžete 5 000 Kč za klimatizaci s digitálním displejem nebo stejnou částku za elektricky ovládaná zadní okna. Vyhřívání předních sedadel přijde na 4 000 Kč, středová loketní opěrka s úložným prostorem na 4 000 Kč, hliníkové disky na 12 000 Kč a rádio RD45 s přehrávačem CD/MP3 na 8 000 Kč (kromě toho můžete volit rádio s 7" dotykovým displejem za 17 000 Kč nebo za 28 000 Kč audiosystém s navigačním systémem).

Vyšší výbava Shine přináší navíc elektricky ovládaná zadní okna, kožený volant, klimatizaci s digitálním displejem a výdechy pro druhou řadu, rádio s CD přehrávačem / MP3, Bluetooth a čtyřmi reproduktory, středovou loketní opěrku s úložným prostorem vpředu nebo 16palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Za audiosystém s dotykovým displejem se připlácí 9 000 Kč, kdežto za navigaci 20 000 Kč.

Benzínové motory:

  • 1.2 PureTech 82 k, 5st. manuální převodovka
  • 1.6 VTi 115 k, 5st. manuální převodovka
  • 1.6 VTi 115 k, 6st. automatická převodovka EAT6

Dieselové motory:

  • 1.6 BlueHDi 100 k, 5st. manuální převodovka

 


Petr Šikl, Citroën

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy