Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid

vloženo

Když chcete levný, prostorný, komfortní a zároveň slušně vybavený sedan, nemáte příliš na výběr. Na Škodu Rapid 300 000 Kč nestačí, a když se Vám nelíbí Fiat Tipo za 281 300 Kč, musíte volit Peugeot 301 nebo ještě levnější sesterský Citroën C-Elysée startující na cenovce 272 900 Kč.

Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid

Oproti únorovým cenám je omlazený Citroën C-Elysée dražší o nějakou tu tisícovku, přesto stále patří k nejlevnějším sedanům. Pořizovací cenu můžete snížit o dalších 10 000 Kč v momentě, kdy přivezete svůj starý vůz a dostanete za něj od Citroënu bonus.


V základní výbavě Feel získáte manuální klimatizaci, palubní počítač, čelní a boční airbagy vpředu, dálkové centrální zamykání, elektricky ovládaná přední okna, výškově stavitelný volant, přední mlhovky, rádio s přehrávačem, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a patnáctipalcová ocelová kola. Připlatit si můžete 5 000 Kč za klimatizaci s digitálním displejem nebo stejnou částku za elektricky ovládaná zadní okna. Vyhřívání předních sedadel přijde na 4 000 Kč, středová loketní opěrka s úložným prostorem na 4 000 Kč, hliníkové disky na 12 000 Kč a rádio RD45 s přehrávačem CD/MP3 na 8 000 Kč (kromě toho můžete volit rádio s 7" dotykovým displejem za 17 000 Kč nebo za 28 000 Kč audiosystém s navigačním systémem).

Vyšší výbava Shine přináší navíc elektricky ovládaná zadní okna, kožený volant, klimatizaci s digitálním displejem a výdechy pro druhou řadu, rádio s CD přehrávačem / MP3, Bluetooth a čtyřmi reproduktory, středovou loketní opěrku s úložným prostorem vpředu nebo 16palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Za audiosystém s dotykovým displejem se připlácí 9 000 Kč, kdežto za navigaci 20 000 Kč.

Benzínové motory:

  • 1.2 PureTech 82 k, 5st. manuální převodovka
  • 1.6 VTi 115 k, 5st. manuální převodovka
  • 1.6 VTi 115 k, 6st. automatická převodovka EAT6

Dieselové motory:

  • 1.6 BlueHDi 100 k, 5st. manuální převodovka

 


Petr Šikl, Citroën

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Čtyřválec o výkonu 200 koní doplní dvojice elektromotorů. Celkový výkon soustavy automobilka neuvádí, známe ovšem hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h a také maximální rychlost (elektronicky omezenou). Peugeot 508 Sport..

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Rádi byste se viděli za volantem Audi Q7 nebo Volkswagenu Touareg, přičemž rodinný rozpočet nestačí pokrýt pořizovací..

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

100. výročí založení: značka Citroën otevírá rok oslav 100. výročí svého založení výjimečnou obchodní nabídkou..

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

První generace novodobé Škody Octavia se dodnes za své prodeje nemusí stydět. Na trhu ojetin stále funguje mezi levnými..

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Móda vozů kategorie SUV nezná mezí a tak trochu se zapomíná na modely klasické koncepce. A je to podle nás škoda,..