Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid

vloženo

Když chcete levný, prostorný, komfortní a zároveň slušně vybavený sedan, nemáte příliš na výběr. Na Škodu Rapid 300 000 Kč nestačí, a když se Vám nelíbí Fiat Tipo za 281 300 Kč, musíte volit Peugeot 301 nebo ještě levnější sesterský Citroën C-Elysée startující na cenovce 272 900 Kč.

Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid

Oproti únorovým cenám je omlazený Citroën C-Elysée dražší o nějakou tu tisícovku, přesto stále patří k nejlevnějším sedanům. Pořizovací cenu můžete snížit o dalších 10 000 Kč v momentě, kdy přivezete svůj starý vůz a dostanete za něj od Citroënu bonus.


V základní výbavě Feel získáte manuální klimatizaci, palubní počítač, čelní a boční airbagy vpředu, dálkové centrální zamykání, elektricky ovládaná přední okna, výškově stavitelný volant, přední mlhovky, rádio s přehrávačem, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a patnáctipalcová ocelová kola. Připlatit si můžete 5 000 Kč za klimatizaci s digitálním displejem nebo stejnou částku za elektricky ovládaná zadní okna. Vyhřívání předních sedadel přijde na 4 000 Kč, středová loketní opěrka s úložným prostorem na 4 000 Kč, hliníkové disky na 12 000 Kč a rádio RD45 s přehrávačem CD/MP3 na 8 000 Kč (kromě toho můžete volit rádio s 7" dotykovým displejem za 17 000 Kč nebo za 28 000 Kč audiosystém s navigačním systémem).

Vyšší výbava Shine přináší navíc elektricky ovládaná zadní okna, kožený volant, klimatizaci s digitálním displejem a výdechy pro druhou řadu, rádio s CD přehrávačem / MP3, Bluetooth a čtyřmi reproduktory, středovou loketní opěrku s úložným prostorem vpředu nebo 16palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Za audiosystém s dotykovým displejem se připlácí 9 000 Kč, kdežto za navigaci 20 000 Kč.

Benzínové motory:

  • 1.2 PureTech 82 k, 5st. manuální převodovka
  • 1.6 VTi 115 k, 5st. manuální převodovka
  • 1.6 VTi 115 k, 6st. automatická převodovka EAT6

Dieselové motory:

  • 1.6 BlueHDi 100 k, 5st. manuální převodovka

 


Petr Šikl, Citroën

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid Fotografie k článku Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč
24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek