Citroën C-Buggy

vloženo

Citroën C-Buggy Citroën C-Buggy

Terénní jízdní vlastnosti
Koncept C–Buggy odhalený na madridském autosalonu míří do segmentu malých aut pro volný čas. Tento osobitý koncept naznačuje pohled Citroënu na malé off-roady. Nezná kompromisy a zaměřuje se přímo na kvalitu provedení a šetrnost k životnímu prostředí. Auto s originální stavbou a kvalitním provedením podvozku i motoru se vyznačuje dynamickými i ladnými křivkami. C-Buggy vyzařuje radost a schopnost dostat se kamkoliv, a je jakýmsi doplněním modelu C-AirPlay, kterému se velmi podobá. C-AirPlay, který byl odhalen minulý rok na boloňském autosalonu, je šikovný a roztomilý malý vůz do města, zatímco C-Buggy se zaměřuje především na milovníky svobody a dobrodružství. 


Hledání nových prožitků prostoru a svobody
Karoserie dvoumístného vozu zaujme otevřenou stavbou, která například postrádá střechu a čelní sklo. Tak vůz poskytuje senzační zážitek absolutní svobody. Cestující se nacházejí v přímém kontaktu s proudícím vzduchem kolem karoserie a veškerým okolím. Téměř neomezený výhled z automobilu poskytuje mimořádný kontakt s vnějším prostředím. C-Buggy postrádá klasické boční dveře, na jejich místě najdeme otevřený prostor. Cílem je přinést cestujícím působivý vizuální zážitek v přímém kontaktu s okolní přírodou. Výřezy v boku karoserie umožňují spolu s nízkými prahy snadné nastupování.

Základní informace má řidič přímo před očima, neboť kontrolní ukazatelé jsou umístěny na volantu. Přístrojový šít s moderní grafikou obsahuje rychloměr, ukazatel otáček motoru, palivoměr a kontrolky.

Digitální stereopřehrávač s Bluetooth technologií našel místo před řadicí pákou a je napojený na reproduktory pod přístrojovou deskou. Cestující mohou poslouchat audiosystém v automobilu, nebo si jej dokonce vzít s sebou na výpravy. 

Vzhled sází na kvalitní matriály a kontrast
C-Buggy ve velké míře využívá působení kontrastu. Na první vykazuje výraznou osobitost. Ačkoliv pohled na samotnou karoserii připomíná lesklou skořápku brouka, interiér vozu, i když minimalistický, je překvapivě světlý, luxusní a funkční. Citrónově žluté pracoviště řidiče s kůží na přístrojové desce, výplních dveří a sedadlech, výtečně ladí s kovovým leskem karoserie.

Při dokončování vnějšího vzhledu karoserie byly provedeny rozsáhlé úpravy. Výrobce využil toho, že kov a jeho lesk se s postupující oxidací mění.

Kompaktní a zaoblený C-Buggy je silný, sebevědomý, dynamický a přátelský. Vytváří příjemné souznění mezi člověkem a strojem.

Auto bez hranic
Zkonstruovaný na podvozku s trvalým pohonem všech kol a zadním samosvorným diferenciálem je C-Buggy plnohodnotným vozem, který nepostrádá mrštnost a energičnost. Studie poháněná zážehovým čtyřválcem 1,6 l o výkonu 155 koní při 8000 ot./min. stojí na štědře koncipovaných sedmnáctipalcových kolech. Velmi dobře si poradí se všemi typy terénu a nabízí slušnou úroveň jízdní stability.

Výhodu C-Buggy tvoří nízká pohotovostní hmotnost 850 kg, která s pohonem všech kol velmi dobře zúročuje výkon motoru, jež se odráží ve výborné jízdní dynamice.

C-Buggy je dokonalým partnerem pro ty, kteří hledají nový prožitek svobody.

Ideální partner pro průzkumné a dobrodružné cesty
Přestože C-Buggy je výzvou k opuštění vychozených chodníčků a k prozkoumání nejzapadlejších koutů, neztrácí vůbec nic na vysoké úrovni bezpečnosti cestujících. Obě sedadla jsou vybavena speciálními bezpečnostními pásy a airbagy, prostor pro posádku je obklopen ochranným rámem. Tyto prvky spolu s ručními madly a silnou karoserií zajišťují maximální bezpečnost bez ohledu na podmínky jízdy. Další ilustrací schopností C-Buggy pustit se do nezmapovaného území je kompas na přístrojové desce před spolujezdcem. 

K základním rysům C-Buggy patří praktičnost a funkčnost. V prostoru pro nohy se nachází centrální zátka pro snadný odtok vody a čištění automobilu. Vstupní prahy a rohožky se strukturou plástve poskytují jak silnou přilnavost, tak i účinné očištění podrážek bot. Konstrukce zavazadlového prostoru zaručuje bezpečné uložení všech potřebností k dobrodružným výpravám. 

Technické údaje
Rozměry
Délka: 3,45 m
Šířka: 1,91 m
Výška: 1,34 m
Rozvor: 2,24 m

Pohotovostní hmotnost: 850 kg

1,6 l zážehový motor o výkonu 155 koní při 8000 ot./min.

Pětistupňová manuální převodovka

Stálý pohon všech kol se samosvorným diferenciálem



Zdroj: Citroën Česká republika s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C-Buggy Fotografie k článku Citroën C-Buggy Fotografie k článku Citroën C-Buggy Fotografie k článku Citroën C-Buggy Fotografie k článku Citroën C-Buggy Fotografie k článku Citroën C-Buggy
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.05.2017
Toyota Aygo v edici Selection vsází na design
28.05.2017
Škoda Superb upevňuje své postavení novou výbavou
27.05.2017
Volkswagen Caddy TGI se chlubí dojezdem 610 km, resp. 760 km ve verzi Maxi
26.05.2017
Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá
25.05.2017
Test: BMW X6 xDrive30d - když máte na výběr
25.05.2017
Range Rover Velar v Česku, připravte si něj 3 miliony
24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!