Citroën C-Buggy

vloženo

Citroën C-Buggy

Terénní jízdní vlastnosti
Koncept C–Buggy odhalený na madridském autosalonu míří do segmentu malých aut pro volný čas. Tento osobitý koncept naznačuje pohled Citroënu na malé off-roady. Nezná kompromisy a zaměřuje se přímo na kvalitu provedení a šetrnost k životnímu prostředí. Auto s originální stavbou a kvalitním provedením podvozku i motoru se vyznačuje dynamickými i ladnými křivkami. C-Buggy vyzařuje radost a schopnost dostat se kamkoliv, a je jakýmsi doplněním modelu C-AirPlay, kterému se velmi podobá. C-AirPlay, který byl odhalen minulý rok na boloňském autosalonu, je šikovný a roztomilý malý vůz do města, zatímco C-Buggy se zaměřuje především na milovníky svobody a dobrodružství. 

Hledání nových prožitků prostoru a svobody
Karoserie dvoumístného vozu zaujme otevřenou stavbou, která například postrádá střechu a čelní sklo. Tak vůz poskytuje senzační zážitek absolutní svobody. Cestující se nacházejí v přímém kontaktu s proudícím vzduchem kolem karoserie a veškerým okolím. Téměř neomezený výhled z automobilu poskytuje mimořádný kontakt s vnějším prostředím. C-Buggy postrádá klasické boční dveře, na jejich místě najdeme otevřený prostor. Cílem je přinést cestujícím působivý vizuální zážitek v přímém kontaktu s okolní přírodou. Výřezy v boku karoserie umožňují spolu s nízkými prahy snadné nastupování.

Základní informace má řidič přímo před očima, neboť kontrolní ukazatelé jsou umístěny na volantu. Přístrojový šít s moderní grafikou obsahuje rychloměr, ukazatel otáček motoru, palivoměr a kontrolky.

Digitální stereopřehrávač s Bluetooth technologií našel místo před řadicí pákou a je napojený na reproduktory pod přístrojovou deskou. Cestující mohou poslouchat audiosystém v automobilu, nebo si jej dokonce vzít s sebou na výpravy. 

Vzhled sází na kvalitní matriály a kontrast
C-Buggy ve velké míře využívá působení kontrastu. Na první vykazuje výraznou osobitost. Ačkoliv pohled na samotnou karoserii připomíná lesklou skořápku brouka, interiér vozu, i když minimalistický, je překvapivě světlý, luxusní a funkční. Citrónově žluté pracoviště řidiče s kůží na přístrojové desce, výplních dveří a sedadlech, výtečně ladí s kovovým leskem karoserie.

Při dokončování vnějšího vzhledu karoserie byly provedeny rozsáhlé úpravy. Výrobce využil toho, že kov a jeho lesk se s postupující oxidací mění.

Kompaktní a zaoblený C-Buggy je silný, sebevědomý, dynamický a přátelský. Vytváří příjemné souznění mezi člověkem a strojem.

Auto bez hranic
Zkonstruovaný na podvozku s trvalým pohonem všech kol a zadním samosvorným diferenciálem je C-Buggy plnohodnotným vozem, který nepostrádá mrštnost a energičnost. Studie poháněná zážehovým čtyřválcem 1,6 l o výkonu 155 koní při 8000 ot./min. stojí na štědře koncipovaných sedmnáctipalcových kolech. Velmi dobře si poradí se všemi typy terénu a nabízí slušnou úroveň jízdní stability.

Výhodu C-Buggy tvoří nízká pohotovostní hmotnost 850 kg, která s pohonem všech kol velmi dobře zúročuje výkon motoru, jež se odráží ve výborné jízdní dynamice.

C-Buggy je dokonalým partnerem pro ty, kteří hledají nový prožitek svobody.

Ideální partner pro průzkumné a dobrodružné cesty
Přestože C-Buggy je výzvou k opuštění vychozených chodníčků a k prozkoumání nejzapadlejších koutů, neztrácí vůbec nic na vysoké úrovni bezpečnosti cestujících. Obě sedadla jsou vybavena speciálními bezpečnostními pásy a airbagy, prostor pro posádku je obklopen ochranným rámem. Tyto prvky spolu s ručními madly a silnou karoserií zajišťují maximální bezpečnost bez ohledu na podmínky jízdy. Další ilustrací schopností C-Buggy pustit se do nezmapovaného území je kompas na přístrojové desce před spolujezdcem. 

K základním rysům C-Buggy patří praktičnost a funkčnost. V prostoru pro nohy se nachází centrální zátka pro snadný odtok vody a čištění automobilu. Vstupní prahy a rohožky se strukturou plástve poskytují jak silnou přilnavost, tak i účinné očištění podrážek bot. Konstrukce zavazadlového prostoru zaručuje bezpečné uložení všech potřebností k dobrodružným výpravám. 

Technické údaje
Rozměry
Délka: 3,45 m
Šířka: 1,91 m
Výška: 1,34 m
Rozvor: 2,24 m

Pohotovostní hmotnost: 850 kg

1,6 l zážehový motor o výkonu 155 koní při 8000 ot./min.

Pětistupňová manuální převodovka

Stálý pohon všech kol se samosvorným diferenciálem



Zdroj: Citroën Česká republika s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C-Buggy Fotografie k článku Citroën C-Buggy Fotografie k článku Citroën C-Buggy Fotografie k článku Citroën C-Buggy Fotografie k článku Citroën C-Buggy Fotografie k článku Citroën C-Buggy
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré