Čistý zisk společnosti Hyundai Motor Co. vzrostl v roce 2005 o 32,6 %

vloženo

V roce 2005 zaznamenala firma Hyundai Motor Co. nárůst prodejů o 1,4 % na 1 701 000 vozů, zatímco tržby ovlivněné posilováním korejského wonu poklesly o zlomek procentního bodu na 27,384 bilionu wonů.

Ilustrační foto k článku Čistý zisk společnosti Hyundai Motor Co. vzrostl v roce 2005 o 32,6 %

Vyšší náklady na materiál a pracovní sílu představovaly v roce 2005 brzdu výkonnosti firmy. Čistý provozní zisk firmy Hyundai klesl o 30,1 % na 1,384 bilionu wonů a zisk vzrostl o 32,6 % na 2,315 bilionu wonů. Prodeje na korejském trhu představovaly 570 tisíc vozů (meziroční růst o 3,4 %) a dodávky na zámořské trhy dosáhly 1 131 000 vozů (meziroční růst o 0,4 %).

Silný růst prodejů byl zaznamenán v Západní Evropě, kde firma prodala o sedm procent vozů více (387 tisíc), Východní Evropě s meziročním růstem 6,6 % na 64 tisíc vozů, Blízkém Východě s meziročním růstem 44,3 % na 153 tisíc vozů a všech ostatních trzích, které vykázaly růst o 22,5 % na 235 tisíc vozů. Celková aktiva firmy Hyundai vzrostla v roce 2005 o 2,14 bilionu wonů na 26,561 bilionu a společnost zaznamenala vylepšení o 120 miliard wonů v oblasti hotovosti a hotovostních ekvivalentů na hodnotu 6,006 bilionu wonů. Závazky vzrostly pouze o 272 miliard wonů na 11,608 bilionu wonů.

Předpověď na rok 2006

Korejské aktivity firmy Hyundai by měly zaznamenat růst v oblasti prodeje vozů o 3,9% na 1 767 000 jednotek. Celosvětově firma usiluje o růst prodejů o 15,1% na 2 689 000 jednotek (a to včetně 922 tisíc vozů vyrobených zámořskými závody v Číně, Turecku, Indii a Spojených státech amerických). V oblasti tržeb očekává firma Hyundai Motor Co. růst o 9,7 % na 30 bilionů wonů (vyjma zámořských závodů). Tržby zámořských závodů by měly růst o 51,6 % na 11,4 bilionu wonů a přivést tak celkový cíl globálních tržeb společnosti na hranici 41,4 bilionu wonů (což by znamenalo růst o 18,8 % v porovnání s rokem 2005).


Zdroj: HYUNDAI Motor CZ s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing