Chrysler 300 S6 a 300 S8

vloženo

Počínaje sedanem, který ohlašuje návrat velkého amerického auta, zbrusu nové modely Chrysler 300 S6 2010 (3,5 litrový šestiválec) a 300 S8 (HEMIŸ osmiválec) se nesou ve znamení neuvěřitelného stylového zpracování.

Chrysler 300 S6 a 300 S8 Chrysler 300 S6 a 300 S8

Jak Chrysler 300 S6, tak 300 S8 dodávají velmi seriozní a decentní vzhled odvážným proporcím řady Chrysler 300. Vycházejíce z kořenů třístovky, modely 300 S6 a 300 S8 vyměnily celochromové mřížky a prvky palubní desky za černou mřížku s chromovým lemem a palubní desku v barvě karoserie. Nové do tmava laděné hrany světel odpovídají celkovému decentnímu vzhledu, zatímco dveře se zrcátky v barvě karoserie a velká 20 palcová leštěná kola se stříkanými drážkami napovídají něco o možnostech ovládání 300 S6 a 300 S8. Chromované kliky dveří, boční ozdobné lišty a lemy oken dávají tušit, že nás čeká setkání s luxusem uvnitř.


Interiéry nových modelů Chrysler 300 S6 a 300 S8 jsou zpracovány v seriózním atletickém duchu. Jedinečný design volantu s karbonovým výpletem je zdoben červeným švem a broušenými stříbrnými paprsky. Nádherně řešená přední sedadla Dark Slate Gray byla testována na okruhu, jsou zdobena vyšívaným logem „300 S“. Speciálně perforovaný semiš Dark Slate Gray je použit jako výplň předních a zadních sedadel, zadní části a sedáky jsou opatřeny jemným červeným podkladem. Interiér ve stylu Dark Slate pokračuje kolem řidiče a spolucestujícího a je zvýrazněn broušenými aluminiovými prvky na přístrojovém panelu uprostřed, na postranním lemování centrální konzole a na horních lemech dveří. Kliky dveří s karbonovým výpletem a švy do červena završují interiér modelů 300 S6 a 300 S8.

Aby cestující neztratili kontakt se svou oblíbenou hudbou nebo mobilními přístroji, modely 300 S6 a 300 S8 obsahují celou škálu uživatelsky vstřícných technologií, včetně audio systému Kicker se 13 reproduktory a 322 wattovým zesilovačem a 100 wattovým subwooferem, telefonem Uconnect™, ovládáním iPod® a satelitním rádiem SIRIUS. Mezi další standardní prvky pohodlného provozu patří start na dálku, vyhřívaná přední sedadla, elektricky ovládaná sedadla, nastavitelné pedály, univerzální přijímač/vysílač HomeLink a systém kontroly tlaku v pneumatikách TPM.

Modely Chrysler 300 S6 a 300 S8 byly navržené tak, aby nabízely vzrušení z jízdy, a tak obsahují i na vyšší výkon vyladěné zavěšení kol se speciálními tlumiči, posilovač řízení, pneumatiky pro všechny sezóny Goodyear Eagle RSA výkonný brzdný systém.

Chrysler 300 S6 pro rok 2010 zaručuje vzrušení z jízdy díky svému úspornému 3,5 litrovému šestiválci s 250 koňskými silami (186 kW) se 24 ventily a převodovkou Auto Stick, s kombinovanou spotřebou 9,4 l na 100 km.

Chrysler 300 S8 nabízí výjimečný výkon díky legendárnímu 5,7 litrovému osmiválci HEMI, který dává 360 koňských sil (268 kW) a točivý moment 527 N.m; palivo šetřící technologie Multi-displacement System (MDS) umožňuje až 20 procentní snížení spotřeby. V kombinaci s osvědčenou pětistupňovou převodovkou Auto Stick model Chrysler 300 S8 2010 dosahuje kombinované spotřeby 9,5 l na 100 km.
Modely Chrysler 300 S6 a 300 S8 pro rok 2010 dorazí k prodejcům v USA na jaře 2010.


Zdroj: Chrysler ČR

Vyhledat vozidla v inzerci: Chrysler

Fotografie k článku

Fotografie k článku Chrysler 300 S6 a 300 S8 Fotografie k článku Chrysler 300 S6 a 300 S8
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit