Chrysler 300 S6 a 300 S8

vloženo

Počínaje sedanem, který ohlašuje návrat velkého amerického auta, zbrusu nové modely Chrysler 300 S6 2010 (3,5 litrový šestiválec) a 300 S8 (HEMIŸ osmiválec) se nesou ve znamení neuvěřitelného stylového zpracování.

Chrysler 300 S6 a 300 S8 Jak Chrysler 300 S6, tak 300 S8 dodávají velmi seriozní a decentní vzhled odvážným proporcím řady Chrysler 300. Vycházejíce z kořenů třístovky, modely 300 S6 a 300 S8 vyměnily celochromové mřížky a prvky palubní desky za černou mřížku s chromovým lemem a palubní desku v barvě karoserie. Nové do tmava laděné hrany světel odpovídají celkovému decentnímu vzhledu, zatímco dveře se zrcátky v barvě karoserie a velká 20 palcová leštěná kola se stříkanými drážkami napovídají něco o možnostech ovládání 300 S6 a 300 S8. Chromované kliky dveří, boční ozdobné lišty a lemy oken dávají tušit, že nás čeká setkání s luxusem uvnitř.

Interiéry nových modelů Chrysler 300 S6 a 300 S8 jsou zpracovány v seriózním atletickém duchu. Jedinečný design volantu s karbonovým výpletem je zdoben červeným švem a broušenými stříbrnými paprsky. Nádherně řešená přední sedadla Dark Slate Gray byla testována na okruhu, jsou zdobena vyšívaným logem „300 S“. Speciálně perforovaný semiš Dark Slate Gray je použit jako výplň předních a zadních sedadel, zadní části a sedáky jsou opatřeny jemným červeným podkladem. Interiér ve stylu Dark Slate pokračuje kolem řidiče a spolucestujícího a je zvýrazněn broušenými aluminiovými prvky na přístrojovém panelu uprostřed, na postranním lemování centrální konzole a na horních lemech dveří. Kliky dveří s karbonovým výpletem a švy do červena završují interiér modelů 300 S6 a 300 S8.

Aby cestující neztratili kontakt se svou oblíbenou hudbou nebo mobilními přístroji, modely 300 S6 a 300 S8 obsahují celou škálu uživatelsky vstřícných technologií, včetně audio systému Kicker se 13 reproduktory a 322 wattovým zesilovačem a 100 wattovým subwooferem, telefonem Uconnect™, ovládáním iPod® a satelitním rádiem SIRIUS. Mezi další standardní prvky pohodlného provozu patří start na dálku, vyhřívaná přední sedadla, elektricky ovládaná sedadla, nastavitelné pedály, univerzální přijímač/vysílač HomeLink a systém kontroly tlaku v pneumatikách TPM.

Modely Chrysler 300 S6 a 300 S8 byly navržené tak, aby nabízely vzrušení z jízdy, a tak obsahují i na vyšší výkon vyladěné zavěšení kol se speciálními tlumiči, posilovač řízení, pneumatiky pro všechny sezóny Goodyear Eagle RSA výkonný brzdný systém.

Chrysler 300 S6 pro rok 2010 zaručuje vzrušení z jízdy díky svému úspornému 3,5 litrovému šestiválci s 250 koňskými silami (186 kW) se 24 ventily a převodovkou Auto Stick, s kombinovanou spotřebou 9,4 l na 100 km.

Chrysler 300 S8 nabízí výjimečný výkon díky legendárnímu 5,7 litrovému osmiválci HEMI, který dává 360 koňských sil (268 kW) a točivý moment 527 N.m; palivo šetřící technologie Multi-displacement System (MDS) umožňuje až 20 procentní snížení spotřeby. V kombinaci s osvědčenou pětistupňovou převodovkou Auto Stick model Chrysler 300 S8 2010 dosahuje kombinované spotřeby 9,5 l na 100 km.
Modely Chrysler 300 S6 a 300 S8 pro rok 2010 dorazí k prodejcům v USA na jaře 2010.


Zdroj: Chrysler ČR

Vyhledat vozidla v inzerci: Chrysler

Fotografie k článku

Fotografie k článku Chrysler 300 S6 a 300 S8 Fotografie k článku Chrysler 300 S6 a 300 S8
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala