Chrysler 300 S6 a 300 S8

vloženo

Počínaje sedanem, který ohlašuje návrat velkého amerického auta, zbrusu nové modely Chrysler 300 S6 2010 (3,5 litrový šestiválec) a 300 S8 (HEMIŸ osmiválec) se nesou ve znamení neuvěřitelného stylového zpracování.

Chrysler 300 S6 a 300 S8 Chrysler 300 S6 a 300 S8

Jak Chrysler 300 S6, tak 300 S8 dodávají velmi seriozní a decentní vzhled odvážným proporcím řady Chrysler 300. Vycházejíce z kořenů třístovky, modely 300 S6 a 300 S8 vyměnily celochromové mřížky a prvky palubní desky za černou mřížku s chromovým lemem a palubní desku v barvě karoserie. Nové do tmava laděné hrany světel odpovídají celkovému decentnímu vzhledu, zatímco dveře se zrcátky v barvě karoserie a velká 20 palcová leštěná kola se stříkanými drážkami napovídají něco o možnostech ovládání 300 S6 a 300 S8. Chromované kliky dveří, boční ozdobné lišty a lemy oken dávají tušit, že nás čeká setkání s luxusem uvnitř.


Interiéry nových modelů Chrysler 300 S6 a 300 S8 jsou zpracovány v seriózním atletickém duchu. Jedinečný design volantu s karbonovým výpletem je zdoben červeným švem a broušenými stříbrnými paprsky. Nádherně řešená přední sedadla Dark Slate Gray byla testována na okruhu, jsou zdobena vyšívaným logem „300 S“. Speciálně perforovaný semiš Dark Slate Gray je použit jako výplň předních a zadních sedadel, zadní části a sedáky jsou opatřeny jemným červeným podkladem. Interiér ve stylu Dark Slate pokračuje kolem řidiče a spolucestujícího a je zvýrazněn broušenými aluminiovými prvky na přístrojovém panelu uprostřed, na postranním lemování centrální konzole a na horních lemech dveří. Kliky dveří s karbonovým výpletem a švy do červena završují interiér modelů 300 S6 a 300 S8.

Aby cestující neztratili kontakt se svou oblíbenou hudbou nebo mobilními přístroji, modely 300 S6 a 300 S8 obsahují celou škálu uživatelsky vstřícných technologií, včetně audio systému Kicker se 13 reproduktory a 322 wattovým zesilovačem a 100 wattovým subwooferem, telefonem Uconnect™, ovládáním iPod® a satelitním rádiem SIRIUS. Mezi další standardní prvky pohodlného provozu patří start na dálku, vyhřívaná přední sedadla, elektricky ovládaná sedadla, nastavitelné pedály, univerzální přijímač/vysílač HomeLink a systém kontroly tlaku v pneumatikách TPM.

Modely Chrysler 300 S6 a 300 S8 byly navržené tak, aby nabízely vzrušení z jízdy, a tak obsahují i na vyšší výkon vyladěné zavěšení kol se speciálními tlumiči, posilovač řízení, pneumatiky pro všechny sezóny Goodyear Eagle RSA výkonný brzdný systém.

Chrysler 300 S6 pro rok 2010 zaručuje vzrušení z jízdy díky svému úspornému 3,5 litrovému šestiválci s 250 koňskými silami (186 kW) se 24 ventily a převodovkou Auto Stick, s kombinovanou spotřebou 9,4 l na 100 km.

Chrysler 300 S8 nabízí výjimečný výkon díky legendárnímu 5,7 litrovému osmiválci HEMI, který dává 360 koňských sil (268 kW) a točivý moment 527 N.m; palivo šetřící technologie Multi-displacement System (MDS) umožňuje až 20 procentní snížení spotřeby. V kombinaci s osvědčenou pětistupňovou převodovkou Auto Stick model Chrysler 300 S8 2010 dosahuje kombinované spotřeby 9,5 l na 100 km.
Modely Chrysler 300 S6 a 300 S8 pro rok 2010 dorazí k prodejcům v USA na jaře 2010.


Zdroj: Chrysler ČR

Vyhledat vozidla v inzerci: Chrysler

Fotografie k článku

Fotografie k článku Chrysler 300 S6 a 300 S8 Fotografie k článku Chrysler 300 S6 a 300 S8
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet