Christopher Froome vyhrál Tour de France - vítězné trofeje věnovala Škoda

vloženo

Velký jásot na Champs-Elysées v Paříži: Christopher Froome vyhrál Tour de France 2015. Před sto tisíci fanoušků zažil Brit triumfální příjezd do cíle v srdci francouzské metropole. Při vyhlašování vítězů pozvedl Froome i vítězové v dalších kategoriích Tour k nebi vítězné trofeje z českého křišťálu, navržené designéry značky Škoda.

Christopher Froome vyhrál Tour de France - vítězné trofeje věnovala Škoda

ŠKODA AUTO v letošním roce podporuje Tour de France v roli oficiálního partnera a oficiálního vozu již podvanácté.

Na nejznámějším pařížském bulváru poblahopřál celkovému vítězi Christopheru Froomeovi Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast lidských zdrojů, a předal vítěznou trofej, speciálně vyrobenou ze zeleného křišťálu, vítězi zeleného trikotu Peterovi Saganovi. Automobilka letos poprvé sponzorovala zelený trikot pro nejlepšího sprintera závodu kolem Francie. Bílý trikot pro nejlepšího mladého jezdce získal Nairo Quintana. Nejlepším vrchařem se stal vítěz Tour de France Froome a získal za to puntíkovaný trikot. Všichni čtyři sportovci získali také trofeje z českého křišťálu – navržené designéry značky ŠKODA a vyrobené českou sklářskou manufakturou Preciosa.



ŠKODA je oficiálním partnerem a oficiálním vozem legendární ‚Tour’ už od roku 2004. Pro Wernera Eichhorna, člena představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědného za oblast prodeje a marketingu, byl letošní sponzoring opět velice úspěšný: „Tour de France každoročně nabízí napínavé sportovní zážitky a velké emoce. Pro značku ŠKODA byla podpora této fantastické sportovní události v roce stodvacátého výročí založení automobilky absolutním vrcholem.“

Mimořádnou pozornost budil sponzoring společnosti ŠKODA AUTO v letošním roce díky premiéře nové generace modelu ŠKODA Superb v roli ředitelského vozu v čele pelotonu. Červená ŠKODA Superb sloužila jako ‚mobilní dispečink’ ředitele Tour Christiana Prudhommea. Za tímto účelem vůz disponuje speciální technickou výbavou a obrovskou panoramatickou prosklenou střechou, kterou lze otevřít ze zadního sedadla pouhým stiskem tlačítka.



Značka ŠKODA je na závodě navíc přítomna i početnou flotilou vozů. Automobilka poskytla zhruba 250 doprovodných vozů – především modely ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb. Tato flotila je již po mnoho let ústřední součástí aktivit značky ŠKODA. Během svého zhruba třítýdenního nasazení ujedou vozy každoročně kolem 2,8 milionu kilometrů. Od roku 2004 ujela tedy flotila vozů značky ŠKODA při Tour de France v součtu kolem 30 milionů kilometrů. ŠKODA přitom vyniká maximální spolehlivostí: dosud nebylo zaznamenáno jediné přerušení jízdy z důvodu technické závady.



Cyklistika je důležitým pilířem sponzorské strategie společnosti ŠKODA AUTO. Vedle Tour de France a Závodu okolo Španělska (‚Vuelta’) podporuje automobilka i další mezinárodní cyklistické závody i celou řadu národních a mezinárodních akcí masové cyklistiky. Angažovanost v oblasti cyklistiky je důkazem mimořádného vztahu značky k cyklistice. Výrobou jízdních kol zahájili zakladatelé Václav Laurin a Václav Klement před 120 lety úspěšnou historii automobilky.


Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Christopher Froome vyhrál Tour de France - vítězné trofeje věnovala Škoda Fotografie k článku Christopher Froome vyhrál Tour de France - vítězné trofeje věnovala Škoda Fotografie k článku Christopher Froome vyhrál Tour de France - vítězné trofeje věnovala Škoda Fotografie k článku Christopher Froome vyhrál Tour de France - vítězné trofeje věnovala Škoda Fotografie k článku Christopher Froome vyhrál Tour de France - vítězné trofeje věnovala Škoda
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer